Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej ul. Żwirki i Wigury w Mikołowie na działkę 2138/66.

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 500 , fax. 323 248 400
  • Data zamieszczenia: 2019-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 248 500, fax. 323 248 400
    REGON: 27625763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej ul. Żwirki i Wigury w Mikołowie na działkę 2138/66.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i budowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej ul. Żwirki i Wigury w Mikołowie na działkę 2138/66. 1. Zakres zamówienia: 1.1. Prace projektowe - wykonanie projektu budowlanego zjazdu oraz przebudowy linii napowietrznej i uzbrojenia terenu kolidującego z projektowanym wjazdem wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz wszelkich pozwoleń i zgód wynikających z prawa budowlanego, - wykonanie projektu tymczasowej i docelowej organizacji ruchu drogowego oraz uzyskanie wymaganych opinii i zatwierdzeń, - wykonanie i uzgodnienie dokumentacji usunięcia kolizji sieci energetycznej w Wydziale Eksploatacji Tauron Dystrybucja S.A. a w przypadku kolizji z kablami teletechnicznymi z ich operatorami, - dobór wysięgnika i opraw ulicznych LED 3000K 10-12 tys. lm na podstawie obliczeń dołączonych do projektu, - wykonanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robot Budowlanych. 1.2. Roboty budowlane 1.2.1 część drogowa - budowa zjazdu publicznego, - regulacja urządzeń technicznych włazów, zasuw itp., - wykonanie robót niezbędnych umożliwiających funkcjonowanie zjazdu, - przesunięcie istniejącego przejścia dla pieszych w miejscu planowanego zjazdu (likwidacja istniejącego przejścia i wykonanie nowego przejścia) wraz z oznakowaniem pionowym i korektą oznakowania poziomego, - wykonanie oznakowania tymczasowego oraz docelowego, - utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki nawierzchni asfaltowych, chodnikowych, gruzu, nadmiaru ziemi z wykopów, - wykonanie geodezji powykonawczej wykonanego obiektu wraz z naniesieniem na mapę w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów, 1.2.2. część elektryczna - przebudowa linii napowietrznej izolowanej niskiego napięcia na słupach ŻN 10, - wymiana dwóch istniejących opraw sodowych i wysięgników na oprawy uliczne LED wyposażone w zasilacz z interfejsem DALI, gniazdo Socket Nema 7 pinowe zabezpieczone szczelną zaślepką, wyposażone w diody LED gwarantujące trwałość użytkową co najmniej 100 000 godzin dla barwy światła 3000 K, stopień odporności na uderzenia szyby ochraniającej układ optyczny co najmniej IK08, uchwyt do słupa/wysięgnika pozwalający na swobodne pozycjonowanie oprawy na istniejącym słupie lub wysięgniku w granicach + 15/-15 stopni dla opraw ulicznych, wyposażona w układ ochrony przed przepięciem 10 kV, - zabezpieczenie linii kablowych energetycznych rurami dwudzielnymi pod projektowanym wjazdem, - ewentualna przebudowa linii kablowych teletechnicznych i innych kolidujących z projektowanym wjazdem, - utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki słupów oświetleniowych, kabli, przewodów elektrycznych, nadmiaru ziemi itp., - wykonanie geodezji powykonawczej wykonanego obiektu wraz z naniesieniem na mapę w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. Wykonanie robót musi być zgodne programem funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych), nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) do upływu terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert), na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie odrzuceniem oferty wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach