Przetargi.pl
Zaprojektowanie 20 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach projektu Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Książki do realizacji w 2014 roku.

Gmina Książki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-222 Książki, ul. Bankowa 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 6888165 , fax. 0-56 6888138
  • Data zamieszczenia: 2013-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Książki
    ul. Bankowa 4 4
    87-222 Książki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 6888165, fax. 0-56 6888138
    REGON: 87111880400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaksiazki.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie 20 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach projektu Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Książki do realizacji w 2014 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przydomowych oczyszczalni ścieków. Należy zaprojektować 20 szt. przydomowych oczyszczalni na terenie gminy Ksiązki: Szczegółowy wykaz nieruchomości ze wskazaniem właścicieli, miejscowości, numerów działek dla których należy opracować dokumentację zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy. W trakcie opracowywania dokumentacji, po przeprowadzeniu badań geotechnicznych dla każdej lokalizacji oczyszczalni, należy w trybie roboczym uzgodnić z Zamawiającym rozwiązania technologiczne proponowanych oczyszczalni i przedłożyć propozycje rozwiązań do akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości zaprojektowania przydomowych oczyszczalni ścieków na etapie realizacji zamówienia. Zastrzeżenie powyższe jest zależne między innymi od braku np. możliwości budowy oczyszczalni z przyczyn technicznych bądź formalnych jak również ostatecznej weryfikacji listy zgłoszeń mieszkańców. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie. Kwota wynagrodzenia zostanie określona na podstawie ilości faktycznie zaprojektowanych oczyszczalni, tj. kwota wynagrodzenia = ilość zaprojektowanych przydomowych oczyszczalni x cena jednostkowa. W przypadku, gdzie nie ma możliwości budowy oczyszczalni z powodów technicznych bądź formalnych Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć pisemną opinię wraz z uzasadnieniem przyczyn. Wykonawca w takiej sytuacji odstępuje od wykonania projektu i nie pobiera wynagrodzenia umownego za dokumentację dla danej lokalizacji. 3.2. Zakres do opracowania: 1. Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego z ustaleniem parametrów oczyszczalni dla każdego odbiorcy, w zależności od warunków geotechnicznych gruntu i jakości oraz ilości odprowadzanych ścieków. 2. Przyjęta, projektowana technologia musi gwarantować stopień oczyszczenia ścieków zgodny z wymogami polskich norm i przepisów Unii Europejskiej w tym zakresie oraz uwzględnić jak najniższe koszty eksploatacji na etapie użytkowania oczyszczalni. 3. Opracowanie kosztorysowe obejmujące: kosztorys inwestorski, kosztorys ślepy przedmiar robót -opracowanie kosztorysu inwestorskiego, kosztorysu ślepego i przedmiaru robót dla każdej oczyszczalni i zbiorczy dla całości zadania. Opracowanie kosztorysowe winno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z 2004 roku Nr 130, poz. 1389). 4. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - opracowanie dla całości zadania. 5. Mapy sytuacyjno-wysokościowe dla celów projektowych. 6. Wykonanie dokumentacji geotechnicznej gruntu dla każdej lokalizacji w zakresie niezbędnym dl przedmiotu zamówienia. 7. Rozwiązanie projektowe dotyczące lokalizacji przydomowej oczyszczalni ścieków winno znajdować się w granicach działki właściciela nieruchomości. 8. Uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień dokumentacji projektowej. 9. Zgłoszenie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Wąbrzeźnie i uzyskanie klauzuli, że organ nie wniósł sprzeciwu wobec zgłoszenia (zgłoszeń) bądź uzyskanie pozwolenia na budowę. 10. Uzyskanie od właścicieli: - zgody na umieszczenie urządzeń wchodzących w skład przydomowej oczyszczalni ścieków oraz lokalizacji na mapie sytuacyjno-wysokościowej. Całość przedmiotu zamówienia należy przygotować w wersji elektronicznej, zaś w wersji papierowej projekty budowlano-wykonawcze w 5 egz., pozostałe w 3 egz. 3.3. Projekt winien odpowiadać przepisom: 1. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku Nr 243, poz. 1623 ze zm.), 2. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 roku Nr 120, poz. 1133 ze zm.), 3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 roku Nr 202, poz. 2072 ze zm.), 4. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 roku Nr 130, poz. 1389).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 28.06.2013r. do godz. 11 00 wadium w wysokości 2.000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych 00/100. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 1 pieniądzu 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3 gwarancjach bankowych 4 gwarancjach ubezpieczeniowych 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn zm 9.2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy nazwę dającego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta gwarancji Zamawiającego, gwaranta banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, zobowiązanie gwaranta do bezzwłocznego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy stwierdzenie, że gwarancja jest bezwarunkowa i nieodwołalna. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek 16 9489 0002 2003 0000 0299 0007 kserokopie dowodów wpłaty polecenia przelewu należy dołączyć do oferty z dopiskiem wadium przetarg Zaprojektowanie przydomowych oczyszczalni. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 9.3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie 0 którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. I, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaksiazki.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach