Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kaliska, gmina Lubień Kujawski”

Gmina Lubień Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-840 Lubień Kujawski, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2843089 w. 52
  • Data zamieszczenia: 2020-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubień Kujawski
    ul. Wojska Polskiego 29
    87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2843089 w. 52
    REGON: 91086688000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubienkujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kaliska, gmina Lubień Kujawski”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kaliska, gmina Lubień Kujawski, w systemie „zaprojektuj - wykonaj”, to jest: opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót, obejmujących budowę nowej stacji uzdatniania wody o wydajności 36m3/h wraz z budową obiektów towarzyszących niezbędnych do funkcjonowania stacji uzdatniania. Zamierzenie zakłada wykonanie następujących urządzeń i instalacji: • Połączenie istniejących studni głębinowych z projektowaną stacją SUW • budowa nowego układu uzdatniania i dystrybucji wody na wydajność Q = 36 m3/h w nowo wybudowanym budynku zlokalizowanym na działce nr 232/64. • budowa wodociągu o średnicy 225mm W stacji SUW znajdować się będą wszystkie urządzenia technologiczne które realizować będą uzdatnianie wody jak i dystrybucję wody na sieć wodociągową. Przewiduje się zainstalowanie następujących urządzeń: • ciśnieniowy aerator, • montaż filtrów wraz z złożem - 4 szt. • montaż uzbrojenia zapewniających automatyczną pracę filtrów,. • montaż pompy płuczącej, • montaż dmuchawy, instalacja przewodów technologicznych w budynku stacji, • montaż sprężarki bezolejowej (śrubowej) do napowietrzania wody surowej i do napędu siłowników przepustnic pneumatycznych, • montaż zestawu pompowego sieciowego • montaż zestawu pompowego podchlorynu sodu, • budowa kompletnego budynku Stacji Uzdatniania Wody, • budowa rurociągów między obiektowych wraz z armaturą, • budowa żelbetowego wylewanego na mokro odstojnika popłuczyn, • budowa ogrodzenia obejmującego działkę 232/64, • budowa zbiorników wody czystej, • wykonanie rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej, • wykonanie instalacji do urządzeń technologicznych oraz AKPiA, • instalacja systemu sterowania, sygnalizacji i wizualizacji procesu uzdatniania wody (układu technologicznego), • wykonanie kompletnej instalacji alarmowej - Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), • uruchomienie i rozruch instalacji i obiektów stanowiących przedmiot zamówienia. • wykonanie fragmentu wodociągu PEHD PE100 SDR17 PN10 d225 z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej Przedmiot zamówienia w zakresie dokumentacji obejmuje: • wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej w zakresie niezbędnych do prawidłowego ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych, • wykonanie Koncepcji technicznej obejmującej przedmiot zamówienia z weryfikacją założeń projektowych, bilansem mediów oraz opisem rozwiązań projektowych wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego, • uzyskanie warunków technicznych, wszystkich wymaganych uzgodnień w tym z właścicielami nieruchomości, również z tymi na które realizacja będzie miała wpływ, opinii, dokumentacji i decyzji administracyjnych w zakresie projektowanych do wykonania robót, • właściwe, zgodne z Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji (Projektu Budowlanego) z uzyskaniem prawomocnego „Pozwolenia na budowę” oraz wykonanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do zrealizowania robót, • opracowanie operatu wodno-prawnego na pobór wody z istniejącej studni nr 1, • właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robót budowlano - montażowych dla zakresu robót objętych PFU, • opracowanie instrukcji rozruchu i eksploatacji dla stacji uzdatniania wody, • opracowanie instrukcji eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, • przeprowadzenie prób końcowych eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie, • przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem zamówienia, • uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania zamówienia do eksploatacji i użytkowania zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. • Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Inwestora Po wykonaniu przedmiotu Kontraktu i osiągnięciu efektu oraz założonych parametrów techniczno-technologicznych zdefiniowanych w PFU Wykonawca udzieli Zamawiającemu Gwarancji jakości na całość przedmiotu Kontraktu na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy wykaz obowiązków wykonawcy określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach 3.3 Powyższe zadanie objęte jest dofinansowaniem w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 nazwa projektu „Zaprojektowanie i budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kaliska, gmina Lubień Kujawski” Zamawiający zastrzega, że cena za wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej może wynosić maksymalnie do 5% kwoty brutto robót budowlanych. 3.4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), - dotyczących: - wykonywania robót ziemnych metodą ręczną (pracownicy fizyczni wykonujący roboty podstawowe przy wykonywaniu robót ziemnych). Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu: - imienny wykaz osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę, ze wskazaniem formy zatrudnienia - wielkości etatu wraz z określeniem czynności jakie będą te osoby wykonywać w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, 8.2 Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 8.3 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 03 9557 1029 0000 3186 2000 0005 z dopiskiem w przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.271.7.2020 na zadanie pn.: „Zaprojektowanie i budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kaliska, gmina Lubień Kujawski” Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 8.4 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w pkt 8.2 ppkt 2 – 5, powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. 8.5 Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, to jest: 8.6.1Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.6.2 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.6 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp. UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (pkt. 7, ppkt 7.1. i 7.2.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofert -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, zobowiązanie podmiotu trzeciego (fakultatywnie jeśli dotyczy), Wykonawca w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz z złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody , ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą so zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach