Przetargi.pl
Zaprojektowanie i rozbudowa placu zabaw na terenie parku Sołackiego w Poznaniu

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 60194 Poznań, ul. Strzegomska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 860 85 00 , fax. 61 860 85 12
  • Data zamieszczenia: 2017-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Strzegomska 3
    60194 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 860 85 00, fax. 61 860 85 12
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i rozbudowa placu zabaw na terenie parku Sołackiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i rozbudowa placu zabaw na terenie parku Sołackiego w Poznaniu zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.. Przedmiot zamówienia jest podzielony dwa etapy: Etap I: Etap I obejmuje opracowanie i przekazanie dokumentacji projektowej wraz z opinią wnioskodawcy projektu Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego oraz Rady Osiedla Sołacz Etap II: Etap II obejmuje wykonanie rozbudowy o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową wykonaną w etapie I. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem opinią wnioskodawcy projektu Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego oraz Rady Osiedla Sołacz; 2) wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym wykonanym projekcie i w programie funkcjonlno - użytkowym – załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) udzielenie min. 3 letniego okresu gwarancji na zastosowane materiały budowlane, zamontowane urządzenia i wykonane roboty budowlane, licząc od dnia uzyskania odbioru końcowego robót bez uwag. W okresie gwarancji Wykonawca samodzielnie lub za pomocą podwykonawców będzie bezpłatny usuwał usterki i wady 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej. Warunki realizacji robót budowlanych: d) Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas realizacji robót obciążają Wykonawcę. f) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. g) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w okresie od dnia zawarcia umowy do 150 dni, przy czym: a) etap I obejmujący opracowanie i przekazanie dokumentacji projektowej wraz z opinią wnioskodawcy projektu Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego oraz Rady Osiedla Sołacz: od dnia zawarcia umowy do 45 dni b) etap II obejmuje wykonanie rozbudowy o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową wykonaną w etapie I od dnia od dnia zawarcia umowy do 150 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 56 1020 4027 0000 1702 1262 7412, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna winno być dokonane, w oddziale finansowo - księgowym zamawiającego pokój nr 3A w godzinach od 700 do 1500 lub oryginał wniesienia wadium należy złożyć w kancelarii zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą znalezienia się środków finansowych na rachunku zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach