Przetargi.pl
Zaprojektowanie , dostawa i montaż klimatyzacji w pomieszczeniu holu (1/35 , 1/36 , 1/9) budynku nr 11 (część biurowo-socjalna) Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku O/Gdańsk , Gdańsk ul.Równa 19/21

Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-067 Gdańsk, ul. Równa 19/21
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7630040 w. 44 , fax. 058 7630040 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku
    ul. Równa 19/21 19/21
    80-067 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 7630040 w. 44, fax. 058 7630040 w. 29
    REGON: 19147450500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie , dostawa i montaż klimatyzacji w pomieszczeniu holu (1/35 , 1/36 , 1/9) budynku nr 11 (część biurowo-socjalna) Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku O/Gdańsk , Gdańsk ul.Równa 19/21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie , dostawa i montaż klimatyzacji w pomieszczeniu holu (1/35 , 1/36 , 1/9) budynku nr 11 (część biurowo-socjalna) Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku O/Gdańsk , Gdańsk ul.Równa 19/21. Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 133 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397172003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Pzp w tym: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące załączniki: a.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ; b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (US) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (ZUS) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do informacji Wykonawca winien dołączyć kopie odpowiednich uprawnień budowlanych (potwierdzonych wpisami w drodze decyzji do centralnego rejestru) oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego- zaświadczenie aktualne na dzień składania oferty. e.wykaz robót - Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z potwierdzeniem ,że zostały one wykonane należycie i w terminie(informacja powinna zawierać: termin wykonania , tj datę rozpoczęcia i zakończenia prac , miejsce wykonania zamówienia , zakres i wartość prac oraz dane adresowe dotyczące Zlecającego) f.Formularz nr 1 - Podstawowe dane Wykonawcy - według wzoru załączonego do specyfikacji, g.wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane powyżej dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników, h.upoważnienie do podpisania oferty lub / i załączników do niej, o którym mowa w SIWZ pt.: Forma i zawartość oferty, ( jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny), i.pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa, w SIWZ pt.: Wykonawcy występujący wspólnie (brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę). k. polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pord.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach