Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie budynku przedszkola w Radzyminie.

Gmina Radzymin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-250 Radzymin, pl. T. Kościuszki 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 786-62-92/93 , fax. 0-22 786-51-95
  • Data zamieszczenia: 2015-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzymin
    pl. T. Kościuszki 2 2
    05-250 Radzymin, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 786-62-92/93, fax. 0-22 786-51-95
    REGON: 01326970000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie budynku przedszkola w Radzyminie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Spodziewanym efektem końcowym realizacji całego zadania inwestycyjnego pn: Budowa nowego budynku przedszkola w Radzyminie jest wybudowanie pod klucz budynku przedszkola 9-cio oddziałowego (po 25 dzieci w każdym oddziale) z zapleczem do obsługi cateringu, o całkowitej powierzchni użytkowej ok. 1600 m? , zgodnie z PFU stanowiącym załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zadania inwestycyjnego, a w szczególności wykonanie: 1) map do celów projektowych, 2) inwentaryzacji zieleni, 3) badań geotechnicznych, 4) wielobranżowego projektu koncepcyjnego wraz z wizualizacją, zawierającego dobór materiałów budowlanych i wykończeniowych uzgodnionych przez Zamawiającego (2 egz.), 5) wielobranżowego projektu budowlanego obejmującego w szczególności projekty: architektoniczny, konstrukcyjny, instalacji wod-kan, instalacji elektrycznej, instalacji oświetlenia zew. i wew., instalacji wentylacji mechanicznej wraz z rekuperacją, instalacji odgromowej, instalacji gazowej, instalacji co i cw wraz z kotłownią, instalacji telefonicznej, instalacji komputerowej, instalacji SSWN (system sygnalizacji włamania i napadu z monitoringiem), instalacji nagłaśniającej, instalacji p-poż wraz z instalacją hydrantową, instalacji solarnej do cw i wspomagania kotłowni, technologii cateringu ( 5 egz.), 6) przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego ( 2 egz.), 7) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ( 2 egz.), 8) projektu zagospodarowania terenu obejmującego w szczególności projekty: trzyczęściowego placu zabaw ( podział wg grup wiekowych), chodników, dróg wewnętrznych, parkingów, zieleni, miejsca do gromadzenia nieczystości stałych, elementów małej architektury, ogrodzenia (zakłada się ogrodzenie ok. 1,2 ha terenu związanego z budynkiem przedszkola i zagospodarowaniem jego otoczenia), 9) projektów przyłączy infrastruktury technicznej: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej, gazowej, energetycznej ( zgodnie z warunkami gestorów uzyskanymi przez Wykonawcę), 10) projekt przebudowy w niezbędnym zakresie urządzeń infrastruktury technicznej (jeżeli wystąpi kolizja), 11) projekt zagospodarowania wód opadowych w ramach systemu lokalnego z odprowadzeniem do rowu melioracyjnego wraz z niezbędnymi pozwoleniami, 12) wielobranżowego projektu wykonawczego( po 2 egz.) w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, a w szczególności: a) projekt wykonawczy architektoniczny obejmujący w szczególności: detale architektoniczne, aranżację wnętrz w tym: rozwinięcia ścian, projekt posadzek, schemat sufitów podwieszonych z rozmieszczeniem oświetlenia, wentylacji mechanicznej (nawiewy i wyciągi) i czujek, kolorystyka, wykaz wyposażenia wbudowanego oraz pierwszego wyposażenia ruchomego pomieszczeń, zagospodarowanie trzyczęściowego placu zabaw dla dzieci z elementami małej architektury, b) projekt wykonawczy konstrukcyjny, c) projekt wykonawczy instalacji elektrycznych, d) projekt wykonawczy instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją, e) projekt wykonawczy kotłowni, f) projekt wykonawczy co i wod-kan, g) projekt wykonawczy instalacji solarnej, h) projekt wykonawczy pozostałych instalacji, 13) projekt zagospodarowania placu budowy wraz z informacją dotyczącą BIOZ. 2. Uzyskanie wymaganych przepisami prawa zgód, uzgodnień i opinii. 3. Zapewnienie nadzoru autorskiego. 4. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę dla całego zadania inwestycyjnego. 5. Realizację na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1, robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych zadania inwestycyjnego. 6. Dostawę i zainstalowanie wyposażenia wbudowanego oraz pierwszego wyposażenia ruchomego pomieszczeń oraz wyposażenia pomieszczeń cateringu wraz z cesją uzyskanych gwarancji. 7. Uruchomienie urządzeń, sprzętów i aparatury, przeprowadzenie ich rozruchu próbnego i prób funkcjonalnych, opracowanie instrukcji eksploatacji i obsługi, przeszkolenie służb eksploatacyjnych i udział w przekazaniu użytkownikowi oraz serwisowanie w okresie gwarancyjnym. 8. Zlecenie wykonania badania wody. 9. Opracowanie instrukcji eksploatacji i obsługi budynku, instalacji i obiektów zagospodarowania terenu, przeszkolenie służb eksploatacyjnych oraz przekazanie do użytkowania. 10. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla zadania inwestycyjnego. 11. Dokonanie odbioru urządzeń podlegających takiemu odbiorowi przez UDT. 12. Wykonanie kompletnej dokumentacji wymaganej przepisami prawa do uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla zadania inwestycyjnego. 13. Dokonanie odbioru obiektu przez Państwową Straż Pożarną, SANEPID oraz Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 14. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 15. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie zadania inwestycyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach