Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo w miejscowościach Kobylnica, Kuleszewo, Lubuń, Łosino, Słonowice, Ścięgnica i Zagórki w ramach projektu partnerskiego pn.: „Ochrona różnorodności biologicznej na terenie powiatu słupskiego” wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zadania Nr 1 – Nr 8)

Gmina Kobylnica ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Główna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842-90-70, , fax. 59 842-90-72
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylnica
    Główna 20
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 842-90-70, , fax. 59 842-90-72
    REGON: 77097983200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kobylnica.tensoft.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo w miejscowościach Kobylnica, Kuleszewo, Lubuń, Łosino, Słonowice, Ścięgnica i Zagórki w ramach projektu partnerskiego pn.: „Ochrona różnorodności biologicznej na terenie powiatu słupskiego” wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zadania Nr 1 – Nr 8)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i budowie infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo w miejscowościach Kobylnica, Kuleszewo, Lubuń, Łosino, Słonowice, Ścięgnica i Zagórki w ramach projektu partnerskiego pn.: „Ochrona różnorodności biologicznej na terenie powiatu słupskiego” wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zadania Nr 1 – Nr 8), poprzez: 1) sporządzenie Dokumentacji w oparciu o założenia zawarte w PFU, 2) wykonanie robót budowalnych, zgodnie z opracowaną Dokumentacją zatwierdzoną przez Zamawiającego; 3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, odrębnie dla każdego z Zadań Nr 1 – Nr 8. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach ośmiu Zadań, tj.: 1) Zadanie Nr 1: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Kobylnica wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 2) Zadanie Nr 2: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Kuleszewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 3) Zadanie Nr 3: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Lubuń wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 4) Zadanie Nr 4: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Łosino dz. Nr 227 obręb Łosino wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 5) Zadanie Nr 5: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Łosino dz. nr 643/6 obręb Łosino wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 6) Zadanie Nr 6: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Słonowice wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 7) Zadanie Nr 7: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Ścięgnica wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 8) Zadanie Nr 8: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Zagórki wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3. Zakres rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych Zadań, obejmuje: 1) Zadanie Nr 1: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Kobylnica wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, obejmuje: a) sporządzenie pełnobranżowej dokumentacji projektowo – wykonawczej, w tym: a1) wykonanie Koncepcji a2) wykonanie Dokumentacji b) budowę infrastruktury turystycznej na terenie działki nr 710 obręb Kobylnica, w tym m.in.: b1) budowę drewnianej wiaty wyposażonej w ławostół b2) montaż ławek b3) montaż ławostołów b4) montaż pojemników na odpady b5) montaż stojaków na rowery b6) wykonanie i montaż tablicy edukacyjnej b7) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej oraz c) wykonanie i przyjęcie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego 2) Zadanie Nr 2: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Kuleszewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, obejmuje: a) sporządzenie pełnobranżowej dokumentacji projektowo – wykonawczej, w tym: a1) wykonanie Koncepcji a2) wykonanie Dokumentacji b) budowę infrastruktury turystycznej na terenie działki nr 5/36 obręb Kuleszewo, w tym m.in.: b1) montaż ławek b2) montaż pojemników na odpady b3) montaż stojaków na rowery b4) montaż lamp solarnych b5) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej oraz c) wykonanie i przyjęcie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego 3) Zadanie Nr 3: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Lubuń wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, obejmuje: a) sporządzenie pełnobranżowej dokumentacji projektowo – wykonawczej, w tym: a1) wykonanie Koncepcji a2) wykonanie Dokumentacji b) budowę infrastruktury turystycznej na terenie działki nr 163 obręb Lubuń, w tym m.in.: b1) budowę drewnianej wiaty wyposażonej w ławostół b2) montaż ławek b3) montaż ławostołów b4) montaż pojemników na odpady b5) montaż stojaków na rowery b6) montaż lamp solarnych b7) wykonanie i montaż tablicy edukacyjnej b8) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej oraz c) wykonanie i przyjęcie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego 4) Zadanie Nr 4: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Łosino dz. Nr 227 obręb Łosino wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, obejmuje: a) sporządzenie pełnobranżowej dokumentacji projektowo – wykonawczej dla działki nr 227 obręb Łosino, w tym: a1) wykonanie Koncepcji a2) wykonanie Dokumentacji b) budowę infrastruktury turystycznej na terenie działki nr 227 obręb Łosino, w tym m.in.: b1) budowę drewnianej wiaty wyposażonej w ławostół b2) montaż ławek b3) montaż ławostołów b4) montaż pojemników na odpady b5) montaż stojaków na rowery b6) montaż lamp solarnych b7) wykonanie i montaż tablicy edukacyjnej b8) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej oraz c) wykonanie i przyjęcie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego 5) Zadanie Nr 5: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Łosino dz. nr 643/6 obręb Łosino wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, obejmuje: a) sporządzenie pełnobranżowej dokumentacji projektowo – wykonawczej dla działki nr 643/6 obręb Łosino, w tym: a1) wykonanie Koncepcji a2) wykonanie Dokumentacji b) budowę infrastruktury turystycznej na terenie działki nr 643/6 obręb Łosino, w tym m.in.: b1) budowę drewnianej wiaty wyposażonej w ławostół b2) montaż ławek b3) montaż ławostołów b4) montaż pojemników na odpady b5) montaż stojaków na rowery b6) montaż lamp solarnych b7) wykonanie i montaż tablicy edukacyjnej b8) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej oraz c) wykonanie i przyjęcie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego 6) Zadanie Nr 6: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Słonowice wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, obejmuje: a) sporządzenie pełnobranżowej dokumentacji projektowo – wykonawczej, w tym: a1) wykonanie Koncepcji a2) wykonanie Dokumentacji b) budowę infrastruktury turystycznej na terenie działki nr 25/1 obręb Słonowice, w tym m.in.: b1) budowę drewnianej wiaty wyposażonej w ławostół b2) montaż ławek b3) montaż ławostołów b4) montaż pojemników na odpady b5) montaż stojaków na rowery b6) montaż lamp solarnych b7) wykonanie i montaż tablicy edukacyjnej b8) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej oraz c) wykonanie i przyjęcie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego 7) Zadanie Nr 7: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Ścięgnica wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, obejmuje: a) sporządzenie pełnobranżowej dokumentacji projektowo – wykonawczej, w tym: a1) wykonanie Koncepcji a2) wykonanie Dokumentacji b) budowę infrastruktury turystycznej na terenie działki nr 14/21 i 14/24 obręb Ścięgnica, w tym m.in.: b1) budowę drewnianej wiaty wyposażonej w ławostół b2) montaż ławek b3) montaż ławostołów b4) montaż pojemników na odpady b5) montaż stojaków na rowery b6) montaż lamp solarnych b7) wykonanie i montaż tablicy edukacyjnej b8) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej oraz c) wykonanie i przyjęcie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego 8) Zadanie Nr 8: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej ukierunkowującej ruch turystyczny na obszarach cennych przyrodniczo na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Zagórki wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, obejmuje: a) sporządzenie pełnobranżowej dokumentacji projektowo – wykonawczej, w tym: a1) wykonanie Koncepcji a2) wykonanie Dokumentacji b) budowę infrastruktury turystycznej na terenie działki nr 111/12 obręb Zagórki, w tym m.in.: b1) budowę drewnianej wiaty wyposażonej w ławostół b2) budowę drewnianego ogrodzenia b3) budowa ścieżek b4) montaż ławek b5) montaż ławostołów b6) montaż pojemników na odpady b7) montaż stojaków na rowery b8) montaż lamp solarnych b9) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej b10) wykonanie i montaż tablicy edukacyjnej oraz c) wykonanie i przyjęcie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 4. Dokumentacja projektowo – wykonawcza obejmuje w szczególności wykonanie: 1) Koncepcji - która będzie stanowiła, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, podstawę do sporządzenia Dokumentacji, 2) dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z treścią § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego wraz z uzyskaniem, w ramach zaoferowanej ceny, wszelkich dokumentów, zaświadczeń, opinii, uzgodnień i sprawdzeń wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wszelkich wymaganych prawem decyzji i pozwoleń na prowadzenie robót budowlanych, w tym pozwoleń na budowę lub zaświadczeń o braku sprzeciwu do zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych, 3) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. 5. Koncepcję należy dostarczyć (dla każdego Zadania): 1) w wersji papierowej – w ilości 2 egzemplarzy oraz 2) w wersji elektronicznej zapisanej na płycie CD lub DVD - pliki w formacie .dwg oraz .pdf – w 1 egzemplarzu. 6. Dokumentację należy dostarczyć Zamawiającemu (odrębnie dla każdego Zadania): 1) w postaci papierowej - w ilości 3 egzemplarzy, w przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę lub konieczności dokonania zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych – w ilości 5 egzemplarzy, 2) w postaci elektronicznej zapis edytowalny i pdf (płyta CD) - w 1 egzemplarzu. 7. Założenia techniczne do projektowania zostały określone w PFU i Studium wykonalności, stanowiącym odpowiednio Załącznik Nr 10 i 11 do SIWZ, a ponadto na etapie prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest: 1) uwzględnić istniejące zagospodarowanie terenu poszczególnych działek oraz ewentualną przebudowę istniejącej infrastruktury sportowo – rekreacyjnej, w tym: a) dla Zadania Nr 1: na działce nr 710 obręb Kobylnica – teren Szkoły Podstawowej w Kobylnicy, na którym położone są elementy małej infrastruktury w postaci tablic pamiątkowych oraz zadrzewienia, b) dla Zadania Nr 2: na działce nr 5/36 obręb Kuleszewo – teren na którym położony jest obiekt sportowo – rekreacyjny, c) dla Zadania Nr 6: na działce nr 25/1 obręb Słonowice - teren na którym położona jest infrastruktura związana z potrzebami Szkoły Podstawowej w Słonowicach, należy uwzględnić ewentualne przestawienie ogrodzenia, d) dla Zadania Nr 7: na działkach nr 14/21 i 14/24 obręb Ścięgnica - teren na którym położony jest obiekt sportowo – rekreacyjny, e) dla Zadania Nr 8: na działce nr 111/12 obręb Zagórki - teren na którym położony jest obiekt sportowo – rekreacyjny, 2) dla Zadania Nr 4: uzyskać opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków co do sposobu wykonania robót budowlanych polegających na naruszeniu pokrywy gleby działki nr 643/6 będącej własnością Skarbu Państwa (PGL Lasy Państwowe Leśny Dwór) oraz dostarczyć wszystkie dokumenty niezbędne do zwarcia pisemnej umowy dzierżawy Zamawiającego z Nadleśnictwem Leśny Dwór, 3) zastosować rozwiązania projektowe kompatybilne z istniejącym i planowanym do budowy zagospodarowaniem; 4) uwzględnić planowaną rozbudowę istniejącego i budowę nowego zagospodarowania terenu poszczególnych działek, w oparciu o wykonane przez Gminę dokumentacje projektowe, w tym: a) dla Zadania Nr 2: realizację kolejnego etapu budowy obiektu sportowo – rekreacyjnego, zgodnie z projektem budowlanym pn. Budowa placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 5/36 w Kuleszewie, stanowiącym Załącznik Nr 9a do SIWZ oraz projektem budowlanym pn. Budowa zespołu obiektów sportowo - rekreacyjnych na działce nr 5/36 obręb Kuleszewo, stanowiącym Załącznik Nr 9b do SIWZ, b) dla Zadania Nr 3: realizację kolejnego etapu budowy obiektu rekreacyjnego na działce sąsiedniej nr 264/1 obręb Lubuń, zgodnie z projektem budowlanym pn. Przebudowa placu zabaw w miejscowości Lubuń, stanowiącym Załącznik Nr 9c do SIWZ, c) dla Zadania Nr 4: planowaną budowę infrastruktury kajakowej, zgodnie z projektem budowlanym pn. Budowa przystani kajakowej za leśniczówką w miejscowości Łosino, stanowiącym Załącznik Nr 9d do SIWZ, d) dla Zadania Nr 7: realizację kolejnego etapu budowy obiektu sportowo – rekreacyjnego, zgodnie z projektem budowlanym pn. Rozbudowa terenu sportowo – rekreacyjnego dz. nr 14/21, 14/24 obr. Ścięgnica, stanowiącym Załącznik Nr 9e do SIWZ, e) dla Zadania Nr 8: realizację kolejnego etapu budowy obiektu sportowo – rekreacyjnego, zgodnie z projektem budowlanym pn. Rozbudowa terenu sportowo – rekreacyjnego dz. nr 111/12, obr. Zagórki, stanowiącym Załącznik Nr 9f do SIWZ, 5) rozważyć zastosowanie urządzeń innowacyjnych, wykorzystujących energię odnawialną, w tym m.in. ławek solarnych. 8. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany pkt 3.0 SIWZ oraz w PFU. Zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania opisywane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zawartych w PFU lub równoważne. 9. Wymagania w zakresie wykonania i odbioru robót budowlanych, objętych przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym: a) typ i kolorystykę urządzeń, b) typ i rodzaj słupów i opraw oświetleniowych. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. 3) Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000 przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 na potrzeby Zamawiającego. 10. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności związane z wykonywaniem robót ziemnych, zgodnie z pkt 19.0 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71242000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości 7 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Gminy Kobylnica nr 94 9317 0002 0090 0733 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Sławnie; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób: Wadium - GIF-IZ.271.RB-29.32.2018 Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza, przelewem zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 8. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. 9. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zgodnie z art. 46 ust. 4a PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zgodnie z art. 46 ust. 5 PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, sporządzone według Załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP dotyczące spełniania warunków udziału, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 24 ust. 1 pkt 13-22 PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ, które będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia sporządzone według Załącznika Nr 7 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik; w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego wykonawcy; 5) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach zgodnie z oświadczeniem wskazanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach wskazanych w Załączniku Nr 2 i 3 do SIWZ. 5. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a PZP Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów – pisemnego zobowiązania tych podmiotów (Załącznik Nr 7 do SIWZ), które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1 i 2 powyżej, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach