Przetargi.pl
Zaprojektowanie i opracowanie multiPortalu wraz z uruchomieniem i utrzymaniem w sieci internetowej w pełni funkcjonalnej jego wersji.

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 468 66 25 , fax. 081 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2015-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. (081) 468 66 25, fax. 081 751 76 08
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i opracowanie multiPortalu wraz z uruchomieniem i utrzymaniem w sieci internetowej w pełni funkcjonalnej jego wersji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest : Zaprojektowanie i opracowanie multiPortalu wraz z uruchomieniem i utrzymaniem w sieci internetowej w pełni funkcjonalnej jego wersji w ramach projektu Miejski multiPORTAL - Świdnik bez barier Projekt Miejski multiPORTAL - Świdnik bez barier dofinansowany jest przez Ministra Administracji i Cyfryzacji w wyniku rozstrzygnięcia konkursu dotyczącego dofinansowania budowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych z dnia 30 stycznia 2015 roku. W skład jego realizacji wchodzą następujące zadania: a) Wykonanie i dostawa multiPORTALu - limit na zadanie to 173 000zł b) Wykonanie szkoleń - limit na zadanie to 5 000 zł c) Wykonanie niezależnego audytu - limit na zadanie to 6000 zł Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania umowy w przypadku braku dofinansowania z Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. 4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zaprojektowanie i opracowanie przez Wykonawcę multiPORTALu oraz uruchomienie i utrzymanie w sieci internetowej w pełni funkcjonalnej jego wersji, b) przekazanie autorskich praw majątkowych oraz udzielenie licencji na zasadach określonych w Umowie, c) świadczenie usług serwisowych, d) wykonanie niezależnego audytu dostępności multiPORTALu dla osób niepełnosprawnych, e) szkolenie redaktorów i administratorów multiPORTALu. 4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ, a w szczególności w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Jeżeli w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia występowałby opis przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne. Rozwiązania równoważne określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Rozwiązania te stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie rozwiązania zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te rozwiązania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach