Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE CIEPŁOCIĄGU OD ULICY WINNICA DO KŁADKI NA RZECE OBRA MIĘDZYRZECZU.

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7426930 , fax. 95 7426979
  • Data zamieszczenia: 2010-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7426930, fax. 95 7426979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE CIEPŁOCIĄGU OD ULICY WINNICA DO KŁADKI NA RZECE OBRA MIĘDZYRZECZU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wybudowanie ciepłociągu od ulicy Winnica do kładki na rzece Obra. 3.2. Zakres robót obejmuje: Zadanie I - Budowa ciepłociągu dla zapewnienia należytego funkcjonowania budynków przejętych od ANR położonych na działkach 214/9, 214/35 w Międzyrzeczu Zadanie II -Budowa ciepłociągu na odcinku od kładki na Obrze do połączenia z ciepłociągiem doprowadzającym ciepło do budynków folwarcznych przy ul. Winnica w Międzyrzeczu a)sporządzenie projektu budowlanego obejmującego Zadanie I i Zadanie II oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, b) wykonanie robót budowlanych z podziałem na dwa zadania: -demontaż nadziemnego ciepłociągu z odzyskiem, wywozem i zagospodarowaniem materiałów pochodzących z rozbiórki. Odzyskany złom z rozbiórki Wykonawca sprzeda i o wartość sprzedaży pomniejszy koszty robót na etapie przygotowania oferty. -budowa ciepłociągu z rur preizolowanych DN 250 z wykonaniem przejścia pod drogą powiatową, przyłącza do budynku nr 5, włączeniem wykonanego ciepłociągu do istniejącej sieci ciepłowniczej na warunkach określonych przez ZEC w Międzyrzeczu, -niwelacja terenu w obrębie projektowanego ciepłociągu z przełożeniem istniejącej drogi technicznej z płyt betonowych do obsługi ciepłociągu, -wykonanie niezbędnych prób i sprawdzeń, c) dostarczenie dokumentów wymaganych prawem do odbioru wykonanego ciepłociągu w tym: oryginał dziennika budowy, oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonanego ciepłociągu z projektem budowlanym, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, protokoły badań i sprawdzeń, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, zawiadomienie o zakończeniu budowy. d) Wybrany wykonawca wystąpi do ZEC w Międzyrzeczu o wydanie szczegółowych warunków technicznych budowy i włączenia ciepłociągu do istniejącej sieci. 3.2. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy mapę do celów projektowych oraz Decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego. UWAGA: Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z istniejącymi warunkami w terenie 3.3. Załącznikami do niniejszej specyfikacji są: - opinia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora ZabytkówZN.G.421-5/10 z dnia 03.08.2010r. - plan zagospodarowania terenu z zaznaczoną trasą ciepłociągu - z podziałem na dwa zadania, ogólne warunki techniczne przebudowy ciepłociągu wydane przez ZEC Międzyrzecz ZEC/DR/1571/10 z 18.05.2010r. - pismo ZEC Międzyrzecz z dnia 23.06.2010r. nr ZEC/2088/2010 3.4. W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 3.5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 3.6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli 3-letniej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji. 3.7. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45232140-5 Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 21. Wadium: 1)Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r.Nr 42, poz. 275 - tekst jednolity z późn. zm.), 2)wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy pzp musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 25 października 2010r., do godz. 09:00 Uwaga: 3)w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a)nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c)kwotę gwarancji lub poręczenia, d)termin ważności gwarancji lub poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4)w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej koszulce - nie bindować i nie zszywać z ofertą, kserokopię zaś poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty w sposób trwały (zszyta bindowana itp.). 5)wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w ppkt 2) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 6)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 z dopiskiem - Wadium - ciepłociąg w Międzyrzeczu. 7)wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach