Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE I PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ, BIEGNĄCEJ ŚLADEM DZIAŁKI NR 105/3, 107/2, 122/2, 156, 168/9, 169/17 W MIEJSCOWOŚCI KARCZOWISKA

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Władysława Łokietka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Władysława Łokietka 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE I PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ, BIEGNĄCEJ ŚLADEM DZIAŁKI NR 105/3, 107/2, 122/2, 156, 168/9, 169/17 W MIEJSCOWOŚCI KARCZOWISKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie docelowej nawierzchni utwardzonej wraz z urządzeniami odwadniającymi na drodze wewnętrznej oraz siecią oświetlenia drogowego, usytuowanej w miejscowości Karczowiska, gm. Lubin w granicach działek nr 105/3, 107/2, 122/2, 156, 168/9, 169/17. Początek odcinka wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia zlokalizowany jest na połączeniu z działką nr 107/2 natomiast koniec odcinka znajduje się na wysokości działki nr 95/2. 1) Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów: A) – część projektowa, w tym: 1) opracowanie koncepcji rozwiązania projektowego, 2) sporządzenie projektu budowlanego, 3) sporządzenie projektu wykonawczego z kompletem wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji, 4) uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót budowlanych lub decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie tego wymagał zakres projektowanego zadania, 5) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 6) sporządzenie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu z kompletem wymaganych uzgodnień, 7) sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, B) - część wykonawcza, w tym : 1) przebudowa odcinka drogi poprzez wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów na działki przyległe, dojść do furtek i miejsc odbioru odpadów z kostki betonowej na podbudowie, odwodnienia drogowego oraz poboczy umocnionych kruszywem łamanym, z wykonaniem sieci oświetlenia drogowego, 2) wykonanie oznakowania docelowego. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniony ze SIWZ Program funkcjonalno-użytkowy, mający na celu określenie wymagań, dotyczących wykonania dokumentacji projektowej oraz przebudowy drogi wewnętrznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. 3) W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, należy zaprojektować obiekt budowlany bez barier architektonicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP, wraz z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wzór oświadczenia z którego Wykonawca może skorzystać stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 4). 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach