Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa infrastruktury związanej z zagospodarowaniem brzegów rzeki Pilicy dla rozwoju aktywności mieszkańców gm. Warka

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 52662400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa infrastruktury związanej z zagospodarowaniem brzegów rzeki Pilicy dla rozwoju aktywności mieszkańców gm. Warka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie : Elementów infrastrukturalnych projektu „Zagospodarowanie brzegów rzeki Pilicy dla rozwoju aktywności mieszkańców gm. Warka”., obejmujących min. : - podniesienie i poszerzenie wału nad Pilicą pod planowany ciąg pieszo-rowerowy przywiezienie i wbudowanie ziemi w nasyp z zagęszczeniem. - wykonanie wału pod planowaną ścieżkę pieszo-rowerową przy planowanym placu zabaw - wykonanie ścieżki pieszo - rowerowej o konstrukcji z kostki betonowej bezfazowej oraz na niektórych odcinkach dopuszczalna jest nawierzchnia szutrowa. Co najmniej 3 przejazdy umożliwiające dojazd dla obsługi koszy na śmieci i pielęgnacji zieleni. - schody terenowe -zejścia i wejścia na ścieżkę pieszo –rowerową - pomost pływający szerokość 2 m i długości 25,0 m jako przystań kajakowa - pomost pływający lub kładka : szerokości 2,40 m jako przedłużenie ścieżki wzdłuż ul. Mostowej - kładka drewniana przy zrzucie wody deszczowej ul. Nowy Zjazd. - powiększenie istniejącej plaży: wbudowanie piasku - demontaż ogrodzenia panelowego - demontaż ogrodzenia betonowego - demontaż ogrodzenia z siatki - demontaż starych słupów oświetleniowych na stadionie wzdłuż ścieżki - wybudowanie nowego ogrodzenia panelowego na koronie wału wzdłuż ścieżki(ogrodzenie stadion) - wybudowanie nowego ogrodzenia panelowego (KOR) - montaż lamp na istniejących słupach (własność PGE) wzdłuż ul. Mostowej - ustawienie ławek i koszy na śmieci wzdłuż ścieżki - montaż lamp fotowoltaicznych na słupach ocynkowanych wzdłuż planowanej ścieżki - utwardzenie kruszywem drogi - dojście do ścieżki przy strzelnicy KOR - utwardzenie kruszywem parkingu przy budynku klubu KOREK - utwardzenie z kostki betonowej jako ciąg pieszo-jezdny na działce nr ew 1518 - droga o nawierzchni gruntowej wzdłuż ścieżki umożliwiająca dojazd do koszy na śmieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności wchodzące w zakres robót budowlanych objętych przedmiotem umowy: 1) roboty inżynieryjne , w tym: a) prace ziemne b) obsługa maszyn budowlanych c) prace drogowe i brukarskie d) prace w zakresie sieci i przyłączy elektroenergetycznych e) prace związane z zagospodarowaniem zieleni 2) roboty ogólnobudowlane inwestycyjne, w tym: a) prace fundamentowe, w tym przy wykonywaniu wykopów, zbrojeń, kładki i podesty ; b) prace przy wznoszeniu konstrukcji obiektów kładki i podesty, w tym przy wykonywaniu zbrojeń; c) prace przy obiektach małej architektury i ogrodzeniach 3) roboty instalacji elektrycznych a) prace związane z montażem lamp 4) prace porządkowe  Okres zatrudnienia osób wykonujących w/w czynności nie może być krótszy niż okres wykonywania tych prac wynikający z przedłożonego przez Wykonawcę harmonogramu. W przypadku zmiany terminów wynikających z harmonogramu, Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania postanowień umów o pracę do tych zmienionych warunków.  Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych przekazać inspektorowi nadzoru inwestorskiego listę pracowników zaangażowanych w realizację Przedmiotu Umowy i dokonywać stałej jej aktualizacji, a także zapewnić identyfikację swoich pracowników. Niedopełnienie powyższego obowiązku może skutkować wstrzymaniem Robót do czasu potwierdzenia realizacji Umowy przez uprawniony Personel Wykonawcy, a w przypadku naruszenia tego obowiązku – naliczeniem kar umownych lub odstąpieniem od Umowy z winy Wykonawcy.  W związku z nałożeniem na Wykonawcę obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności określone powyżej na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego obowiązku na każdym etapie realizacji Przedmiotu Umowy poprzez: 1) zwrócenie się do Wykonawcy o przedstawienie w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego obowiązku, w szczególności przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem: a) kopii umów o pracę z zaczernionymi danymi osobowymi z wyjątkiem imienia i nazwiska; b) kopii zgłoszenia pracownika do ubezpieczenia; 2) zwrócenie się do Wykonawcy o złożenie w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów lub ich uzupełnienia; 3) przeprowadzenia kontroli na terenie budowy przez własne służby lub Państwową Inspekcję Pracy.  Obowiązki opisane powyżej, jak również odpowiadające im uprawnienia Zamawiającego dotyczą również Podwykonawcy i Dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i Podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z Podwykonawcą lub Dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę.  Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za: - brak zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej w/w czynności – w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdy przypadek i każdy rozpoczęty miesiąc utrzymywania tego stanu, - nieprzedstawienie dokumentów służących kontroli zatrudnienia, a określonych w umowie – w wysokości 500 zł za każdy dzień braku dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł. Wadium będzie uznane za wniesione, jeżeli przed terminem otwarcia ofert (dniem i godziną) będzie się znajdować: w pieniądzu – na koncie Zamawiającego; w innej formie niż pieniądz (dopuszczonej przez Zamawiającego) – znajdzie się w kasie Urzędu Miejskiego w Warce Pl. Stefana Czarnieckiego 1. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określone są w SIWZ w pkt 8
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 6) – w przypadku udostępniania zasobów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach