Przetargi.pl
Zapewnienie zakwaterowania, wyżywienia, biletów MPK, ubezpieczenia oraz transportów do miejsca odbywania praktyk zawodowych we Wrocławiu i powrotów do Namysłowa dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych w Namysłowie i ich opiekunów

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, Pl. Wolności 12A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 410 36 95 , fax. 077 4103922
  • Data zamieszczenia: 2014-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    Pl. Wolności 12A 12A
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. (077) 410 36 95, fax. 077 4103922
    REGON: 53142196300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie zakwaterowania, wyżywienia, biletów MPK, ubezpieczenia oraz transportów do miejsca odbywania praktyk zawodowych we Wrocławiu i powrotów do Namysłowa dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych w Namysłowie i ich opiekunów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania, wyżywienia, biletów MPK oraz transportu do miejsca odbywania praktyk zawodowych we Wrocławiu i powrotu do Namysłowa dla uczniów Zespoły Szkół Mechanicznych w Namysłowie i ich opiekunów, w ramach realizacji projektu pt. W LEPSZY START, współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Działanie 9.2. dla 4 grup. Zamówienie obejmuje: 1. Przewozy uczestników praktyk z Namysłowa do Wrocławia (do miejsca zakwaterowania) i z powrotem - dla każdej grupy po 4 wyjazdy i 4 powroty. 2. Zakwaterowanie uczestników praktyk - dla każdej grupy po 4 tygodnie od niedzieli do piątku - 1140 noclegów. 3. Wyżywienie uczestników praktyk (śniadania, II śniadania i obiadokolacja) - dla każdej grupy po 4 tygodnie od niedzieli do piątku - 1140 śniadań, 1140 II śniadań i 1140 obiadokolacji. 4. Bilety komunikacji miejskiej na czas trwania praktyk dla uczestników praktyk - 2280 biletów jednorazowych lub 57 biletów miesięcznych. 5. Ubezpieczenie uczestników praktyk na całość trwania praktyk. Praktyki zawodowe dla 4 grup składających się z uczniów i opiekunów Zespołu Szkół Mechanicznych w Namysłowie, zwanych również uczestnikami praktyk. Grupa I: 22 uczniów (18K, 4M) + 2 opiekunów = 24 uczestników praktyk. Grupa II: 10 uczniów (10K) + 1 opiekun = 11 uczestników praktyk. Grupa III: 10 uczniów (10M) + 1 opiekun = 11 uczestników praktyk. Grupa IV: 10 uczniów (5K, 5M) + 1 opiekun = 11 uczestników praktyk. RAZEM: 52 uczniów + 5 opiekunów = 57 uczestników praktyk. Szczegóły dotyczące zamówienia stanowią dodatki nr 3 do SIWZ pod nazwą: Wymagania. W ramach umowy: 1. Wykonawca zapewni przewozy uczestników praktyk zgodnie z Wymaganiami, sprawnym autokarem wyposażonym w klimatyzację posiadającym ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia niezbędne do przewozu osób na terenie kraju. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli pojazdu przez właściwe służby. 2. Wykonawca zapewni bezpieczne przewozy uczestników praktyk do Wrocławia oraz z powrotem. 3. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo podstawić autokar wraz z kierowcą w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. Wskazanie nastąpi na dwa dni przed planowanym terminem wyjazdu. 4. Wykonawca w ramach świadczenia usług zobowiązany jest do kontaktowania się z opiekunami danej praktyki. 5. W przypadku awarii pojazdu w czasie trwania usługi, która uniemożliwia dalszą jazdę, Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub podstawienia zastępczego pojazdu tej samej klasy w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. 6. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia szczegółów wyjazdów i powrotów z przedstawicielem Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewni opiekę i bezpieczeństwo uczniom i opiekunom na czas przejazdów oraz przebywania przez nich w miejscu zakwaterowania. 8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom praktyk zakwaterowanie w obiekcie / obiektach w których świadczone są usługi hotelarskie, zgodnie z załącznikiem nr 7 do Rozporządzaniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r., w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów w których świadczone są usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 22, poz. 169 z późn. zm). 9. Uczestnicy praktyk muszą zostać zakwaterowani w okolicach centrum Wrocławia. 10. Budynek, w którym zostaną zakwaterowani uczestnicy praktyk musi spełniać wymogi budowlane, przeciwpożarowe i sanitarne. 11. Uczniów zakwaterować należy w pokojach dwu-, trzy, czteroosobowych, przy czym w danym pokoju zakwaterowane muszą być osoby tej samej płci. 12. Uczniowie danej grupy muszą być zakwaterowani w jednym budynku. 13. W przypadku zapewnienia pokoi dla uczniów bez łazienek Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia łazienek oddzielnych dla każdej płci. 14. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania w tym samym pokoju uczniów z różnych grup. 15. Opiekunowie muszą być zakwaterowani w pokojach jednoosobowych. 16. Pokoje opiekunów muszą mieć dostęp do łazienek przeznaczonych wyłącznie dla nich. 17. W przypadku budynków piętrowych, uczestnicy praktyk muszą być rozmieszczeni w taki sposób, aby na każdej kondygnacji budynku, na której zostaną zakwaterowani uczniowie, znajdował się pokój opiekuna. 18. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wyżywienie odrębnie dla każdej grupy, co wiąże się z różnymi porami wydawania posiłków. 19. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom praktyk wyżywienie składające się z następujących posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiadokolacja. 20. W przypadku szwedzkiego stołu, Wykonawca zobowiązany jest do uzupełniania na bieżąco brakujących elementów jadłospisu. 21. Śniadanie musi zawierać: danie gorące (np. parówki, jajka), zimny bufet, dodatki: wędliny, ser żółty, ser biały, miód, dżem, masło, pomidory, ogórki zielone, paprykę, pieczywo, masło, cukier, mleko oraz napoje ciepłe: kawę i herbatę. 22. II Śniadanie musi zawierać: 1) bułkę tradycyjną na podmłodzie o twardej skórce i zwartym miąższu o wadze min. 90 g, posmarowaną masłem i obłożoną: plastrem wędliny, sera żółtego, sałatą, plastrami pomidora lub ogórka zielonego; 2) owoc (banan lub jabłko) o wadze min. 200 g; 3) wodę mineralną do picia o pojemności min. 500 ml na osobę. Dopuszcza się robienie II śniadań przez uczestników praktyk. 23. Obiadokolacja misi się składać z: 1) dwóch dań (zupa i danie główne z dodatkami i surówkami); 2) deseru (sałatka owocowa, ciasto, lody, itp.); 3) napoju. 24. Miejsce, gdzie uczestnicy praktyk będą mieli zapewnione wyżywienie może być oddalone maksymalnie o 300 m od miejsca zakwaterowania. 25. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z normami i zaleceniami prawidłowego żywienia, określonymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie. 26. Godziny posiłków zostaną uzgodnione z Zamawiającym. 27. Zamawiający nie dopuszcza używania naczyń plastikowych. 28. Zestawy obiadokolacji nie mogą się powtórzyć w przeciągu 3 dni. 29. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ubezpieczenie uczestników praktyk na czas realizacji zamówienia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 30. Dane osobowe potrzebne do ubezpieczenia uczestników praktyk Wykonawca pozyska od przedstawiciela Zamawiającego. 31. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bilety komunikacji miejskiej dla uczniów oraz opiekunów na całość trwania praktyk. Mogą być do wyboru bilety miesięczne dla każdego uczestnika praktyk lub po 2 bilety jednorazowe na każdy dzień odbywania praktyk. 32. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pomieszczenia / pomieszczeń, które pomieszczą rzeczy pozostawione na weekendy przez uczestników praktyk. 33. Wykonawca jest zobowiązany do wkalkulowania do ceny oferty opłatę klimatyczną. 34. Zamawiający przed podpisaniem umowy dokona wizytacji miejsca noclegowego, z której sporządzi pisemną informację. 35. Przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2004r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.), wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki przewozów, zakwaterowania oraz wyżywienia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: Namysłów - Wrocław - Namysłów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). Wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na konto Starostwa Powiatowego w Namysłowie w Banku Spółdzielczym w Namysłowie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 0004 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: IZM.I.272.12.2014.AK-G

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach