Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Franciszkowo, Franciszkowo Dolne, Borek, Mątyki oraz poprawa gospodarki wodnej na terenie Gminy Iława”

Gmina Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Władysława Andersa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 492 418 , fax. 896 494 882
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iława
    ul. Gen. Władysława Andersa -
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 492 418, fax. 896 494 882
    REGON: 53276000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-ilawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Franciszkowo, Franciszkowo Dolne, Borek, Mątyki oraz poprawa gospodarki wodnej na terenie Gminy Iława”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Franciszkowo, Franciszkowo Dolne, Borek i Mątyki oraz poprawa gospodarki wodnej na terenie gminy Iława poprzez instalację lampy UV na przewodzie wody czystej uzdatnionej na Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Gulb. Realizację przedmiotu zamówienia podzielono na dwa etapy: 1.1 Etap I obejmuje: A) Wykonanie dokumentacji technicznej – uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, warunków oraz stosownego zgłoszenia lub pozwolenia wg Programu Funkcjonalno-Użytkowego, w tym w szczególności: a) opracowanie aktualnej mapy do celów projektowych, b) sporządzenie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem (o ile będą wymagane) wszystkich decyzji, zgłoszeń, pozwoleń, uzgodnień, opinii odstępstw niezbędnych do realizacji inwestycji, c) sporządzenie projektów wykonawczych we wszystkich występujących branżach, d) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót (o ile będzie wymagany), e) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych, B) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej od miejscowości Mątyki (obszar aglomeracji) do miejscowości Borek na terenie Gminy Iława. C) Montaż lampy UV w Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Gulb (działka nr 51, obręb 13 Gulb) 1.2 Etap II obejmuje: A) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w pozostałej części miejscowości Borek oraz miejscowościach Franciszkowo i Franciszkowo Dolne (obszar poza aglomeracją) na terenie Gminy Iława. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, zawartą umową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. 3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie zaprojektowanej inwestycji, wraz z wyposażeniem w niezbędne urządzenia i systemy monitoringu; 2) sprawowanie nadzoru autorskiego w toku wykonywania robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem umowy; 3) świadczenie usługi serwisu, przeglądów i konserwacji wszystkich instalacji i urządzeń oraz wyposażenia budowlanego w okresie gwarancji, których serwisowanie, przeglądy i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych; 4) dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, oraz interpretowanie i wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie. 5) Wykonanie przez Wykonawcę monitoringu wizyjnego kamerą samobieżną powstałych sieci i przykanalików oraz zapisania ich wyników oraz przekazania na odbiorze w wersji elektronicznej. 4. Kody CPV: 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45252000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów, 74222000-1 Usługi projektowania architektonicznego, 74232000-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto w Banku Spółdzielczym w Iławie Nr 88 8831 0002 2001 0100 0680 0008. Wadium wniesienie w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na składanie ofert, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym- oryginał należy dołączyć do oferty, 3) gwarancjach bankowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) -oryginał należy dołączyć do oferty. 4. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzulę gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1) Formularz oferty stanowiący załącznik Nr 1do SIWZ, 2) Pisemne zobowiązanie w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych – załącznik Nr 4 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach