Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wkonanie kotłowni opalanej zrębkami drewnianymi o mocy 500 kW dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w m. Ruciane-Nida

Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie ogłasza przetarg

  • Adres: 12-220 Ruciane-Nida, Aleja Wczasów 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4231036 , fax. 087 4254456
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie
    Aleja Wczasów 4 4
    12-220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4231036, fax. 087 4254456
    REGON: 00053082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ruciane-nida.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wkonanie kotłowni opalanej zrębkami drewnianymi o mocy 500 kW dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w m. Ruciane-Nida
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie kotłowni opalanej zrębkami drewnianymi o mocy 500 kW dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w m. Ruciane-Nida na bazie dwóch kotłów centralnego ogrzewania o mocy 250 kW każdy. 2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje wykonanie: a) Opracowanie dokumentacji technicznej kotłowni w zakresie: - Technologia kotłowni opalanej zrębkami drewnianymi o mocy 500 kW; - System podawania paliwa do kotła - ruchoma podłoga; - Instalacje elektryczne kotłowni; - Instalacje sanitarne; - Aktualizacja Projektu budowlanego budynku kotłowni; - Przyłącze c.o. do budynku Szkoły Podstawowej i Sali gimnastycznej; b) Budowa kotłowni opalanej zrębkami drewnianymi o mocy 500 kW na bazie dwóch kotłów centralnego ogrzewania o mocy 250 każdy zgodnie z opracowaną dokumentacją; c) Budowa przyłącza sieci c.o. do budynków Gimnazjum i Sali gimnastycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452512508
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania od Wykonawców: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - posiadają niezbędną wiedze, doświadczenie - posiadają doświadczenie zawodowe - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie w podobnym zakresie, budowa kotłowni opalanej zrębkami drewnianym o mocy 500 KW, z załączeniem stosownych dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie; dokumenty te powinny zawierać opis wykonanej roboty, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. do wykonania prac przewidzianych w SIWZ oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz będzie korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej; Spełnienie warunków musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami dołączonymi do oferty (zgodnie z rozdziałem IX SIWZ) Ocena spełnionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje, opinie, protokoły odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (Załącznik nr 3 do SIWZ): - wymagane minimum: wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie w podobnym zakresie , budowa kotłowni opalanej zrębkami drewnianym o mocy 500 kW, z załączeniem stosownych dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie; dokumenty te powinny zawierać opis wykonanej roboty, 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 4 do SIWZ): - wymagane minimum: dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacyjno-inżynieryjnej oraz posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt. 6, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Wzór umowy parafowany przez wykonawcę.(Załącznik nr 5 do SIWZ), 10.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (Załącznik nr 6 do SIWZ), fakultatywnie. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Niedopuszczalne jest podzielenie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ruciane-nida.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach