Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz z przyłączami na terenie gminy Osieczna

Gmina Osieczna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-242 Osieczna, pl. 1000-lecia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 5881468 , fax. +48 58 5881478
  • Data zamieszczenia: 2019-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osieczna
    pl. 1000-lecia 1
    83-242 Osieczna, woj. pomorskie
    tel. +48 58 5881468, fax. +48 58 5881478
    REGON: 19167573500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugosieczna.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz z przyłączami na terenie gminy Osieczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót polegających budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz z przyłączami i przepompowniami, mającej na celu odbiór ścieków bytowych z ustanowionej Aglomeracji Osieczna obejmującej obszar istniejącej i planowanej zabudowy mieszkalnej i usługowej w miejscowościach Małe Krówno, Osieczna, Szlachta, Osówek i Starzyska w gminie Osieczna oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Planowana budowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Osieczna położonej na działce nr 602 obręb Osieczna objęta jest odrębnym opracowaniem PFU i stanowi odrębny przedmiot zamówienia. 2. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 w ramach Działania 11.3 Gospodarka wodno-ściekowa. 3. Zamawiający wprowadza niżej wymienione zmiany do zapisów Programu Funkcjonal-no-Użytkowego: a. Zakres zamówienia nie dzieli się na trzy odrębne zadania. Zamawiający do-puszcza wykonanie odrębnych dokumentacji projektowych i uzyskanie odręb-nych pozwoleń na budowę dla poszczególnych odcinków projektowanej sieci, o ile usprawni to proces projektowania i budowy. Jednakże decyzję co do po-działu całego zakresu zamówienia na odrębne opracowania i decyzje admini-stracyjne pozostawia Wykonawcy – nie jest on wymagany. b. Gwarancje: wymagany okres gwarancji zgodnie z zapisami SIWZ c. Zadaniem Wykonawcy nie jest uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Zamawiający uzyskał taką decyzję i załącza ja do niniejszego po-stępowania – decyzja nr 5/2018 z dnia 12.12.2018 r. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca wystąpi w imieniu Zamawiającego i uzy-ska zmianę decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, o ile konieczność takiej zmiany wyniknie na etapie projektowania i uzyskania decyzji pozwolenie na budowę 4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dokona odtworzeń konstrukcji nawierzchni dróg gminnych i powiatowych w sposób i ilościach określonych w punkcie 2.8 niniejszego OPZ 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy i zamontuje tablice informacyjne i pamiątkowe wykonane zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej aktualnymi na dzień zamawiania przez Wykonawcę tablic przed ich montażem. Zasady wdrażania RPO WP 2014-2020 (z 2 kwietnia 2019 r.) na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania - Załącznik nr 11 do Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020 Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, przyjęte Uchwałą Nr 282/34/19 Zarządu Województwa Pomorskiego z dnia 28 marca 2019 roku zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia Zasad wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 http://www.rpo.pomorskie.eu/zapoznaj-sie-z-prawem-i-dokumentami 6. Usługi projektowe i roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne muszą być wykonane w sposób zgodny z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, Rozporządzeniami do tych ustaw i innymi powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a także zasadami wiedzy technicznej i normami z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć. 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: 1) Wykonanie projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i szczegółowego kosztorysu, zbiorczego zestawienia kosztów, harmonogramu realizacji zadania i innych opracowań i decyzji wymaganych przepisami prawa i niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu i/lub uzyskania braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. 2) Wykonanie robót budowlanych: 1) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej – kanały główne w miejscowościach: Osieczna, Małe Krówno, Starzyska, Osówek, Szlachta 2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej – przyłącza w miejscowościach: Osieczna, Małe Krówno, Starzyska, Osówek, Szlachta 3) Budowa rurociągów tłocznych do przepompowni lokalnych na terenie miejscowości Osieczna, Małe Krówno, Osówek, Szlachta 4) Budowa przepompowni ścieków wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączami energetycznymi na terenie miejscowości Osieczna, Małe Krówno, Starzyska, Osówek, Szlachta 5) Budowa rurociągów tłocznych przesyłowych metodą bezwykopową pomiędzy miejscowościami: Osieczna – Starzyska; Starzyska – Osówek; Osówek - Szlachta 6) Wykonanie odtworzeń dróg gminnych i powiatowych po wykonanych pracach kanalizacyjnych na terenie miejscowości Osieczna, Małe Krówno, Starzyska, Osówek, Szlachta 7) Budowa systemu pomiarów i automatyki Zakres przedmiotu zamówienia opisany w niniejszym punkcie nie wyczerpuje całości prac do wykonania w ramach umowy, jest tylko ogólnym opisem dla Wykonawcy. Szczegóło-wy zakres prac i sposób ich wykonania określa Program Funkcjonalno-Użytkowy i załącz-niki graficzne pokazujące koncepcyjnie przebieg sieci i lokalizację przepompowni ścieków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 120.000,00 zł słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 8.2 Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza zostało zaksięgowane na rachunku bankowym wskazanym przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) wnoszone w pozostałych formach wskazanych w ust. 3 poniżej – oryginały dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy złożyć w ofercie, nie należy natomiast wpinać go trwale do oferty. Do oferty należy wpiąć kopię, która pozostanie u Zamawiającego. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Gminy Osieczna: BS Lubichowo nr 84 8341 0000 0000 015602000 0007. 8.3 Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 2) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 3 ppkt 1) od lit. „b” do „e” musi być wystawione na Gminę Osieczna jako beneficjenta. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia Gwaranta (poręczyciela), o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pisemnym wezwaniu do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego, jak również innych dodatkowych zastrzeżeń i warunków. 3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.4 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 8.5 Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ-IDW zawierającym wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w treści załącznika nr 1 do SIWZ-IDW oraz Wykaz Cen sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A do SIWZ-IDW. 2) Oświadczenia sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki nr 2a i 2b do SIWZ-IDW; 3) Oświadczenia dotyczące podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 6 SIWZ-IDW. 4) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 1 pkt 4 SIWZ-IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (projekt zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ-IDW); 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólni ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7) Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych wraz z zestawieniem wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych – w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę; 8) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 10.3 Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach