Przetargi.pl
Zaprojektowanie, dostawa i montaż wyposażenia wchodzącego w skład wielofunkcyjnego Kompleksu Edukacyjno - Wystawienniczego znajdującego się na terenie Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie

Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-122 Minikowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867200 , fax. 052 3867227
  • Data zamieszczenia: 2013-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
    89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867200, fax. 052 3867227
    REGON: 09322274500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, dostawa i montaż wyposażenia wchodzącego w skład wielofunkcyjnego Kompleksu Edukacyjno - Wystawienniczego znajdującego się na terenie Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie koncepcji, a następnie projektu aranżacji wnętrz tego wymagających, dostawa i montaż wyposażenia wchodzącego w skład wielofunkcyjnego Kompleksu Edukacyjno-Wystawienniczego znajdującego się na terenie Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie. Przedmiot zamówienia obejmować ma wyposażenie: 1)budynku szkoleniowego, 2)Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno - noclegowym, 3)budynku magazynowo - socjalnego. W skład wyposażenia ww. obiektów wchodzą meble oraz urządzenia gastronomiczne. Celem Zamawiającego jest otrzymanie wyposażenia i mebli, które spełniać będą wymagania techniczno-funkcjonalno-użytkowe. Przedmiot zamówienia podzielono na grupy, a w nich poszczególne wyposażenie i umeblowanie. Wykonawca będzie zobowiązany złożyć ofertę na realizację całego zakresu przedmiotu zamówienia. Nie przewiduje się składania ofert częściowych. 1.W zakres zamówienia wchodzić będzie : 1)wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń istniejących i nowo budowanych w celu ustalenia najbardziej optymalnego i funkcjonalnego wyposażenia i umeblowania, 2)opracowanie projektu aranżacji wnętrz dla pomieszczeń nowych i pomieszczeń istniejących wyposażanych w urządzenia i meble, 3)dostawa i montaż oraz uruchomienie urządzeń AGD i wyposażenia specjalnego, 4)dostawa i montaż mebli, 2.Meble i wyposażenie w urządzenia AGD i wyposażenie specjalne muszą spełniać wymagania : 1)musza być w produkcji bieżącej i dostępne do zakupu w obrocie rynkowym, 2)meble nie mogą być prototypowe i krótkiej produkcji ( nie mogą to być meble produkowane na potrzeby wyłącznie tego zamówienia ), 3)zaprojektowane i dostarczone meble muszą być funkcjonalne, estetyczne, trwałe i ergonomiczne, wykonane z materiałów wysokiej jakości,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799340000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnoszone będzie przez wykonawców zaproszonych do składania ofert. 1.Wysokość wadium ustala się w kwocie 10.000 złotych, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 2.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Ochrony Środowiska Nr rachunku: 98 1540 1027 2102 7501 6261 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Zaprojektowanie, dostawa i montaż wyposażenia wchodzącego w skład wielofunkcyjnego Kompleksu Edukacyjno - Wystawienniczego znajdującego się na terenie Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3.Wadium może być wnoszone również w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego albo załączyć do oferty. 4.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1)nazwa i adres Zamawiającego; 2)nazwę przedmiotu zamówienia; 3)nazwę i adres Wykonawcy; 4)termin ważności gwarancji; 6.Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 12.Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: 1)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2)jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3)jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4)jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 2. Ocena zaprojektowanego wyposażenia pod względem estetycznym, ergonomicznym i funkcjonalnym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną