Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa kancelarii leśnictwa Pagorzyna

Nadleśnictwo Kołaczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 38213 Kołaczyce, Nawsie Kołaczyckie
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 457 610 , fax. 134 457 612
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Kołaczyce
    Nawsie Kołaczyckie 317
    38213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    tel. 134 457 610, fax. 134 457 612
    REGON: 18028796700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.krosno.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa kancelarii leśnictwa Pagorzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Etap I – zaprojektowanie budowy kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu: 1) Sporządzenie projektu zagospodarowania terenu i dokumentacji projektowo - wykonawczej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t Dz.U. 2016, poz. 290) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012, poz. 462 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (j.t. Dz. U.2013, poz. 1129) oraz Programem Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ; 2) Sporządzenie mapy do celów projektowych; 3) Projektowane obiekty muszą spełniać warunki techniczne określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2016 r. poz. 124); 4) Projektowane do wbudowania materiały muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach przenoszących normy europejskie lub aprobatach technicznych o ile dla danego wyrobu nie ustalono Polskiej Normy oraz zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi; 5) Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (j.t. Dz. U.2013, poz. 1129); 6) Wykonanie przedmiarów robót; 7) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadku, gdy jej opracowanie jest konieczne na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003 poz. 120 Nr 1126); 8) Teren pod budowę kancelarii nie jest objęty planem miejscowym zagospodarowania przestrzennego, teren inwestycji stanowi użytek klasy Ls, Zamawiający przekaże Wykonawcy decyzję o warunkach zabudowy dot. budowy budynku kancelarii w Leśnictwie Pagorzyna; 9) Teren pod budowę kancelarii jest położony w zasięgu Obszaru Natura 2000 - Specjalnego Obszaru Ochrony Bednarka ; 10) Do obowiązków Wykonawcy należy, stosownie do potrzeb: uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, zezwoleń i sprawdzeń zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, niezbędnych do prawidłowego wykonania prac projektowych i uzyskania pozwolenia na budowę. Wymagane jest uzgodnienie projektu pod kątem zabezpieczenia pożarowego z PSP; 11) Obowiązek sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektanta w całym okresie realizacji inwestycji w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, tj. do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji; 12) Teren objęty zagospodarowaniem terenu obejmujący budynek, ciągi komunikacyjne, utwardzone miejsca postojowe, ogrodzenie, trawnik, nie powinien przekroczyć 500 m2; lokalizacja studni i zbiornika bezodpływowego może wykraczać poza ten teren i być zlokalizowana w obrębie planowanego zasięgu realizacji inwestycji zaznaczonej na szkicu lokalizacji kancelarii – załączniki nr 3; 13) Miejsca postojowe wyłożone płytami ażurowymi na podbudowie z geowłókniny tłucznia i piasku, dojście do obiektu i opaska wokół budynku z kostki brukowej w kolorze antracytowym; Teren zielony w obrębie ogrodzenia pokryty trawnikiem z siewu, 14) Nie przewiduje się montażu paneli fotowoltaicznych, 15) Okładzina elewacji na powierzchni 75% pokryta deską elewacyjną drewnianą, pozostałe 25 % z płyty klinkierowej ręcznie formowanej ; 16) Okna z drewna lub z PCV w kolorze brazu; 17) Drzwi wewnętrzne w technologii kompozytowej; drzwi zewnętrzne w technologii aluminiowej lub kompozytowej; 18) Ogrodzenie z paneli w kolorze zielonym z furtka wejściową o szer minimum 90 cm i bramą wjazdową; 19) Wentylacja mechaniczna 20) Ogrzewanie budynku i instalacja ciepłej wody użytkowej z wykorzystaniem pompy ciepła typu gruntowo powietrznego za pomocą promienników podczerwieni; 21) Maksymalne dopuszczalne zapotrzebowanie na energię do ogrzania i wentylacji budynku nie może przekraczać 40kWh/m2*rok (nie uwzględnia się energii koniecznej na podgrzanie ciepłej wody użytkowej); 22) Dopuszcza się możliwość montażu konstrukcji budynku w miejscu realizacji inwestycji (bez prefabrykacji), 23) Zamówienie obejmuje montaż osprzętu elektrycznego, sanitarnego, ogrzewania, podgrzania wody użytkowej, wyposażenia łazienki, ale nie obejmuje dostawy i montażu mebli, urządzeń audiowizualnych, telekomunikacyjnych, komputerowych, kopiujących, AGD. Przedmiotem zamówienia, w formule zaprojektuj i wybuduj, jest wykonanie prac projektowych wraz z robotami budowlanymi polegającymi na wybudowaniu budynku przeznaczonego do wykonywania czynności kancelaryjnych, oraz przyjmowania interesantów w sprawach związanych z prowadzoną gospodarką leśną. Budynek ten stanowić będzie miejsce pracy trzech pracowników. W budynku muszą znajdować się pomieszczenia przeznaczone do pracy biurowej, poczekalnia, pomieszczenie sanitarne, socjalne oraz gospodarcze. Pomieszczenia muszą być przystosowane do użytku przez osoby niepełnosprawne. Kancelaria jest to parterowy niewielki budynek, o łącznej powierzchni zabudowy nieprzekraczającej 55 m2 z dachem dwuspadowym, posadowionym na płycie fundamentowej. Parametry charakterystyczne budynku • Szerokość: do 7 m • Długość: do 10 m • Wysokość: do 6 m • Powierzchnia zabudowy: do 55 m2 • Powierzchnia użytkowa: do 45 m2 • Wysokość pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi: nie mniej niż 3 m Właściwości funkcjonalno-użytkowe Powierzchnie pomieszczeń w budynku: • Pomieszczenie biurowe – 19,5 m2 • Poczekalnia – 6 m2 • Pomieszczenie sanitarne – 5 m2 • Pomieszczenie socjalne – 4,5 m2 • Pomieszczenie gospodarcze – 5 m2 • Wiatrołap –4 m2 Łączna powierzchnia pomieszczeń: 44 m2 2. Etap II: wybudowanie kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu zgodnie z pozwoleniem budowlanym, projektem budowlano – wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Wybudowanie studni z przeznaczeniem na potrzeby budynku kancelarii lesnictwa. Lokalizacja na terenie działki nr ew. 3985 w miejscowości Cieklin, gm. Dębowiec (Leśnictwo Pagorzyna).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000 PLN (słownie dwa tysiące złotych) 13.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-11-17 do godz. 10:00. 13.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej o/Krosno nr rachunku 54 2030 0045 1110 0000 0148 3330; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 13.4 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5 Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.6 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 13.7 Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa- pokój nr 12). Wadium musi zabezpieczyć ofertę na cały okres związania ofertą. 13.8 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy. 13.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.10 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy . 13.11 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach