Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów (PSZOK) dla Gminy Miejskiej Wągrowiec

Gmina Miejska Wągrowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, Tadeusza Kościuszki 15a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Wągrowiec
    Tadeusza Kościuszki 15a
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    REGON: 570791282
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów (PSZOK) dla Gminy Miejskiej Wągrowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów dla Gminy Miejskiej Wągrowiec. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w trybie zaprojektuj i wybuduj polegającego na Zaprojektowaniu i wybudowaniu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych PSZOK dla Gminy Miejskiej Wągrowiec tj.: 1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego, stanowiący integralną cześć umowy – zwany dalej PFU - dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających przeprowadzenie robót budowlanych, zgodną z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi i wiedzą techniczną w zakresie niezbędnym do wykonania, odbioru i użytkowania punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych;2) wykonanie robót budowlanych właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej, na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej; pozwolenia na budowę oraz innych decyzji administracyjnych, uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń uzyskanych w toku projektowania zamierzenia inwestycyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71222000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 69 8959 0001 0000 5106 2000 00605. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Zamawiający stawia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę, że:1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum dwie roboty budowalne, a w ramach każdej z nich wykonano nawierzchnie utwardzone o powierzchni co najmniej 1 tys. m2, przy wartości całkowitej każdej z robót nie mniej niż 1,5 mln zł brutto, przy czym minimum jedna z wymienionych robót była realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” .1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia (wykonania robót) kierownika budowy, który:a) posiada aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej/konstrukcyjno - budowlanej lub równoważnej (do kierowania robotami) oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowegob) posiada powyższe uprawnienia minimum 3 lata - licząc od dnia uzyskania uprawnieńc) pełnił funkcję kierownika budowy na minimum dwóch robotach budowalnych a w ramach każdej z nich wykonano nawierzchnie utwardzone o powierzchni co najmniej 1 tys. m2, przy wartości całkowitej każdej z robót nie mniej niż 1,5 mln zł brutto.kierownika robót branży elektrycznej, który:a) posiada aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnych (do kierowania robotami) oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowegob) posiada powyższe uprawnienia minimum 3 lata - licząc od dnia uzyskania uprawnieńkierownika robót branży telekomunikacyjnej, który:a) posiada aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnychlub równoważnych (do kierowania robotami) oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowegob) posiada powyższe uprawnienia minimum 3 lata - licząc od dnia uzyskania uprawnieńkierownika robót branży sanitarnej, który:a) posiada aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych (do kierowania robotami) oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowegob) posiada powyższe uprawnienia minimum 3 lata - licząc od dnia uzyskania uprawnieńkierownika robót branży konstrukcyjno - budowlanej/inżynieryjnej drogowej (w zależności od posiadanych uprawnień kierownika budowy), który:a) posiada aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej/drogowej lub równoważnych (do kierowania robotami) oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowegob) posiada powyższe uprawnienia minimum 3 lata - licząc od dnia uzyskania uprawnień3) Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia (opracowania dokumentacji) projektanta głównego, który:a) posiada aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej/architektonicznej lub równoważnych (do projektowania lub do projektowania i kierowania robotami) oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowegob) posiada powyższe uprawnienia minimum 3 lata - licząc od dnia uzyskania uprawnieńc) opracował w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną dokumentację projektową dotyczącą zagospodarowania terenów w zakresie m.in. nawierzchni utwardzonych o powierzchni co najmniej 1 tys. m2, w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane wraz uzyskaniem dla tej dokumentacji pozwolenia na budowę.projektanta branży drogowej, który:a) posiada aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej lub równoważnej (do kierowania projektowania lub do projektowania i kierowania robotami) oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowegob) posiada powyższe uprawnienia minimum 3 lata - licząc od dnia uzyskania uprawnieńprojektanta branży elektrycznej, który:a) posiada aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnych (do projektowania lub do projektowania i kierowania) oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowegob) posiada powyższe uprawnienia minimum 3 lata - licząc od dnia uzyskania uprawnieńprojektanta branży telekomunikacyjnej, który:a) posiada aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnychlub równoważnych (do projektowania lub projektowania i kierowania) oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowegob) posiada powyższe uprawnienia minimum 3 lata - licząc od dnia uzyskania uprawnieńprojektanta branży sanitarnej, który:a) posiada aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych (do projektowania lub do projektowania i kierowania) oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowegob) posiada powyższe uprawnienia minimum 3 lata - licząc od dnia uzyskania uprawnieńOsoba wskazana w wykazie osób będzie pełniła funkcję kierownika budowy/robót; projektanta głównego/branżowego w trakcie realizacji zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego.Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.).Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania przez jedną osobę więcej niż jednego z uprawnień, o których mowa powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach