Przetargi.pl
Zaprojektowanie części linii technologicznej do produkcji paliw alternatywnych oraz dostawa i montaż nowych przenośników w ramach Projektu Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Hajnówce.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Łowcza 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6823032, 0508 055666 , fax. 085 6822357
  • Data zamieszczenia: 2015-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Łowcza 4 4
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 6823032, 0508 055666, fax. 085 6822357
    REGON: 05033290900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk-hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o. własność 100% Gminy miejskiej Hajnówka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie części linii technologicznej do produkcji paliw alternatywnych oraz dostawa i montaż nowych przenośników w ramach Projektu Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Hajnówce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1.Zaprojektowanie części linii technologicznej do produkcji paliw alternatywnych pochodzących z odpadów komunalnych i odpadów przemysłowych: 2.Dostawa i montaż wszystkich przenośników łączących istniejącą linię z częścią projektowaną; - dostawa i montaż konstrukcji wsporczej klasyfikatora powietrznego wraz z podestami serwisowymi, - przeniesienie istniejącego rozdrabniacza zgodnie z opracowanym projektem technologicznym, podłączenie zasilania i sterowanie, - dostawa i montaż konstrukcji wsporczej seperatora cząstek ( ew. cyklonu), - dostosowanie istniejącego przenośnika RDF do wymagań technologicznych instalacji, 3.Dostaw, montaż i wdrożenie do pracy kompletnych systemów, wizualizacji oraz sterowania i kontroli projektowanej części linii technologicznej; 4.Przeprowadzenie rozruchu technologicznego wybudowanej części instalacji; 5.Opracowanie instrukcji eksploatacji dla zaprojektowanej części linii, która ma być połączona z istniejącym układem; 6.Opracowanie instrukcji BHP dla części wybudowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( Dz U. z 2003r, Nr 120, poz.1126).; 7.Szkolenie załogi (operatorów instalacji) w ww. zakresie eksploatacji wybudowanej części instalacji; 8.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dla Kontraktu dokumentacji projektowej w szczególności: W zakresie elementów konstrukcyjnych: - ogólne szkice sytuacyjne, - rysunki konstrukcyjne wraz z niezbędnymi projektami montażowymi dla wszystkich konstrukcji, - wymagania dotyczące sposobu zabezpieczenia przed korozją konstrukcji stalowych. - wymagania dotyczące powłok lakierowanych: ilość warstw, grubość jednej warstwy, kolor, numer RAL lub aprobaty technicznej umiejscowienie procesu w cyklu montażu konstrukcji, dobór powłok z uwzględnieniem PN-EN ISO 12944-5; 2001, - wymagania dotyczące odporności ogniowej: klasę odporności ogniowej, rodzaj pasywnej ochrony, grubość powłok wchodzących w skład systemu, W zakresie instalacji elektrycznych: - opis techniczny, - schemat dla poszczególnych rozdzielni, - dokumentację prefabrykacyjną rozdzielni/ skrzynek, - schematy rozwinięte sterowań (dla wszystkich odbiorów), - zestawienie dostarczonych materiałów montażowych, - plany sytuacyjne rozmieszczenia urządzeń i tras kablowych, listę kabli. 9.Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24- miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, liczonej od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, tj. dnia podpisania protokołu bezusterkowego. 10.W fazie projektowania Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu do zaopiniowania i uzgodnienia proponowane rozwiązania w szczególności: projekt rozwiązań technologicznych i konstrukcyjnych oraz projekty i konstrukcyjne urządzeń nietypowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424173108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z póz. zm.) 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji Zamawiającego, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia, c)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d)kwotę gwarancji, e)termin ważności gwarancji f)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 4.Postanowienia pkt 3) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 2 b) i e). 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego: w PKO BP S.A. Oddział 1 w Hajnówce nr 64 1020 13320000 1702 0204 8601 z dopiskiem Wadium Dostawa transporterów. 6.Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu. 7.Zaleca się dołączenie do oferty kopii wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art.46 u.p.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużony okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk-hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną