Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika w ciągu ul. Wodopój w Gdańsku

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika w ciągu ul. Wodopój w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego pt. Budowa chodnika w ciągu ul. Wodopój w Gdańsku składającego się z następujących branż: -Projekt zagospodarowania terenu -Projekt drogowy -Projekt oświetlenia i kolizji energetycznych -Projekt usunięcie kolizji i zabezpieczenie urządzeń infrastruktury: sieć gazowa, sieć teletechniczna, sieć wodociągowo-kanalizacyjna. Wykonanie specyfikacji technicznych, kosztorysów. Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. Realizacja robót związanych z budową chodnika na podstawie opracowanych projektów i specyfikacji technicznych: - Roboty drogowe; budowa chodnika i schodów terenowych - Budowa oświetlenia -Usunięcie kolizji i zabezpieczenie urządzeń infrastruktury: sieć gazowa, sieć teletechniczna, sieć wodociągowo-kanalizacyjna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Wykonał w okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia związane z budową lub przebudową dróg. 2. Dysponuje wykwalifikowanym personelem, wskaże do realizacji zamówienia: - minimum jedną osobę kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej, - projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w branży drogowej bez ograniczeń, który wykonał nie mniej niż 2 projekty budowlane i wykonawcze na budowę i przebudowę dróg, 3. Oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunki w sposób następujący : -pkt III.1 - przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek -pkt III.2 - Wykonawcy wspólnie mogą spełnić ten warunek. Zamawiający dopuszcza wykazanie jednej osoby spełniającej wszystkie wymagania. -pkt III.3 - wymagania określone ww. punkcie mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia, Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców należy przedstawić zgodnie z zał. 1 do niniejszej Specyfikacji. Spełnienie warunku pkt III ppkt 1. poprzez wykaz wykonanych zamówień ( zał. SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających ich należyte wykonanie. Spełnienie warunku opisanego w ppkt 2 należy udokumentować poprzez wykaz osób/osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załączonego wzoru - załącznik SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby/osobę, którymi będzie dysponował - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób/osoby zdolnych do wykonywania zamówienia wraz z załączeniem uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Spełnienie warunku III. ppkt 3 poprzez podpisanie oświadczenia - zał. nr 1 a SIWZ. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki. Pełnomocnictwo - (jeżeli dotyczy ) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1( zał. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.U.z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach