Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa linii do produkcji paliwa alternatywnego RDF z wstępnie przygotowanej frakcji odpadów komunalnych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw

Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina" ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, pl. Św. Józefa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7635650 , fax. 062 7635651
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
    pl. Św. Józefa 5 5
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7635650, fax. 062 7635651
    REGON: 25081047800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orlistaw.pl; www.czystemiasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa linii do produkcji paliwa alternatywnego RDF z wstępnie przygotowanej frakcji odpadów komunalnych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
    1)sporządzenie Projektu Technologicznego Linii do produkcji paliwa alternatywnego RDF z wydzielonego na linii sortowniczej Zamawiającego substratu do produkcji paliwa alternatywnego,
    2)sporządzenie projektu budowlanego obejmującego obiekt oraz wszystkie niezbędne przyłącza, sieci i instalacje obiektu, przy czym obiekt przeznaczony na zrealizowanie linii do produkcji paliwa alternatywnego RDF należy rozumieć jako:
    a)hala produkcyjno - magazynowa i
    b)konstrukcja przenośnika transportowego wraz z jego konstrukcją wsporczą; przenośnik ma łączyć istniejącą halę sortowni z projektowaną halą produkcyjno - magazynową,
    3)uzyskanie wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji niezbędnych do realizacji przedmiotowej inwestycji, w tym ostatecznego pozwolenia na budowę po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego,
    4)sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
    5)wykonanie robót budowlanych na podstawie projektów i specyfikacji technicznych w tym wszystkich niezbędnych sieci i przyłączy a w szczególności sieci elektrycznej, wodociągowej, wod.-kan., kanalizacji deszczowej,
    6)wykonanie wszelkich niezbędnych instalacji wewnętrznych, w tym wodociągowej, wodno-kanalizacyjnej, ogrzewania, elektrycznej,
    7)dostawa wyposażenia zgodnie z wymaganiami SIWZ w tym dostawa rozdrabniarki do produkcji paliwa alternatywnego RDF, przenośników transportujących, separatora metali żelaznych,
    8)montaż wyposażenia,
    9)wykonanie instalacji sterowania i wizualizacji nowego wyposażenia oraz synchronizacja z istniejącym systemem sterowania i wizualizacji hali sortowni,
    10)zapewnienie nadzoru autorskiego przez: cały okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz 36 - miesięcznej rękojmi za wady,
    11)przeprowadzenie rozruchu końcowego wraz z próbami wydajnościowymi linii do produkcji paliwa alternatywnego RDF,
    12)wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
    13)opracowanie instrukcji eksploatacji, przekazanie instrukcji obsługi i konserwacji maszyn i urządzeń, instrukcji BHP oraz p.poż. dla linii do produkcji paliwa alternatywnego RDF,
    14)szkolenie personelu Zamawiającego w miejscu wykonania przedmiotu zamówienia (10 pracowników Zamawiającego w Zakładzie), dotyczące obsługi, konserwacji, naprawy w zakresie przedmiotu zamówienia. Szkolenie zakończy się najpóźniej w dniu podpisania Protokołu Odbioru Końcowego,
    15)przygotowanie dokumentacji powykonawczej pozwalającej na oddanie obiektu do użytkowania oraz uzyskanie wszystkich wymaganych prawem pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do użytkowania inwestycji, w tym pozwolenia na użytkowanie, po uprzednim uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego,
    16)wykonanie innych prac, które będą wynikać z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej dokumentacji projektowej.
    Dokumentację należy wykonać w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy - III część SIWZ.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest za pomocą Programu funkcjonalno - użytkowego - Część III SIWZ. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca wykonania zamówienia, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
    2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości:70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
    3.Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
    4.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). Kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy natomiast trwale wpiąć do oferty.
    5.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne.
    6.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwota gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość techniczna i funkcjonalna Wstępnego Projektu Technologiczno - Budowlanego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czystemiasto.pl; www.orlistaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach