Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa kotłowni gazowej w obiekcie hotelowo-sportowym OLIMP w Obornikach Ślaskich.

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 071 3102295
  • Data zamieszczenia: 2010-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 071 3102295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa kotłowni gazowej w obiekcie hotelowo-sportowym OLIMP w Obornikach Ślaskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa kotłowni gazowej w obiekcie hotelowo-sportowym OLIMP w Obornikach Śląskich. Budynek hotelowo-sportowy usytuowany jest na działce nr 85 AM-10 przy ul. Poniatowskiego 22 w Obornikach Śląskich dotychczas zaopatrywany był w ciepło siecią c.o. z dala czynną. I. DANE OBIEKTU 1. Piwnica: - pomieszczenia techniczne i komunikacja, w tym: a) ciągi komunikacyjne + klatka schodowa - 41,8 m2; b) węzeł cieplny - 46,5 m2; c) magazyny (3 pomieszczenia) - 72,7 m2; d) wentylatornia - 24,6 m2; e) warsztat - 57,1 m2; f) pom. na odpady stałe - 6,5 m2. Wysokość kondygnacji w świetle pomieszczeń - 276 cm. Powierzchnia łącznie - 249,2 m2 Kubatura - 687,8 m3. 2. Parter: - część sportowa: a) ciągi komunikacyjne + klatka schodowa - 257,5 m2; b) portiernia - 18,8 m2; c) toalety - 21,1 m2; d) pokój - 42,8 m2; e) sala gimnastyczna duża - 787,7 m2; f) pomieszczenia magazynowe 3 szt. - 22,8 m2; g) siłownia - 57,6 m2; h) sala gimnastyczna mała - 151,3 m2; i) sauna z zapleczem - 33,5 m2; j) pomieszczenia pomocnicze i toalety - 76,1 m2; k) szatnie i sanitariaty - 114,4 m2; l) rozdzielnia elektryczna - 12,3 m2; - część hotelowo - rehabilitacyjna: a) ciągi komunikacyjne + klatki schodowe - 53,8 m2; b) pokoje hotelowe z 8 szt. - 161,6 m2; c) węzeł sanitarny - 22,8 m2; d) pomieszczenia do hydromazażu z zapleczem - 50,6 m2; e) magazyn - 5,6 m2. Wysokość kondygnacji w świetle pomieszczeń: - sala gimnastyczna duża - 1060 cm, - sala gimnastyczna mała - 665 cm, - pomieszczenia pozostałe 371 cm, Powierzchnia łącznie - 1890,3 m2 Kubatura: - sala gimnastyczna duża - 8349,6 m3 - sala gimnastyczna mała - 1006,1 m3 - pomieszczenia pozostałe - 3529,3 m3 - kubatura parteru razem - 12885,0 m3. 3. Piętro: - część hotelowo - administracyjna: a) ciągi komunikacyjne + klatki schodowe - 294,1 m2; b) recepcja z zapleczem - 40,3 m2; c) pomieszczenia biurowe - 42,2 m2; d) sala konferencyjna - 79,2 m2; e) zespoły pokoi hotelowych 21 szt. - 437,1 m2. Wysokość kondygnacji w świetle pomieszczeń - 320 cm. Powierzchnia łącznie - 892,9 m2 Kubatura - 2857,3 m3. Powierzchnia pomieszczeń ogółem - 3032,4 m2. Kubatura pomieszczeń ogółem - 16430,1 m3. Dane materiałowe: a) ściany zewnętrzne: - część hotelowo-rehabilitacyjna - ściany murowane z cegły o grub. ok. 50 cm; - sala gimnastyczna duża - ściany murowane z bloczków gazobetonowych o grub. 24 cm; b) stropy: - betonowe masywne oraz z płyt kanałowych (stropodachy ocieplone styropianem o grub. 10 cm); c) stropodachy nad salami gimnastycznymi: - płyty żelbetowe prefabrykowane bez ocieplenia d) stolarka okienna i drzwiowa typowa drewniana. e) instalacja wewnętrzna c.o. istniejąca - inwestor nie przewiduje wymiany poza zakresem potrzebnym do podłączenia do nowej kotłowni. f) instalacja wewnętrzna wody użytkowej istniejąca - inwestor nie przewiduje wymiany poza zakresem potrzebnym do podłączenia do nowej kotłowni. g) instalacja gazowa - brak - należy zaprojektować i wykonać nową instalację gazową zasilającą kotłownię. Obiekt został wybudowane w latach 1977 - 1982. W okresie eksploatacji obiektu nie były wykonywane żadne roboty związane z dociepleniem budynku, wymianą stolarki na ciepłochronną ani nie była wykonywana termorenowacją obiektu. II. ZAKRES ZAMÓWIENIA Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie bilansu ciepła dla przedmiotowego obiektu z uwzględnieniem podziału na część hotelową, pomieszczenia sal sportowych z zapleczem a także układ przygotowania cwu dla obu części budynku; 2) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego kotłowni gazowej z min. 2 kotłami kondensacyjnymi, podziałem na niezależne zasilanie odrębnych obiegów c.o. sal sportowych z zapleczem oraz części hotelowej a także przygotowania cwu i odrębnego odejścia na wentylację sal, zlokalizowanej w pomieszczeniach węzła cieplnego; 3) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla części budowlanej, elektrycznej i instalacji gazowej zasilającej kotłownię w zakresie niezbędnym do realizacji zamierzenia; 4) wykonanie kosztorysów i specyfikacji technicznych dla każdej z branż projektu; 5) montaż kotłowni na podstawie w/w projektów opatrzonych pozwoleniem na budowę, z wcześniejszym demontażem urządzeń węzłów parowych oraz wykonaniem niezbędnych prac budowlanych i elektrycznych. ZAWARTOŚĆ OPRACOWANIA PROJEKTOWEGO: Opracowanie projektowe ma zawierać: 1) projekt zagospodarowania terenu (jeżeli konieczne); 2) projekt budowlano-wykonawczy - część instalacyjna (technologia kotłowni, instalacja c.o. w zakresie podłączenia do kotłowni i wyodrębnienia 2 niezależnych obiegów, instalacja gazowa zasilająca kotłownię, instalacja wod-kan w zakresie koniecznym); 3) projekt budowlano-wykonawczy - część elektryczna i budowlana (dot. wyłącznie zakresu związanego z budową kotłowni); 4) przedmiary robót (osobno dla każdej branży); 5) kosztorysy inwestorskie (osobno dla każdej branży); 6) specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej branży. 7) ewentualnie inne opracowania niezbędne dla przedmiotu inwestycji. Wykonawca, przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu koncepcję rozwiązań projektowych. Dokumentacja projektowa będzie wykonana na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu koncepcyjnego. Wszystkie opracowania projektowe i kosztorysowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: - Ustawą Prawo budowlane, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, - Ustawą Prawo zamówień publicznych. Wymienione wyżej opracowania projektowe Wykonawca przekaże Zamawiającemu w czterech egzemplarzach wersji papierowej i dwóch egzemplarzach wersji elektronicznej w formatach obsługiwanych ogólnie dostępnym oprogramowaniem komputerowym (dla projektów i opisów .pdf, dla kosztorysów i przedmiarów .ath i .pdf), zapisanych na płytach CD. Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień, w tym: 1) uzyskanie map do celów projektowych (jeżeli konieczne); 2) akceptacja przez Zamawiającego koncepcji opracowania projektowego; 3) uzgodnienie w zakresie ochrony zabytków i zabytków archeologicznych (jeżeli konieczne); 4) uzgodnienia z Zakładem Energetycznym (jeżeli konieczne); 5) uzgodnienia z Zakładem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Obornikach Śląskich (jeżeli konieczne); 6) uzgodnienie z Gazownią Wrocławską (jeżeli konieczne); 7) opinia właściwego Zakładu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej (jeżeli konieczne); 8) uzyskanie innych decyzji, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych dla przedmiotu zamówienia; 9) uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt i udzielającej inwestorowi pozwolenia na budowę. Koszty uzyskania wszystkich decyzji, opinii, uzgodnień i innych dokumentów oraz opracowań niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. WARUNKI WYKONANIA ROBÓT BUDOWLANYCH: Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i protokołami. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy. Zamawiający żąda, przed złożeniem oferty, wizji lokalnej w terenie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonanie tego żądania wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem będącym załącznikiem do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010-10-11 do godz. 09:55. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich 83 9583 0009 0000 1007 2000 0017; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach wskazanych w punktach b, c, d, i e oryginały dokumentów zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich, a potwierdzone za zgodność z oryginałem ich kopie dołączyć do oferty. Kasa w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich jest czynna w godzinach: - od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy - od 09:00 do 12:00; - w środę - od 12:00 do 15:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://oborniki-slaskie.ibip.wroc.pl/public/?id=1161
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach