Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE I PRZEBUDOWA DRÓG NA ODCINKU OD ZJAZDU Z DROGI GMINNEJ NR 103051D DO POSESJI NR 22M W MIEJSCOWOŚCI MIROSZOWICE.

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Władysława Łokietka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Władysława Łokietka 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE I PRZEBUDOWA DRÓG NA ODCINKU OD ZJAZDU Z DROGI GMINNEJ NR 103051D DO POSESJI NR 22M W MIEJSCOWOŚCI MIROSZOWICE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniony z niniejszą SIWZ Program funkcjonalno-użytkowy, mający na celu określenie wymagań, dotyczących wykonania dokumentacji projektowej oraz przebudowy drogi wewnętrznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie docelowej nawierzchni utwardzonej wraz z urządzeniami odwadniającymi na odcinkach dróg, usytuowanych w miejscowości Miroszowice, gm. Lubin w granicach działek nr 94/15, 96 oraz 93/3. Początek zakresu zlokalizowany jest na połączeniu działki nr 94/15 z drogą gminną publiczną, położoną w granicach działki nr 95/5, natomiast koniec znajduje się na działkach nr 96 i 93/3, na wysokości granicy nieruchomości nr 94/63 i 94/1. II. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ODCINEK A - odcinek drogi w granicach działki nr 94/15, 2) ODCINEK B - odcinek drogi w granicach działki nr 96 oraz 93/3 – od istniejącej nawierzchni bitumicznej do działki drogowej nr 93/15 (łącznie ze zjazdem). Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów: A) – część projektowa, w tym:  1)      opracowanie koncepcji rozwiązania projektowego, 2)      sporządzenie projektu budowlanego, 3)      sporządzenie projektu wykonawczego z kompletem wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji, 4)      uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót budowlanych lub decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie tego wymagał zakres projektowanego zadania, 5)      sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,  6)      sporządzenie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu z kompletem wymaganych uzgodnień, 7)      sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego,  B) - część wykonawcza, w tym w szczególności: 1) na odcinku A - przebudowa odcinka drogi biegnącej śladem działki nr 94/15 poprzez wykonanie: - nawierzchni jezdni z kostki betonowej na podbudowie, - zjazdów na działki przyległe, dojść do furtek i miejsc odbioru odpadów z kostki betonowej na podbudowie, - odwodnienia drogowego, - poboczy umocnionych kruszywem łamanym, - oznakowania docelowego; 2) na odcinku B - przebudowa odcinka drogi w granicach działek nr 96 i 93/3 poprzez wykonanie: - nawierzchni jezdni jako bitumicznej na podbudowie z dowiązaniem do istniejącej nawierzchni, - zjazdów na działki przyległe i działkę drogową nr 96/3, dojść do furtek i miejsc odbioru odpadów z kostki betonowej na podbudowie, - odwodnienia drogowego, - poboczy umocnionych kruszywem łamanym, - oznakowania docelowego. III. Realizacja przedmiotowego zadania podzielona będzie na dwa etapy realizacyjne: 1) etap I przewidziany do realizacji w 2017 roku obejmuje swoim zakresem wykonanie projektu budowlanego oraz uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót budowlanych lub decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie tego wymagał zakres projektowanego zadania, 2) etap II przewidziany do realizacji w 2018 roku obejmuje swoim zakresem realizację pozostałych elementów zamówienia. IV. W celu dostosowania funkcjonalności obiektów dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych, należy zaprojektować obiekt budowlany bez barier architektonicznych. V. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót konstrukcyjnych dróg, zjazdów. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na str. internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zał. nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach