Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA SZEŚCIU OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - SZKOŁACH NA TERENIE GMINY BODZECHÓW W RAMACH PROJEKTU pn. ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII - POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ I MODERNIZACJA ISTNIEJĄCYCH ŹRÓDEŁ ENERGII ZAOPATRUJĄCYCH BUDYNKI UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DOFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW MECHANIZMU FINANSOWEGO EOG 2009-2014

Gmina Bodzechów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Mikołaja Reja 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2653838 , fax. 041 2651038
  • Data zamieszczenia: 2015-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bodzechów
    ul. Mikołaja Reja 10 10
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2653838, fax. 041 2651038
    REGON: 29100999800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugb.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA SZEŚCIU OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - SZKOŁACH NA TERENIE GMINY BODZECHÓW W RAMACH PROJEKTU pn. ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII - POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ I MODERNIZACJA ISTNIEJĄCYCH ŹRÓDEŁ ENERGII ZAOPATRUJĄCYCH BUDYNKI UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DOFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW MECHANIZMU FINANSOWEGO EOG 2009-2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznych na 6 obiektach użyteczności publicznej - szkołach, na terenie gminy Bodzechów przy uwzględnieniu opracowanego audytu i wskaźników rezultatów określonych we wniosku o przyznanie dofinansowania w ramach programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii - przedmiotowe dokumenty stanowią załącznik do specyfikacji. Przy opracowaniu dokumentacji a następnie realizacji inwestycji należy przyjąć zwiększony wskaźnik rezultatów o minimum 10% zakładanego efektu. 2). Zakres przedmiotu zamówienia: a) wykonanie koncepcji i projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysem inwestorskim oraz uzgodnienie go z Zamawiającym, Koncepcja powinna zawierać komputerową symulację produktywności instalacji fotowoltaicznej w skali roku przy uwzględnieniu możliwych zacienień w cyklu 10 lat eksploatacji. b) uzgodnienie z OSD przyłączenia źródła energii elektrycznej do sieci elektroenergetycznej c) uzyskanie pozwolenia na budowę, d) wykonanie robót zgodnie z dokumentacją, a w szczególności: - dostawa i montaż modułów fotowoltaicznych o minimalnej łącznej mocy : Publiczne Gimnazjum w Szewnie oraz Zespół Szkół Publicznych w Szewnie - 88kWp, Szkoły Podstawowej w Chmielowie - 38kWp, Publiczne Gimnazjum w Bodzechowie, Publiczna Szkoła Podstawowa w Bodzechowie - 43,5kWp, Szkoła Podstawowa w Miłkowie - 41kWp, Publiczna Szkoła Podstawowa w Szwarszowicach - 59kWp, Zespół Szkół Publicznych w Sarnówku - 71kWp, - dostawa i montaż falowników. - wykonanie okablowania AC i DC. - wykonanie zabezpieczeń przeciwprzepięciowych. - wykonanie instalacji odgromowej. - przyłączenie do istniejącej instalacji elektroenergetycznej. - wykonanie monitoringu pracy instalacji fotowoltaicznej wraz z pomiarem parametrów meteorologicznych takich jak natężenie promieniowania słonecznego, temperatura otoczenia i temperatura modułów - podłączonego online do internetu. - Przekazanie funkcjonującej instalacji do eksploatacji wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji - minimum 2 osoby na każdym obiekcie, - naprawa ewentualnych uszkodzeń powstałych w wyniku montażu instalacji, e) dokonanie odbioru technicznego we wszystkich branżach wraz z pomiarami i przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej. Wykonanie audytu energetycznego po zakończeniu prac. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać dla wszystkich materiałów i urządzeń karty katalogowe w języku polskim z atestami , certyfikatami i deklaracjami zgodności CE oraz instrukcje obsługi w wersji papierowej i elektronicznej w 2 egzemplarzach (dla każdego obiektu osobne komplety). f) opracowanie strony internetowej wizualizującej działanie zainstalowanych instalacji 3). Wytyczne do projektu: a) podstawowe parametry modułów fotowoltaicznych. Instalację należy zaprojektować na bazie modułów fotowoltaicznych polikrystalicznych, posiadających certyfikaty potwierdzające zgodność z obowiązującymi normami wydanymi przez notyfikowane przez Komisję Europejską laboratoria. Należy zastosować jednorodne moduły od jednego producenta Parametry techniczne modułów nie gorsze niż : Moc znamionowa [STC] - 250 Wp z pozytywną tolerancją mocy Sprawność modułów powyżej 15,1%, Temperaturowy współczynnik zmian napięcia Voc -0,34%/C, Temperaturowy współczynnik zmian prądu Isc +0,05 %/C Temperaturowy współczynnik zmian mocy maksymalnej -0,41%/C, Ilość i wymiary modułów fotowoltaicznych należy tak dobrać, aby uzyskać maksymalną moc, przy ograniczeniu terenu - dachu niezbędnego do realizacji celów z zachowaniem możliwości dostępu do zamontowanej instalacji celem konserwacji. Zamawiający dopuszcza umieszczenie modułów fotowoltaicznych nad oknami w formie markiz, na konstrukcji wsporczej składającej się z elementów stalowych w ocynku ogniowym oraz aluminiowego systemu montażowego do modułów fotowoltaicznych, uzyskując optymalny kąt pochylenia względem fasady budynku. Zamawiający nie dopuszcza zabudowania elewacji pomiędzy szeregami modułów ( W przypadku przyjęcia takiego rozwiązania Zamawiający wymaga dołączenia do oferty szkicu poglądowego celem sprawdzenia zgodności z wymaganiami Zamawiającego). Dla w/w rozwiązania w koncepcji i projekcie wykonawczym należy przedstawić symulację zacieniania pomieszczeń dla zaprojektowanej lokalizacji modułów i planowaną średnią, sumaryczną, roczną wartość produkcji energii elektrycznej. Moduły fotowoltaiczne muszą posiadać 10 letnią gwarancję na produkt i 25 letnią gwarancję na wydajność (80%). Każda instalacja fotowoltaiczna musi być podłączona do lokalnego systemu elektroenergetycznego i musi umożliwiać uzyskiwanie świadectw pochodzenia - zielonych certyfikatów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania parametrów modułów, na koszt Wykonawcy, przed rozpoczęciem montażu, w zakresie parametrów przedstawionych powyżej oraz charakterystyki prądowo-napięciowej (wykres iv) wybranych partii. b) podstawowe parametry falowników: Ilość, moc falowników i ich parametry należy dobrać w taki sposób, aby zapewnić wysoką sprawność przetwarzania, tj. jak najlepsze dopasowanie falownika do łańcuchów modułów. c) instalację należy zaprojektować w ten sposób, aby uzyskana energia elektryczna była w pierwszej kolejności zużyta na potrzeby własne budynków objętych opracowaniem . Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane zapewnia Wykonawca. Muszą one posiadać certyfikaty lub atesty. Prace modernizacyjne będą wykonywane przez pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawcy pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093312000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 16.03.2015r. do godz. 10:00. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: B.S. w Ostrowcu Św. 57 8507 0004 2001 0047 6733 0003 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) lub w Kasie Urzędu Gminy Bodzechów, tj. w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Mikołaja Reja 10, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:00. 4. Wadium wpłacane w pieniądzu winno znajdować się na koncie zamawiającego w dniu otwarcia ofert. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia w wyznaczonym terminie wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, a w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi za wady udzielonej przez wykonawcę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach