Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałdowie Wsi, gm. Malbork w części dotyczącej piaskowników i osadników wstępnych, zlokalizowanych w istniejących osadnikach wstępnych

Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork,
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2722166 , fax. 05502722166
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 055 2722166, fax. 05502722166
    REGON: 19279275600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nogat.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałdowie Wsi, gm. Malbork w części dotyczącej piaskowników i osadników wstępnych, zlokalizowanych w istniejących osadnikach wstępnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałdowie Wsi, gm. Malbork w części dotyczącej piaskowników i osadników wstępnych, zlokalizowanych w istniejących osadnikach wstępnych. Zakres prac projektowych do wykonania ( I faza - ZAPROJEKTUJ) obejmuje: a) Weryfikacja kompletności wszystkich danych niezbędnych dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu umowy b) Wykonanie niezbędnych badań geologicznych i opinii geotechnicznej lub dokumentacji geologiczno-inżynierskiej c) Wykonanie pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych d) Uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów e) Wykonanie inwentaryzacji istniejących obiektów, urządzeń i sieci w zakresie potrzebnym do wykonania Projektu budowlanego i wielobranżowego wykonawczego f) Wykonanie opisowej i graficznej wersji roboczej Projektu budowlanego wraz z opisem technicznym, technologicznym oraz materiałowym zaprojektowanych obiektów i urządzeń, umożliwiających weryfikację pod kątem zgodności z PFU i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu, g) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie ewentualnej zmiany wszystkich decyzji administracyjnych będących w posiadaniu Zamawiającego w zakresie obiektów budowlanych i urządzeń objętych przedmiotem umowy, w tym: dostosowanie do ww wymogów istniejącego raportu oddziaływania na środowisko i operatu wodnoprawnego (jeśli organ wydający pozwolenie na budowę zakwestionuje niezgodność ich zapisów w stosunku do przedkładanego projektu budowlanego); h) Wykonanie Projektu budowlanego i wielobranżowego projektu wykonawczego przedsięwzięcia pn.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałdowie Wsi, gm. Malbork w części dotyczącej piaskowników i osadników wstępnych, zlokalizowanych w istniejących osadnikach wstępnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku (Dz.U. 2004 nr 202 poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego i) Dokonanie zgłoszenia właściwemu organowi robót, dla których nie jest wymagane uzyskanie Decyzji - pozwolenia na budowę j) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego Decyzji - pozwolenia na budowę k) Zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy l) Opracowanie Planu Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia m) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót objętych zamówieniem z wydzieleniem prac projektowych, robót budowlanych i rozruchu Zakres robót budowlanych do wykonania ( II faza - WYBUDUJ) obejmuje: a) Zorganizowanie, utrzymanie oraz likwidację zaplecza Wykonawcy b) Wykonanie tymczasowych urządzeń umożliwiających poprawną pracę oczyszczalni ścieków w okresie budowy c) Realizację dostaw urządzeń, łącznie z transportem na teren budowy d) Wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z projektami, w tym m. in.: odwodnienia wykopów i wymiany gruntu, prac rozbiórkowych), e) Podłączenie do nowoprojektowanej sieci światłowodowej w standardzie ETHERNET oraz uruchomienie stanowiska do wizualizacji pracy węzła w Centralnej Dyspozytorni, f) Pokrycie wszelkich kosztów i opłat z tytułu uzgodnień, nadzoru gestorów uzbrojenia terenu, itp. g) Prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, w tym sporządzenie operatów, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej do właściwego ośrodka celem uzgodnienia h) Wywóz, zagospodarowanie lub utylizacja odpadów powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym opróżnienia istniejących osadników i) Wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami j) Zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów k) Opracowanie dokumentacji powykonawczej l) Wykonanie instrukcji rozruchu, BHP, obsługi i konserwacji urządzeń m) Zorganizowanie i przeprowadzenie rozruchu techniczno-technologicznego nowych obiektów i instalacji, wraz z opracowaniem i przekazaniem Zamawiającemu protokołu z ww rozruchu n) Uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy o) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego Decyzji - pozwolenia na użytkowanie obiektu p) Sporządzenie szczegółowego rozbicia wykazu cen dla poszczególnych pozycji w zakresie dotyczącym klasyfikacji środków trwałych według KŚT q) Przekazanie obiektów modernizowanej części oczyszczalni z obiektami towarzyszącymi ( jako kompletnej, sprawnej instalacji wraz z wszelkimi dodatkowymi obiektami kubaturowymi, liniowymi i powierzchniowymi) do eksploatacji wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami r) Świadczenie usług gwarancyjnych s) Zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego Termin wykonania zamówienia obejmuje okres do 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, tj.: a) Termin wykonania Projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę: do 6 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym: - Termin złożenia wersji roboczej projektu budowlanego: do 3 tygodni od daty podpisania umowy - Termin złożenia projektu budowlanego: do 4 m-cy od daty podpisania umowy b) Termin zakończenia prac budowlano - montażowych wraz z rozruchem i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie: do 6 m-cy od daty uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, lecz nie dłużej niż do 12 miesięcy od daty podpisania umowy c) Okres Gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452520008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 120 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 2.1. wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 5,0 tys. m3/dobę i o wartości robót brutto min 5 000 000 PLN, z podaniem wartości robót, dat i miejsca wykonania oraz odbiorcę. 2.2. wykonać co najmniej jeden projekt w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, projekt budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 5,0 tys. m3/dobę i o wartości robót brutto min 5 000 000 PLN, z podaniem wartości robót, dat i miejsca wykonania oraz odbiorcę. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 3.1. Wykonawca osiągnął za okres ostatnich 3 pełnych lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres średni roczny przychód netto ze sprzedaży w kwocie minimum PLN 5 000 000. 3.2. posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 3 000 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000 PLN . 3.3. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 3.000.000 PLN B. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą wykazać, iż oferowane dostawy, usługi i roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Niespełnienie choćby jednego z wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych w ofercie przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku pkt A.1 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia spełniania warunku pkt A.2 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, b) wykaz wykonanych prac projektowych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, c) dokumenty potwierdzające, że roboty i projekty te zostały wykonane należycie. Referencje powyższe mogą być wystawione na Wykonawcę lub na Podwykonawców wskazanych w ofercie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, zawierały co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane były roboty - wskazanie zakresu robót - wskazanie wartości robót - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) - wskazanie miejsca wykonania - opinię podmiotu potwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wymagania w zakresie doświadczenia i kwalifikacji oraz liczby osób na każdą wymienioną funkcję, jakie muszą spełniać osoby są następujące: - Kierownik budowy (Kierownik zespołu) - musi posiadać, co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik budowy oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - Kierownik Zespołu Projektowego - Technolog musi posiadać doświadczenie zawodowe w projektowaniu technologii oczyszczania ścieków, co najmniej dwa projekty technologii dla budowy lub rozbudowy (modernizacji) oczyszczalni ścieków oraz uprawnienia do projektowania w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (wodociągowych i kanalizacyjnych ). - Kierownik robót budowlanych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - Kierownik robót sanitarnych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych), - Kierownik robót elektrycznych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz. 578) lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie w/w ustawy Prawo budowlane, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z obowiązującym na dzień wydania prawem, odpowiadające przedmiotowi zamówienia lub wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia, wystawione przed upływem terminu składania ofert, tzn.: kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności ww. osoby do właściwej Izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie pod warunkiem, ze osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji z wyjątkiem przypadków określonych prawem budowlanym. Wskazane osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego lub w przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, co najmniej jednego tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy. W celu potwierdzenia spełniania warunku pkt A.3 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostanie trzy lata obrotowe ( 2008, 2007, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres b) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) ważną polisę lub w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej W celu potwierdzenia pkt. B Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: a) opisy lub fotografie oferowanych urządzeń piaskownika i osadnika wstępnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nogat.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach