Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Władysława Łokietka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2017-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
Władysława Łokietka 6
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAPROJEKTOWANIE I PRZEBUDOWA DRÓG NA ODCINKU OD ZJAZDU Z DROGI GMINNEJ NR 103051D DO POSESJI NR 22M W MIEJSCOWOŚCI MIROSZOWICE. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniony z niniejszą SIWZ Program funkcjonalno-użytkowy, mający na celu określenie wymagań, dotyczących wykonania dokumentacji projektowej oraz przebudowy drogi wewnętrznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie docelowej nawierzchni utwardzonej wraz z urządzeniami odwadniającymi na odcinkach dróg, usytuowanych w miejscowości Miroszowice, gm. Lubin w granicach działek nr 94/15, 96 oraz 93/3. Początek zakresu zlokalizowany jest na połączeniu działki nr 94/15 z drogą gminną publiczną, położoną w granicach działki nr 95/5, natomiast koniec znajduje się na działkach nr 96 i 93/3, na wysokości granicy nieruchomości nr 94/63 i 94/1. II. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ODCINEK A - odcinek drogi w granicach działki nr 94/15, 2) ODCINEK B - odcinek drogi w granicach działki nr 96 oraz 93/3 – od istniejącej nawierzchni bitumicznej do działki drogowej nr 93/15 (łącznie ze zjazdem). Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów: A) – część projektowa, w tym: 1) opracowanie koncepcji rozwiązania projektowego, 2) sporządzenie projektu budowlanego, 3) sporządzenie projektu wykonawczego z kompletem wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji, 4) uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót budowlanych lub decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie tego wymagał zakres projektowanego zadania, 5) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 6) sporządzenie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu z kompletem wymaganych uzgodnień, 7) sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, B) - część wykonawcza, w tym w szczególności: 1) na odcinku A - przebudowa odcinka drogi biegnącej śladem działki nr 94/15 poprzez wykonanie: - nawierzchni jezdni z kostki betonowej na podbudowie, - zjazdów na działki przyległe, dojść do furtek i miejsc odbioru odpadów z kostki betonowej na podbudowie, - odwodnienia drogowego, - poboczy umocnionych kruszywem łamanym, - oznakowania docelowego; 2) na odcinku B - przebudowa odcinka drogi w granicach działek nr 96 i 93/3 poprzez wykonanie: - nawierzchni jezdni jako bitumicznej na podbudowie z dowiązaniem do istniejącej nawierzchni, - zjazdów na działki przyległe i działkę drogową nr 96/3, dojść do furtek i miejsc odbioru odpadów z kostki betonowej na podbudowie, - odwodnienia drogowego, - poboczy umocnionych kruszywem łamanym, - oznakowania docelowego. III. Realizacja przedmiotowego zadania podzielona będzie na dwa etapy realizacyjne: 1) etap I przewidziany do realizacji w 2017 roku obejmuje swoim zakresem wykonanie projektu budowlanego oraz uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót budowlanych lub decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie tego wymagał zakres projektowanego zadania, 2) etap II przewidziany do realizacji w 2018 roku obejmuje swoim zakresem realizację pozostałych elementów zamówienia. IV. W celu dostosowania funkcjonalności obiektów dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych, należy zaprojektować obiekt budowlany bez barier architektonicznych. V. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót konstrukcyjnych dróg, zjazdów. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na str. internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zał. nr 4 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1235D w miejscowości Chróstnik w zakresie budowy chodnika.
Dodano: 2024-07-12 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi leśnej w leśnictwie Drołtowice w ramach zadania "Projekt i przebudowa drogi w leśnictwie Drołtowice"
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja drogi powiatowej 2510D w m. Pilchowice o dł. 2,130 oraz drogi powiatowej nr 2520D na odc. Wleń-Łupki-Klecza o długości 1,150 km
Dodano: 2024-06-21 - Budowa chodnika na DK5 w Strzegomiu
Dodano: 2024-06-18 - Przebudowa (modernizacja) drogi wewnętrznej w miejscowości Gorzyca na terenie Gminy Lubin.
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa ul. Dębowej w miejscowości Długołęka, gm. Długołęka
Dodano: 2024-06-12 - Przebudowa drogi na dz. nr 611, 618, 619, obręb Wilków
Dodano: 2024-06-10 - Modernizacja dróg powiatowych na terenach popegeerowskich Powiatu Głogowskiego – przebudowa drogi powiatowej nr 1004D w miejscowości Sobczyce
Dodano: 2024-06-04 - Przebudowa drogi gminnej ul. Stanisława Moniuszki w miejscowości Golędzinów Gmina Oborniki Śląskie
Dodano: 2024-05-29 - Przebudowa drogi gminnej – ul. A. Mickiewicza w Nowogrodźcu
Dodano: 2024-05-28