Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (081) 468 66 25 , fax. 081 751 76 08
- Data zamieszczenia: 2015-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. (081) 468 66 25, fax. 081 751 76 08 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i opracowanie multiPortalu wraz z uruchomieniem i utrzymaniem w sieci internetowej w pełni funkcjonalnej jego wersji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1 Przedmiotem zamówienia jest : Zaprojektowanie i opracowanie multiPortalu wraz z uruchomieniem i utrzymaniem w sieci internetowej w pełni funkcjonalnej jego wersji w ramach projektu Miejski multiPORTAL - Świdnik bez barier Projekt Miejski multiPORTAL - Świdnik bez barier dofinansowany jest przez Ministra Administracji i Cyfryzacji w wyniku rozstrzygnięcia konkursu dotyczącego dofinansowania budowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych z dnia 30 stycznia 2015 roku. W skład jego realizacji wchodzą następujące zadania: a) Wykonanie i dostawa multiPORTALu - limit na zadanie to 173 000zł b) Wykonanie szkoleń - limit na zadanie to 5 000 zł c) Wykonanie niezależnego audytu - limit na zadanie to 6000 zł Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania umowy w przypadku braku dofinansowania z Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. 4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zaprojektowanie i opracowanie przez Wykonawcę multiPORTALu oraz uruchomienie i utrzymanie w sieci internetowej w pełni funkcjonalnej jego wersji, b) przekazanie autorskich praw majątkowych oraz udzielenie licencji na zasadach określonych w Umowie, c) świadczenie usług serwisowych, d) wykonanie niezależnego audytu dostępności multiPORTALu dla osób niepełnosprawnych, e) szkolenie redaktorów i administratorów multiPORTALu. 4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ, a w szczególności w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Jeżeli w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia występowałby opis przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne. Rozwiązania równoważne określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Rozwiązania te stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie rozwiązania zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te rozwiązania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4000 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprogramowania komputerowego dla Zakładu Mikrobiologii Rolniczej IUNG - PIB w Puławach
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa licencji szyny SAP PO wraz z procesem utrzymania, pomocy technicznej oraz migracji z aktualnej szyny SAP PI
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa licencji szyny SAP PO wraz z procesem utrzymania, pomocy technicznej oraz migracji z aktualnej szyny SAP PI
Dodano: 2016-06-07 - BZP/PN/25/2016 Dostawa oprogramowania na potrzeby projektów realizowanych w WBiA Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-03-16 - BZP/PN/23/2016 Dostawa oprogramowania dla Politechniki Lubelskiej.
Dodano: 2016-03-03 - BZP/PN/18/2016 Dostawa oprogramowania dla Politechniki Lubelskiej.
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa systemu ochrony i identyfikacji zbiorów bibliotecznych w jednorodnej technologii RFID HF zamawianego na potrzeby Biblioteki Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2015-12-07 - BZP/PN/180/2015 Dostawa oprogramowania inspekcyjn0-pomiarowego na potrzeby Wydziału Podstaw Techniki PL
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa licencji dla Lubman UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/25-2015/DOP-a)
Dodano: 2015-11-25