Przetargi.pl
Zaprojektowanie, dostawa i montaż umeblowania pomieszczeń budynku administracyjnego Nadleśnictwa Wałcz

Nadleśnictwo Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Kołobrzeska 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2500894 , fax. 067 2582932
  • Data zamieszczenia: 2012-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wałcz
    ul. Kołobrzeska 1 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2500894, fax. 067 2582932
    REGON: 57006451800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_walcz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej PGL LP.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, dostawa i montaż umeblowania pomieszczeń budynku administracyjnego Nadleśnictwa Wałcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie umeblowania w nowych pomieszczeniach i części pomieszczeń istniejących budynku administracyjnego Nadleśnictwa Wałcz. 1. W zakres zamówienia wchodzić będzie : 1) wykonanie inwentaryzacji umeblowania w pomieszczeniach istniejących w celu stwierdzenia, które z mebli i w jakim zakresie należy poddać modernizacji i dostosowania ich do mebli nowych, 2) opracowanie projektu aranżacji wnętrz dla pomieszczeń nowych i pomieszczeń istniejących podlegających modernizacji umeblowania, 3) zaprojektowanie nowego umeblowania ( poprzedzone opracowaniem koncepcji programowo - przestrzennej i wizualizacji pomieszczeń ), 4) zaprojektowanie zakresu modernizacji mebli istniejących przewidzianych do modernizacji, 5) dostawa i montaż umeblowania nowego, 6) dostawa i montaż wyposażenia AGD do mebli pod zabudowę kuchenną (zlewozmywak, zmywarka, lodówka, kuchnia mikrofalowa, ekspres do kawy) 7) wykonanie modernizacji umeblowania w pomieszczeniach istniejących, 8) zaprojektowanie i wykonanie oraz montaż tablic i tabliczek, które będą spełniały wymagania określone w zarządzeniu Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych. Wzory tabliczek przy drzwiach, tablicy informacyjnej , tablicy ogłoszeń zawarte są w Księdze Identyfikacji Wizualnej Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe wprowadzonej zarządzeniem Nr 9 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie Polityki Informacyjnej Lasów Państwowych. 2. Modernizacja mebli istniejących polegać powinna na wykonaniu odnowienia blatów biurek, zmiany frontów szaf (na rozsuwane), biurek, szaf, regałów, frontów rollkontenerów na nowe dostosowane do kolorystki blatów i nowych elementów umeblowania. 3. Meble nowo projektowane i modernizowane muszą spełniać wymagania : 1) meble musza być w produkcji bieżącej i dostępne do zakupu w obrocie rynkowym, 2) projektowane meble nie mogą być prototypowe i krótkiej produkcji, 3) nie mogą to być meble produkowane na potrzeby wyłącznie tego zamówienia, 4) zaprojektowane i dostarczone meble muszą być funkcjonalne, estetyczne, trwałe i ergonomiczne, wykonane z materiałów wysokiej jakości, 5) zestawy mebli muszą mieć możliwość uzupełnień, dostawek zapewniających kompatybilność z istniejącymi ( dostarczonymi ). 4. Całkiem nowe umeblowanie jest przewidziane w następujących pomieszczeniach, które na rysunkach kondygnacji oznaczono : 1) Piwnica : pomieszczenie 06 (sala narad), pomieszczenie 08 (kuchnia w tym przewiduje się również zaprojektowanie i wyposażenie pomieszczenia kuchennego), 2) Parter : pomieszczenia : 04 (Z-ca Nadleśniczego), 05 (pom. biurowe), 06 (holl - poczekalnia), 07 (Nadleśniczy), 08 (Sekretariat - w tym przewiduje się również zaprojektowanie i wyposażenie pomieszczenia kuchennego), 3) Poddasze : 105 (archiwum - będzie to pom. biurowe na 1 stanowisko pracownicze), 109. 5. W każdym ww. pokoju przewiduje się umeblowanie minimum : 1) szafa ubraniowa - 1szt.(1 szt.na 1 pokój), 2) szafa na dokumenty z nadstawką - 1 szt. (minimum 1 szafa na 1 stanowisko pracownicze), 3) biurko (1 szt.na 1 stanowisko pracownicze), 4) szafka typu rollkontener (1 szt.na 1 stanowisko pracownicze), 5) krzesło obrotowe (1 szt.na 1 stanowisko pracownicze).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799340000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium wnoszone przez wybranych wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 2. Ocena zaprojektowanego wyposażenia pod względem estetycznym, ergonomicznym i funkcjonalnym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną