Miasto Katowice ogłasza przetarg
- Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2593302 , fax. 32 2593303
- Data zamieszczenia: 2010-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
ul. Młyńska 4 4
40-098 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 2593302, fax. 32 2593303 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaplanowanie oraz realizacja wizerunkowej kampanii promocyjnej Katowic wzmacniającej atrakcyjność inwestycyjną miasta poza granicami kraju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Zaplanowanie oraz realizacja wizerunkowej kampanii promocyjnej Katowic wzmacniającej atrakcyjność inwestycyjną miasta poza granicami kraju obejmującej następujące elementy: A. Merytoryczne elementy przedmiotu zamówienia, w tym: A1. Program wzmacniania atrakcyjności inwestycyjnej Katowic, (etap I), A2. Program promocji inwestycyjnej Katowic skierowany do inwestorów zewnętrznych (etap II) A3. Przeprowadzenie wizerunkowej kampanii promocyjnej Katowic skierowanej do inwestorów zewnętrznych w roku 2010 (etap III); B) Organizacyjne elementy przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca potwierdzi, że oferowane usługi będą spełniały wymagania określone przez Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. przedstawi dokumenty szczegółowe prezentujące metodykę realizacji prac obejmujące: a) proponowaną strukturę dokumentu: Program wzmacniania atrakcyjności inwestycyjnej Katowic wraz ze szczegółowym opisem metodyki jego przygotowania (w tym użytych metod i analiz) dla każdego z proponowanych elementów opracowania (w nawiązaniu do zakresu opracowania określonego w Załączniku nr 6 Specyfikacja techniczna); b) proponowaną strukturę dokumentu: Program promocji inwestycyjnej Katowic skierowany do inwestorów zewnętrznych wraz ze szczegółowym opisem metodyki jego przygotowania (w tym użytych metod i analiz) dla każdego z proponowanych elementów opracowania (w nawiązaniu do zakresu opracowania określonego w Załączniku nr 6 Specyfikacja techniczna); c) proponowany wstępny mediaplan dla usługi: Przeprowadzenia wizerunkowej kampanii promocyjnej Katowic skierowanej do inwestorów zewnętrznych w roku 2010 wraz ze opisem metodyki jego realizacji (w tym użytych metod, analiz, narzędzi, liczby zakupionych mediów/nosników) dla każdego z proponowanych elementów Kampanii (w nawiązaniu do jej zakresu określonego w Załączniku nr 6 Specyfikacja techniczna; d) proponowany opis sposobu realizacji działań odnoszących się do organizacyjnych elementów przedmiotu zamówienia (w nawiązaniu do ich zakresu określonego w Załączniku nr 6 Specyfikacja techniczna). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794160003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: metodyka realizacji prac
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną