Przetargi.pl
Zaprojektowanie, dostawa i montaż 3 kontenerów socjalno-bytowych pełniących funkcję Leśnej Bazy Lotniczej w Glewicach do celów związanych z ochroną przeciwpożarową

Nadleśnictwo Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, ul. Parkowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4182856, 4182459 , fax. 091 4182919
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Goleniów
    ul. Parkowa 1 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4182856, 4182459, fax. 091 4182919
    REGON: 81053911400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecin.lasy.gov.pl/web/goleniow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, dostawa i montaż 3 kontenerów socjalno-bytowych pełniących funkcję Leśnej Bazy Lotniczej w Glewicach do celów związanych z ochroną przeciwpożarową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie, dostawa i montaż 3 kontenerów socjalno-bytowych pełniących funkcję Leśnej Bazy Lotniczej na Lotnisku w Goleniowie - Glewice 2, nr działki: oddz. 668/4 i 675/3 do celów związanych z ochroną przeciwpożarową. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie koncepcji wstępnej wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów realizacji inwestycji, zawierającą: a) zaprojektowanie szczelnego zbiornika bezodpływowego, b) mapę opracowaną na podkładzie mapy ewidencyjnej z naniesioną lokalizacją obiektów, c) rysunki techniczne zaproponowanych 3 kontenerów socjalno-bytowych o wymiarach zewnętrznych min 6050/2430 mm, wysokość min: 2700 mm, wewnętrzne min: 5700/2100mm, wysokość min: 2500mm wraz z instalacjami i wyposażeniem). d) adaptacja obiektów do istniejących przyłączy wraz z instalacjami wewnętrznymi (woda, kanalizacja, energia oraz opis wyposażenia z klimatyzacją) e) uproszczony kosztorys wraz z wyceną wyposażenia. Przedłożona koncepcja wstępna podlega uzgodnieniu z Zamawiającym. Uzgodnienie koncepcji zostanie potwierdzone protokołem uzgodnień przygotowanym przez zespół w skład, którego zostaną powołani przedstawiciele Wykonawcy oraz Zamawiającego. Za prace zespołu konsultacyjnego z ramienia inwestora odpowiedzialny jest p. Łukasz Gurgul. Zespół zobowiązany jest do uzgodnienia koncepcji w terminie 7 dni od protokolarnego przedłożenia jej Zamawiającemu. Uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego koncepcja zostanie protokolarnie przekazana Wykonawcy i będzie stanowiła podstawę sporządzenia właściwej dokumentacji projektowej. 2.Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej opracowanej w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcję. Dokumentacja projektowa powinna obejmować: a) badania geologiczno - inżynieryjne gruntu - 3 egzemplarze, b) projekt budowlany obiektów kontenerowych wraz z zagospodarowaniem terenu, adaptacją do istniejących przyłączy: woda, energia, szczelnym zbiornikiem bezodpływowym, wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami i zatwierdzeniem - 4 egzemplarze, c) projekt wykonawczy - 4 egzemplarze, d) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 2 egzemplarze, e) BIOZ - 4 egzemplarze, f) kosztorys inwestorski ze szczegółową wyceną wyposażenia - 2 egzemplarze, g) uzyskaniem pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest również objąć dokumentacją projektową niezależnie od w/w elementów również wszystkie te elementy, które są konieczne ze względu na znane mu przeznaczenie dzieła stanowiące przedmiot niniejszego postępowania. Wykonawca zamówienia oprócz wersji papierowej w/w składników dokumentacji projektowej zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wersję elektroniczną w formatach - odpowiednio dla plików wektorowych w formacie SHP lub równoważnie, dla plików tekstowych DOC, dla plików graficznych w formacie JPG oraz dodatkowo (dla składników wymienionych w pkt a-f) w formie plików nieedytowalnych (PDF). Dla plików z kosztorysami dopuszcza się ich przekazanie w formacie HTML lub ZUZ. 3.Wykonanie: a) dostawa kontenerów socjalno-bytowych wraz z instalacjami wewnętrznymi, klimatyzacją i wyposażeniem, b) montaż kontenerów i adaptacja do istniejących przyłączy wody i prądu z istniejących na ternie działki wg opracowanej dokumentacji, c) wykonanie szczelnego zbiornika bezodpływowego wg. dokumentacji technicznej i projektu budowlanego. 4. Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu umowy. 5. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie budynku składającego się z 3 kontenerów socjalno-bytowych, jeżeli obowiązek jego uzyskania wyniknie z decyzji pozwolenia na budowę przedmiotu umowy lub dokonanie w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego tutejszego Starostwa Powiatowego wymaganego decyzją pozwolenia na budowę przedmiotu umowy - zgłoszenia zakończenia robót budowlanych przedmiotu umowy. 6. Sporządzenie instrukcji eksploatacji obiektu, wyposażenia i urządzeń. 7. Udzielenie 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga przeprowadzenia na koszt Wykonawcy przeglądów i serwisu kontenerów wraz z wyposażeniem przez cały okres rękojmi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.064,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćdziesiąt cztery złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ogloszenia.propublico.pl/n1010
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach