Przetargi.pl
Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zieleniec’’ w Toruniu

Spółdzielnia Mieszkaniowa Zieleniec ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 TORUŃ, Broniewskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566451348
  • Data zamieszczenia: 2020-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa Zieleniec
    Broniewskiego 53E
    87-100 TORUŃ, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566451348
    REGON: 870569752
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://smzieleniec.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółdzielnia mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zieleniec’’ w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby budynków mieszkalnych w ramch projektu ,,Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej Zieleniec w Toruniu'' .Umowa polega na zaprojketowaniu, dostawie oraz montażu mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej w ilości 29 szt. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, SIWZ, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia: -Programem Funkcjonalno-Użytkowym -Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) przejęcie przez Wykonawcę od Zamawiającego miejsc wykonywania prac i przygotowanie ich pod montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych, b) ustalenie przebiegu trasy przewodów od miejsca montażu mikroinstalacji do wpięcia w istniejące instalacje, c) dostawę i montaż (instalację) kompletnych mikroinstalacji fotowoltaicznych (29 szt.), zgodnie z projektami wykonawczymi po uzgodnieniu z Zamawiającym, d) wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynków, e) wykonanie i zasypywanie ewentualnych wykopów pod przewody, f) zabezpieczenie miejsc przebić i przejść rur, przewodów elektrycznych, g) wykonanie izolacji oraz prac zabezpieczających, h) zaprogramowanie i wykonanie układu automatyki i sterowania, i) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układaniem przewodów, urządzeń, armatury regulującej, odcinającej, sterującej instalacji elektrycznej niezbędnej do obsługi wykonanej instalacji, j) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem prac, dokonanie regulacji i rozruchu poszczególnych instalacji, k) uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów (protokołów prób i badań, kart gwarancyjnych, książek serwisowych, instrukcji obsługi i użytkowania w języku polskim) związanych z przekazaniem do użytkowania zamontowanych (zainstalowanych) mikroinstalacji na poszczególnych nieruchomościach, 7. Zakres prac w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: a) wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowych z instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązującymi przepisami w dwóch egzemplarzach, b) przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi wykonanych mikroinstalacji oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia i uzyskanie oświadczeń od użytkowników o dokonanym szkoleniu, c) opracowanie odrębnie dla poszczególnych mikroinstalacji szczegółowej instrukcji obsługi mikroinstalacji (zawierającej m.in. zalecenia dotyczące bieżącej konserwacji), d) opracowanie odrębnie dla każdej z wykonanych mikroinstalacji operatu odbiorowego (w 2 egz.) zawierającego m.in.: dokumentację powykonawczą, komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, e) inne prace związane z procesem montażu mikroinstalacji, f) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji. Przedmiot zamówieni został szczegółowo opisany w cz. 4 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261215-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 150.000,00 zł /słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100/ 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych prze podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 78 1020 5011 0000 9002 0012 9262 z dopiskiem ,,Przetarg nieograniczony dla zadania p.n.,,Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zieleniec’’ w Toruniu’’ 5. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę dostarczenia dokumentu zamawiającemu. 6. Dokumenty wymienione w ust. 3 pkt. 1 – 4 muszą uwzględniać zapisy art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołane i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86. Ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia. Ponadto Wykonawca złoży 1. Stosowne Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach