Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa drogi wewnętrznej dojazdowej przez teren nr 30 w Porcie Gdańsk wraz z budową systemu kanalizacji deszczowej i uzbrojeniem terenu

Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 80-955 Gdańsk, ul. Zamknięta
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 379 565 , fax. 587 379 332
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.
    ul. Zamknięta 18
    80-955 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 587 379 565, fax. 587 379 332
    REGON: 19147840800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.portgdansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa drogi wewnętrznej dojazdowej przez teren nr 30 w Porcie Gdańsk wraz z budową systemu kanalizacji deszczowej i uzbrojeniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa drogi wewnętrznej dojazdowej przystosowanej do ruchu ciężkiego (KR7) wraz z sześcioma zjazdami na sąsiadujące nieruchomości, jednostronnym chodnikiem, oświetleniem oraz uzbrojeniem sąsiadujących nieruchomości w media oraz zaprojektowanie i budowa systemu kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjno-rozsączającym wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego, wszystkich wymaganych prawem decyzji administracyjnych i uzgodnień. 2. Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na następujące etapy i zadania: 1) Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i decyzji administracyjnych; 2) Etap II – realizacja robót na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej i uzyskanych uzgodnień i decyzji administracyjnych, w ramach których przewiduje się następujące zadania: a) Zadanie 1 – wykonanie przyłączy branżowych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, b) Zadanie 2 – wykonanie drogi wraz z systemem kanalizacji deszczowej i zbiornikiem retencyjno-rozsączającym i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3. Zamówienie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane warunki jego wykonania zamieszczone są w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej jako: PFU) stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Projekcie umowy zamieszczonym w Załączniku nr 4 do SIWZ. 4. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać lub opracować wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia a nieudostępniane przez Zamawiającego na podstawie zapisów umowy. 5. W przypadku gdzie przedmiot zamówienia został opisany w PFU poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych, pod warunkiem, że nie doprowadzą do obniżenia określonych przez Zamawiającego standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ (wraz z załącznikami). Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować wyłącznie jako przykładowe dla zobrazowania opisywanych parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ma na celu doprecyzowanie wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wykazania zastosowanie rozwiązań równoważnych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże zastosowaniu rozwiązań równoważnych, będzie to rozumiane, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi: 160 000,00 PLN. 2. Szczegółowe informacje nt. wadium zawarte są w pkt 8 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej (§ 21 ust. 2 Regulaminu). 2. Ofertę należy przygotować według wzoru Formularza oferty – zamieszczonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Do formularza oferty załączyć należy: a) Formularz cenowy sporządzony wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 2A do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu wymagane na podstawie punktu 2.2.4 i 6.1 SIWZ (wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 3 do SIWZ). c) W przypadku Wykonawcy polegającego na zdolnościach „innych podmiotów” – zobowiązanie oraz oświadczenie, o których mowa w pkt 5.6 SIWZ. d) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta została podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy a nie osobę / osoby, których uprawnienia do jej podpisania wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu, o którym mowa w pkt 10.13 SIWZ. f) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach