Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg
- Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
- Data zamieszczenia: 2013-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
REGON: 00059191700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zaprojektowanie i rozbudowa nowego cmentarza komunalnego w Stargardzie Szczecińskim - etap III - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: zaprojektowanie i rozbudowa nowego cmentarza komunalnego w Stargardzie Szczecińskim - etap III 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych prac projektowych z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa pozwoleń (lub zgłoszeń) na wykonywanie robót, a następnie budowa na podstawie opracowanego projektu budowlanego układu ścieżek wraz z placem gospodarczym z punktem czerpalnym wody zasilonym z istniejącej sieci wodociągowej w opisanym poniżej zakresie, a w tym: 1) projektowanie - wytyczne/zakres - oznaczenia wg planszy poglądowej fragmentu koncepcji zagospodarowania terenu cmentarza: a) odcinek ścieżki A-B z przedłużeniem do istniejącego ogrodzenia (na odległość do 1,0 m od ogrodzenia), b) odcinek B-C i C-F, z z przedłużeniem odcinka C-F do istniejącego ogrodzenia (na odległość do 1,0 m od ogrodzenia) c) odcinek C-D i D-E, z z przedłużeniem odcinka E-D do istniejącego ogrodzenia (na odległość do 1,0 m od ogrodzenia) d) szerokości poszczególnych odcinków określa rysunek fragmentu koncepcji zagospodarowania terenu cmentarza: odcinek A-B, C-F i D-E = 5,0m w świetle krawężnika, B-C-D =3,0m w świetle obrzeża, e) konstrukcja nawierzchni: warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8cm, podsypka piaskowa 1:3 gr. 3 cm, podbudowa betonowa C8/C10, warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm, krawężniki 15x30, obrzeże 8x30 zatopione na głębokość 3 cm), ława betonowa zwykła z betonu C8/C10; Przekrój nawierzchni daszkowy. Należy zapewnić możliwość swobodnego spływu wody na pobocze. W odległości 1,5 m od krawężnika lub obrzeża pobocze należy wyprofilować ze spadkiem 5% na zewnątrz i obsiać trawą. Geometria ścieżek powinna być zgodna z załączonym fragmentem koncepcji zagospodarowania cmentarza, f) placyk gospodarczy G na odpady komunalne o pow. 7,3x3,6 (łącznie z krawężnikami) - konstrukcja nawierzchni jak ścieżki o szer. 5,0m, wraz z punktem czerpalnym wg rysunku placyk gospodarczy (bez siatkowych koszy na śmieci) - placyk należy zaprojektować w sposób identyczny jak istniejące na terenie cmentarza place gospodarcze, g) podłączenie punktu czerpalnego z przebiegającego na odcinku B-C-D istniejącego wodociągu PE 90 2) budowa (zakres wykonawczy): a) odcinek B-C-F wraz z przedłużeniem odcinka F-C do istniejącego ogrodzenia oraz skrzyżowaniem odcinka B-C z odcinkiem A-B; b) placyk gospodarczy G wraz z punktem czerpalnym podłączonym do przebiegającej na odcinku B-C istniejącej sieć wodociągowa (PE 90), 3. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Projektowanie, a) Wykonawca własnym staraniem pozyskuje wtórnik do celów projektowych; b) Projekt budowlany przed złożeniem do organów administracji budowlanej podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego; c) Dla części zakresu projektowego (nie realizowanego wykonawczo w niniejszym zamówieniu) Wykonawca opracuje część kosztorysową (kosztorys inwestorski i przedmiar robót) w plikach .ath. Dotyczy to odcinków A-B, C-D i D-E. d) Wykonawca przystąpi do robót budowlanych po uzyskaniu właściwej zgody organu administracji budowlanej (w formie zgody na dokonane zgłoszenie lub pozwolenia na budowę) e) Wykonawca złoży stosowny wniosek do organu administracji budowlanej z upoważnienia inwestora - Gminy Miasto Stargard Szczeciński f) Dokumentacja projektowa zostanie przekazana Zamawiającemu w 4 egz (nie licząc egzemplarzy pozostających w organach administracji budowlanej) oraz w formie elektronicznej na 2 płytach CD 2) Wykonywanie robót: a) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp, b) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego; c) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, d) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów e) dostarczenie zamawiającemu kompletu wszelkich niezbędnych: atestów, świadectw i certyfikatów wbudowanych materiałów budowlanych, f) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłocznego usuwania w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek g) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót dokumentacji powykonawczej - w 3 egz.. Na dokumentacji powykonawczej naniesione będą wszystkie zmiany i odstępstwa z akceptującym wpisem projektanta. h) Inwentaryzacja geodezyjna - Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 7 dni od daty odbioru powykonawczą mapę geodezyjną przyjętą do państwowych zasobów geodezyjno-kartograficznych. Dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) operat geodezyjny zawierający mapę powykonawczą w formie zapisu cyfrowego - plik w formacie EWMAPA lub DXF lub DWG w układzie współrzędnych 2000 oraz w układzie współrzędnych 65 oraz, b) w formie elektronicznej w formacie PDF, mapę w takiej skali, która będzie odzwierciedlała widoczność i uszczegółowienie powykonawczej mapy geodezyjnej jaka będzie przekazana w formie papierowej i) Wykonawca w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu proponowany Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy realizacji zamówienia. j) Wykonawca przedkładać będzie Zamawiającemu do zatwierdzenia materiały, które zamierza wbudować k) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia laboratorium, w którym będą wykonywane badania 3) w opinii Zamawiającego, przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać oględzin terenów objętych robotami. 4. Orientacyjna ilość nawierzchni do wybudowania - ~585 m2 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji technicznej zadania pod nazwą: Przebudowa i modernizacja głębinowego ujęcia wody wraz ze stacją uzdatniania wody i hydrofornią oraz zewnętrznej instalacji wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym przy ul. Arkońskiej 4 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa i remont pomieszczeń na potrzeby Szpitalnego Centrum Urazowego SPSK nr 1 PUM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1 OS ZP 54 16
Dodano: 2016-07-27 - B/DOKUMENTACJA - KAPLICA2016
Dodano: 2016-07-26 - B/DOKUMENTACJA - CENTRUM KRYZYSOWE/2016
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie kompleksowej dokumentacji dotyczącej przebudowy budynku usługowego przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu wraz nadzorem autorskim nad realizacją robót.
Dodano: 2016-07-17 - EZ-ZP-08/2016 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Budowa bazy magazynowo - transportowej z budynkami towarzyszącymi Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
Dodano: 2016-07-13 - Opracowanie dokumentacji technicznej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w m. Piasek
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie kompleksowej dokumentacji dotyczącej przebudowy budynku usługowego przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu wraz nadzorem autorskim nad realizacją robót.
Dodano: 2016-06-30 - Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego remontu pomieszczeń w Zespole Szkół Społecznych im. Lotników Morskich przy ul. Zwycięstwa 1 w Darłowie
Dodano: 2016-06-17 - Opracowanie dokumentacji technicznej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w m. Piasek
Dodano: 2016-06-10