Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa Kompostowni odpadów zielonych oraz dostawa wyposażenia - przerzucarki kompostu na potrzeby Kompostowni (Zadanie 2 w Projekcie pn. „System Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Tarnowie”)

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Ul. Komunalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 625 82 09
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    Ul. Komunalna 31
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 625 82 09
    REGON: 12283026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: komunalna sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa Kompostowni odpadów zielonych oraz dostawa wyposażenia - przerzucarki kompostu na potrzeby Kompostowni (Zadanie 2 w Projekcie pn. „System Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Tarnowie”)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i budowa Kompostowni odpadów zielonych oraz dostawa wyposażenia - przerzucarki kompostu na potrzeby Kompostowni (Zadanie 2 w Projekcie pn. „System Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Tarnowie”) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części tj.: 1) CZĘŚĆ 1 – ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA KOMPOSTOWNI ODPADÓW ZIELONYCH, 2) CZĘŚĆ 2 – DOSTAWA PRZERZUCARKI KOMPOSTU NA POTRZEBY KOMPOSTOWNI ODPADÓW ZIELONYCH.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium odpowiednio: 1) DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA – ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA KOMPOSTOWNI ODPADÓW ZIELONYCH– wadium w kwocie 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), 2) DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA – DOSTAWA PRZERZUCARKI KOMPOSTU NA POTRZEBY KOMPOSTOWNI ODPADÓW ZIELONYCH - wadium w kwocie 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 4. W wypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP. 5. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Ochrony Środowiska nr 40 1540 1203 2053 8716 8297 0004. W tytule przelewu należy wpisać odpowiednio: • wadium DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA – ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA KOMPOSTOWNI ODPADÓW ZIELONYCH • wadium DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA – DOSTAWA PRZERZUCARKI KOMPOSTU NA POTRZEBY KOMPOSTOWNI ODPADÓW ZIELONYCH W tym wypadku o wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na ww. rachunek bankowy; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 2 – 5 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Gwarancje określone w ust.5 pkt. 3 i 4 muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 1) bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty sumy wadium na pierwsze wezwanie Zamawiającego, 2) informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3) wskazanie sumy gwarancyjnej, 4) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, 5) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, 6) określenie terminu ważności gwarancji. 7. Poręczenia określone w ust. 5 pkt 5 muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 1) wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dokonuje poręczenia, 2) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia kwoty, do wysokości której bank - poręczyciel lub podmioty, o których mowa art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju będą zobowiązane, 3) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem), Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty kopii dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem" do oferty, oryginał należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wykorzystanie go w przypadku konieczności potrącenia wadium. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określa art. 46 ustawy PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga załączenia przez Wykonawcę do oferty: 1) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr2 do SIWZ) 2) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania(załącznik nr 3 do SIWZ). 3) Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 4) kopię dowodu wniesienia wadium. 5) pełnomocnictwa, o których mowa w Rozdziale VII ust. 4 pkt 4) SIWZ. 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów 7) harmonogram realizacji robót (załącznik nr 7 do SIWZ –dot. tylko dla części 1 zamówienia ) 8) Ww. oświadczenia należy złożyć w oryginale. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach