Przetargi.pl
Zaprojektowanie i przebudowa ulicy Gdańskiej w Szczytnie – odc. od ul. Lidzbarskiej do ul. Władysława IV oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Gdańskiej”.

Gmina Miejska Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 247 200 , fax. 896 247 201
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Szczytno
    ul. Sienkiewicza 1
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 247 200, fax. 896 247 201
    REGON: 51074341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczytno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i przebudowa ulicy Gdańskiej w Szczytnie – odc. od ul. Lidzbarskiej do ul. Władysława IV oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Gdańskiej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie załączonego „Programu Funkcjonalno- -Użytkowego” na „Przebudowę drogi gminnej nr 214019N ulicy Gdańskiej w Szczytnie”, zwanego dalej „PFU”, wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich wymaganych prawem: decyzji administracyjnych, warunków technicznych, zezwoleń, uzgodnień, opinii, itp., z wyjątkiem zawartych w PFU. 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego „Decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej” w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1363), 3) wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania wymienionego w ppkt 1., obejmujących: a) branża drogowa: - jezdnia z betonu asfaltowego (dł. ca 529 m, pow. ca 3200 m2), - chodniki z betonowej kostki brukowej (pow. ca 1 710 m2), - zjazdy z betonowej kostki brukowej (pow. ca 450 m2), - docelowa organizacja ruchu, b) branża sanitarna: - kanalizacji deszczowa ( dł. ca 630 m), c) branża elektryczna: - oświetlenie uliczne ( dł. ca 170 m), - usunięcie kolizji elektroenergetycznych, d) branża teletechniczna: - zabezpieczenie kabli telefonicznych. 4) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w oparciu o odrębną, posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną (pozwolenie na budowę nr I/253/12 z dnia 31.05.2012 r.), na odcinku od istn. S.K.8 (rzędn. 141,29/138,85) na skrzyżowaniu z ul. Lidzbarską do S.K.25 (rzędn. 141,51/139,97) i od S.K.26 (rzędn. 142,14/141,33) do istn. S.K. (rzędn. 142,37/140,85) na skrzyżowaniu z ul. Władysława IV. 5) wykonanie sieci wodociągowej w oparciu o odrębną, posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną (pozwolenie na budowę nr I/253/12 z dnia 31.05.2012 r.), z wyłączeniem przyłączy do dz. nr 227/3 i 185/1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych i 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 3. Zobowiązanie w przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach podmiotu innego. 4. Dowód wpłaty wadium. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach