Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji fotowoltaicznej na ujęciu wody Tywa w Gryfinie

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie ogłasza przetarg

  • Adres: 74100 Gryfino, ul. Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 163 051
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie
    ul. Szczecińska 5
    74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 163 051
    REGON: 81119587500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji fotowoltaicznej na ujęciu wody Tywa w Gryfinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym związanym z Projektem pn: „Budowa przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. instalacji fotowoltaicznej na ujęciu wody Tywa w Gryfinie”. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1)zaprojektowanie instalacji fotowoltaicznej na ujęciu wody Tywa w Gryfinie zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (dalej: SIWZ) i opisanym przedmiotem zamówienia za pomocą dokumentacji załączonej do SIWZ w tym programu funkcjonalno – użytkowego (dalej: PFU); 2)zakres wymaganej dokumentacji projektowej: (1) projekt wykonawczy; (2) STWIOR; (3) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów; (4) ewentualnie projekt budowlany w przypadku potrzeby zamiany projektu stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. Zmiana projektu budowlanego dopuszczalna pod warunkiem uwzględnienia zgodności z posiadanym już przez Zamawiającego pozwoleniem na budowę. Dokumentacja projektowa musi być zgodna z wnioskiem o dofinansowanie. Dokumentacja projektowa musi być sporządzona w 2 egz. w formie papierowej i w 1 egz. w formie elektronicznej na płycie DVD z zawartością tekstową i graficzną – zapisany w postaci plików kompatybilnych z programami Auto-CAD, Word, Exel, Norma PRO oraz pliku PDF. Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace projektowe zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dokumentacja ma być wykonana w języku polskim, opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, opatrzona w wykaz opracowań. Zamawiający nie przewiduje wprowadzania zmian istotnych w projekcie budowlanym. 3)sprawowanie nadzoru autorskiego nad projektem; 4)przeprowadzenie wszelkich postępowań administracyjnych związanych z pracami, zgłoszenie lub uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych w oparciu o udzielone pełnomocnictwo; 5)prace i roboty przygotowawcze pod roboty budowlane; 6)wykonanie robót budowlanych polegających na budowie jednostki wytwarzania energii elektrycznej z OZE w oparciu o energię słoneczną. Zamawiający zakłada budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 99,68 kWp (356 szt. ogniw fotowoltaicznych każde o mocy 280 Wp) na terenie ujęcia wody Tywa w Gryfinie. Planowana powierzchnia zabudowy instalacji fotowoltaicznej około 1650 m2. Energia elektryczna w postaci prądu stałego produkowana przez ogniwa fotowoltaiczne będzie przekształcana przez falowniki na prąd zmienny, a następnie będzie wykorzystywana na potrzeby własne do zasilania zakładu. W wyniku realizacji Projektu osiągnięty zostanie wskaźnik rezultatu jako szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych – 76,65 ton równoważnika CO2. Prace budowlano –instalacyjne będą polegać na montażu konstrukcji wsporczej pod panele, montaż paneli fotowoltaicznych, inwerterów, okablowania, rozdzielnic i zabezpieczeń, przyłączenie do instalacji operatora sieci oraz uruchomienie instalacji; 7)prace porządkowe; 8)przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznej; 9)świadczenie gwarancji jakości i rękojmi za wady w wykonanych pracach. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: ułożenie sieci kablowej, podłączenie i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach