Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa wielofunkcyjnego obiektu sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu w Będzinie

Będzin Arena Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, Krakowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48539302320
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Będzin Arena Sp. z o.o.
    Krakowska 16
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. +48539302320
    REGON: 367605530
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzinarena.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa wielofunkcyjnego obiektu sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu w Będzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie w systemie „pod klucz” w modelu zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: „Zaprojektowanie i budowa wielofunkcyjnego obiektu sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu w Będzinie”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sporządzenie Dokumentacji Projektowej, b) wykonanie Prac Budowlanych, - wraz z uzyskaniem oraz wykonaniem wszelkich decyzji, pozwoleń, zezwoleń, uzgodnień, opinii, warunków technicznych, innych aktów administracyjnych oraz rozstrzygnięć jak również wraz z przygotowaniem i wykonaniem innych czynności niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia w systemie „pod klucz”, w tym w szczególności zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów, zgłoszenia rozbiórki (lub zezwolenia na rozbiórkę), pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie. 3. Dokumentacja Projektowa zostanie sporządzona w trzech fazach: 1) Faza Założeń Projektowych – obejmująca sporządzenie Założeń Projektowych; 2) Faza Dokumentacji Budowlanej – obejmująca: a) sporządzenie wielobranżowej dokumentacji projektowej, na którą składają się : - projekt budowlany wszystkich obiektów budowlanych dla wszystkich branż, zawierający komplet opinii, uzgodnień, warunków i innych dokumentów, w stanie nadającym się do załączenia go do wniosku o pozwolenie na budowę (Projekt Budowlany) - informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - dokumentacja dotycząca inwentaryzacji drzew, b) uzyskanie ostatecznego i niezaskarżalnego przed sądami administracyjnymi pozwolenia na budowę; 3) Faza Dokumentacji Wykonawczej – obejmująca: a) sporządzenie projektów wykonawczych wszystkich obiektów budowlanych dla wszystkich wymaganych branż, w zakresie niezbędnym do właściwej realizacji tych obiektów (Projekt Wykonawczy), b) sporządzenie projektów aranżacji wnętrz dotyczących pomieszczeń i wyposażenia wymienionych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 4. Na dokumentację dotyczącą inwentaryzacji drzew składa się: - pisemna opinia dendrologiczna zawierająca co najmniej (1) określenie nazwy drzew i krzewów w języku polskim i łacińskim; (2) pomiary dendrometryczne: (3) określenia stanu sanitarnego drzew i krzewów; (4) uwagi i zalecenia dotyczące pielęgnacji, zalecenia wycinki lub przesadzenia; (5) zalecenia dotyczące zabezpieczenia drzew i krzewów na placu budowy (6) część graficzna przedstawiająca lokalizację drzew i krzewów w formie mapy, z zaznaczeniem drzew i krzewów, które mają podlegać usunięciu, - dokumentacja fotograficzna drzew i krzewów, - ostateczne i niezaskarżalne przed sądami administracyjnymi zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów (jeżeli będzie wymagane). 5. Na wykonanie Prac Budowlanych składa się: a) wykonanie robót rozbiórkowych dotychczasowych obiektów budowlanych (Roboty Rozbiórkowe), b) wykonanie robót budowlanych mających za przedmiot budowę wielofunkcyjnego obiektu sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu (Roboty Budowlane) jak również sprawowanie nadzoru autorskiego w toku realizacji Robót Budowlanych, c) dostawa i montaż wyposażenia, d) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, e) uzyskanie bezwarunkowego, ostatecznego i niezaskarżalnego przed sądami administracyjnymi pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz w Suplemencie do Programu Funkcjonalno – Użytkowego stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca przyjmując do wykonania ww. przedmiot umowy obowiązany jest wykonać go ze szczególną starannością i dbałością o interesy Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami, o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu umowy celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki nie rozpoznania lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca objętego przedmiotem umowy. Zatrudnianie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia: W terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia realizacji, odpowiednio, Robót Rozbiórkowych oraz Robót Budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz pracowników, w szczególności osób wykonujących prace fizyczne związane w wykonywaniem odpowiednio, Robót Rozbiórkowych oraz Robót Budowlanych, niezależnie od tego, czy roboty te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. Pracownicy fizyczni). Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby ujęte w wykazie pracowników, o którym mowa powyżej były zatrudnione w okresie realizacji odpowiednio, Robót Rozbiórkowych oraz Robót Budowlanych, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 22 1050 1360 1000 0090 3127 5473 z dopiskiem Wadium na zadanie: „Zaprojektowanie i budowa wielofunkcyjnego obiektu sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu w Będzinie”. Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6.Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 a) i b) niniejszego rozdziału SIWZ. 7.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 6 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej, b)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach