Przetargi.pl
Zaprojektowanie, budowa i przebudowa sieci Lutynia – Ruda w ramach inwestycji pn. „Rozbudowa z przebudową stacji wodociągowej w Rudzie i Karminku, budowa oraz przebudowa sieci wodociągowej Lutynia-Ruda orz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Dobrzyca"

Gmina Dobrzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 63330 Dobrzyca, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 413 013 , fax. 627 413 013
  • Data zamieszczenia: 2018-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyca
    Rynek 14
    63330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie
    tel. 627 413 013, fax. 627 413 013
    REGON: 53861000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, budowa i przebudowa sieci Lutynia – Ruda w ramach inwestycji pn. „Rozbudowa z przebudową stacji wodociągowej w Rudzie i Karminku, budowa oraz przebudowa sieci wodociągowej Lutynia-Ruda orz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Dobrzyca"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, budowa i przebudowa sieci wodociągowej łączącej miejscowości Lutynia i Ruda na terenie Gminy Dobrzyca (obręb geodezyjny Lutynia, działki ewidencyjne o nr 171/17, 172/1, 187, 214/2) w formule zaprojektuj i wybuduj, w tym: - kompleksowe wykonanie dokumentacji projektowej, - uzyskanie decyzji pozwolenie na budowę, - wykonanie robót budowlanych, - uzyskanie dla wykonanego przedmiotu inwestycji wszelkich wymaganych decyzji administracyjnych. Orientacyjna długość odcinka nowobudowanego wynosi ok. 1300 m, a odcinka przebudowywanego ok. 580 m. Parametry określające zakres robót budowlanych: Zakres robót: 1) budowa wodociągu o długości ok. 1300 m z rur z tworzywa sztucznego PE lub PCV o średnicy Ø 150 mm, zgodnie z przebiegiem trasy prezentowanym w Załącznikach do Programu Funkcjonalno-Użytkowego, 2) przebudowy istniejącego wodociągu o długości ok. 580 m wykonanego z rur PCV o średnicy Ø 90 mm na wodociąg z rur z tworzywa sztucznego PE lub PCV o średnicy Ø 150 mm, Uwaga: przebudowa istniejącego wodociągu polegać będzie na: - wykopaniu istniejącego rurociągu wykonanego z rur PCV o Ø 90 mm, wykonanego w latach 1997-1998, - jego demontażu, - wykonaniu nowego odcinka wodociągu z rur z tworzywa sztucznego PE lub PCV o średnicy Ø 150 mm, zgodnie z przebiegiem trasy prezentowanym w Załącznikach do PFU. 3) podłączenie do nowo budowanej oraz przebudowanej sieci wodociągowej istniejących przyłączy wodociągowych. Odcinki istniejącej sieci zlokalizowane w gruntach prywatnych należy odciąć w granicy działek. Wskazane powyżej przedsięwzięcie zlokalizowane będzie w poboczu drogi gminnej zlokalizowanej na działkach o numerach ewidencyjnych: 172/1, 187 oraz 214/2. Długości poszczególnych odcinków wodociągu przeznaczonego do wybudowania oraz do przebudowy określono na podstawie mapy zasadniczej z zasobów Powiatowego Ośrodka Geodezji Starostwa Powiatowego w Pleszewie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik do niniejszego SIWZ. Mapa przedstawiająca lokalizację inwestycji oraz zakres przedsięwzięcia przedstawiona została w Załącznikach 1-3 do niniejszego opracowania. Przedstawiony w załącznikach zakres przedsięwzięcia może odbiegać od rzeczywistej długości z uwagi na ukształtowanie terenu. Oczywiste braki w zapisach PFU dotyczące elementów infrastruktury niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia - hydrant nadziemny do celów przeciwpożarowych oraz zasuwy odcinające na wcięciu od miejscowości Ruda i miejscowości Lutynia – 2 szt. Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować i wykonać. Zamawiający nie będzie akceptował dodatkowych roszczeń finansowych z tego tytułu." Wykonawca zobowiązany jest w ramach Zamówienia również:  uzyskać aktualne mapy do celów projektowych,  wykonać badania geodezyjne niezbędne do wykonania projektu budowlanego,  wykonać projekt budowlany dla przedmiotu inwestycji – wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę,  przeprowadzić inwentaryzację stanu istniejącego, mającego wpływ na zaprojektowanie i realizację projektu,  wykonać wszelkie projekty, opracowania, analizy oraz raporty, jakie są niezbędne do wykonania projektu budowlanego i uzyskania pozwolenia na budowę,  wykonać wszystkie projekty wykonawcze niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,  przedstawić informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej oraz innych zagrożeń w przypadku, gdy takie opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów,  wykonać prace budowlane zgodnie z projektem wykonawczym oraz decyzją pozwolenie budowlane oraz harmonogramem prowadzenia prac,  przygotować, zorganizować, zabezpieczyć i uprzątnąć zaplecze budowy po zrealizowaniu inwestycji,  zapewnić wszystkie media niezbędne do realizacji inwestycji oraz użytkowania jej po wykonaniu,  uzyskać wszelkie zezwolenia, uzgodnienia oraz dopuszczenia niezbędne do realizacji i oddania inwestycji do użytkowania,  przygotować i przekazać Zamawiającemu powykonawczą inwentaryzację geodezyjną w formie elektronicznej oraz drukowanej (w 5 egzemplarzach),  uzyskać pozwolenie na użytkowanie dla przedmiotowej inwestycji. Ponadto, na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek pełnienia nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji. Wszelkie koszty związane z pozyskaniem dokumentów niezbędnych do realizacji oraz przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający nie wyklucza wystąpienia kolizji z innymi urządzeniami w wyniku przyjętych ostatecznie rozwiązań projektowych. Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót i realizacji zadania: 1. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z zapisami Programu Funkcjonalno - Użytkowego dostarczonego przez Zamawiającego, dokumentacją projektową zatwierdzoną przez Zamawiającego i ostatecznie decyzją o pozwoleniu na budowę. 2. Prace należy prowadzić zgodnie z PFU, wytycznymi zawartymi w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3. Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się z PFU i wzorem umowy, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana jedynie w ww. dokumentach. 4. Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, oraz inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram ramowy rzeczowo-finansowy robót przed podpisaniem umowy. 6. Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu harmonogram wykonywania robót określający czas wykonywania poszczególnych zakresów/zadań dla realizacji całego zadania objętego zamówieniem, który będzie stanowił integralną część umowy. 7. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie wcześniej ustalonym w harmonogramie robót w uzgodnieniu z Generalnym Wykonawcą robót budowlanych (nie dłuższym niż 14 dni od uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę). 8. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia realizacji robót w oparciu o uzgodniony harmonogram robót oraz co następujące po wyrażeniu pisemnej zgody na przeprowadzenie prac na terenie budowy przez Kierownika Budowy ze strony Generalnego Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową i przebudową sieci wodociągowej. 9. Wykonawca dokona geodezyjnego wytyczenia w terenie zakresu prowadzonych robót budowlanych i poinformowania Zamawiającego o wynikach tego wytyczenia w terminie do 7 dni od przekazania terenu budowy. UWAGA: Jeżeli w PFU występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w założeniach. 10. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru i Inwestora. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a - Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 108.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio prace budowlane w przedmiotowym zamówieniu. W przypadku przedsiębiorców będących osobami fizycznymi dopuszcza się by osobiście wykonywali ww. czynności. Szczegółowy opis powyższych wymagań określony został w części II SIWZ – Projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 7 000,00 PLN wadium słownie: siedem tysięcy i 00/100 PLN 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110). 1.Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 2.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji, 5)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy”; lub c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa a art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BS Dobrzyca BS Dobrzyca 10 8409 0001 2001 0000 0101 0001 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie składania ofert znajdować się będzie na rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wnoszone w jednej z form opisanych w pkt. 12.2.2)-5) IDW należy złożyć w oryginale, na adres podany do składania ofert najpóźniej w terminie składania ofert, zgodnie z pkt. 15.1 IDW, w osobnej kopercie oznaczonej według zapisów pkt. 17.3 IDW, z dopiskiem: „WADIUM”. 7.Za skuteczne wniesienie wadium w jednej z form opisanych w pkt. 12.2.2)-5) IDW Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie składania Ofert znajdować się będzie w siedzibie Zamawiającego. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach