Przetargi.pl
Zaprojektowanie i przebudowa pomieszczeń archiwum w budynku warsztatowo-magazynowym Nadleśnictwa Świdnik.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Lotnicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7513011, 7513012 , fax. 817 512 091
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik
    ul. Lotnicza 4
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 081 7513011, 7513012, fax. 817 512 091
    REGON: 43006880600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_swidnik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i przebudowa pomieszczeń archiwum w budynku warsztatowo-magazynowym Nadleśnictwa Świdnik.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy pomieszczeń znajdujących się na poddaszu budynku warsztatowo - magazynowego na potrzeby archiwum. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w programie funkcyjno użytkowym (zwanym PFU, stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ) oraz wzorze umowy. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 2. Planowany zakres zadania opisany w PFU obejmujący opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych powinien obejmować branże: architektoniczną, konstrukcyjną, sanitarną, elektryczną, teletechniczną w zależności od funkcji pomieszczeń łącznie z wymaganymi instalacjami, osprzętem i w pełni umożliwiać późniejsze korzystanie z przebudowanych pomieszczeń. 3. Wykonawca powinien zapoznać się z opisem zawartym w PFU i uwzględnić w ofercie wszystkie zawarte w nim uwagi. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji umowy, jak również uzyskania niezbędnych dokumentów a w szczególności: pozwoleń odstępstw, badań, uzgodnień, wypisów, opinii, opracowań, inwentaryzacji, ekspertyz, dokumentacji technicznych, dokumentacji powykonawczej w tym: protokołów z prób i badań urządzeń i instalacji, instrukcji użytkowania i ochrony ppoż. 5. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej placu budowy przed przystąpieniem do przygotowania ofert, uzyskać niezbędne informacje i zapoznać się z oczekiwaniami Zamawiającego. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. 6. Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy, ekspertyzy oraz badania konieczne do przeprowadzenia w celu realizacji zamówienia. 7. Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie z wymogami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w PFU oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zakres projektu wykonawczego powinien umożliwiać jednoznaczne jego odczytanie przy realizacji robót. 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia związanych z wykonaniem prac projektowych i robót budowlanych. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca. 9. Zamówienie będzie realizowane w czynnym obiekcie. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas przygotowania oferty oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie i doświadczeniu oraz badaniach, odkrywkach i wizji nieruchomości. 11. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy. 12. Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy dokonanej na podstawie PFU. Wyliczenia ceny ryczałtowej Wykonawca dokonuje kierując się własną oceną, doświadczeniem i wiedzą. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek wykonania obmiarów z natury. W cenie robocizny, materiałów i sprzęcie należy uwzględnić wszystkie koszty narzutów. 13. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób (pracownicy fizyczni) wykonujących pracę pod kierownictwem kierownika budowy, kierownika robót lub Wykonawcy w zakresie opisanym Programem Funkcyjno – Użytkowym. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy także podwykonawców. Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie. 14. Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 3000 zł ( słownie: trzy tysiące złotych), 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42,poz.275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732,Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010r Nr 96 poz.620 z późn. zm.).. 2.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Ochrony Środowiska S.A. na rachunek 14 1540 1144 2114 0002 5115 0001. 3. Wadium wniesione w pozostałych formach należy w oryginale złożyć w pokoju nr 2 (sekretariat) w siedzibie Zamawiającego i dołączyć do oferty kopię.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia wymogów w zakresie zatrudnienia - stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach