Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych ogłasza przetarg
- Adres: 05-090 Raszyn, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 22 219 61 78 , fax. 42 6772546
- Data zamieszczenia: 2014-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Sękocin Stary, ul. Leśników 21C 21C
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
tel. +48 22 219 61 78, fax. 42 6772546
REGON: 47321576000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśnie Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie usługi wsparcia dla oprogramowania Check Point, zn. spr.: DZ-2710-8_14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zapewnienie usługi wsparcie dla oprogramowania Check Point zgodnie z postanowieniami załączników nr 1 i 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 500,00 zł. Termin i formę wniesienia wadium określa SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2016-07-27Świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu urządzeń CRC oraz odnowienie usług wsparcia technicznego systemów informatycznych - Przedłużenie wsparcia serwisowego dla rozwiązań IBM
- Dodano: 2016-07-26Odnowienie wsparcia dla licencji MS Dynamics AX 2012 (BREP)
- Dodano: 2016-07-26Zakup praw do korzystania z usługi software maintenance (Software Maintenance Renewal) dla oprogramowania będącego w posiadaniu Zamawiającego
- Dodano: 2016-07-22Usługa serwisowa dla infrastruktury sprzętowej zasilania i klimatyzacji serwerowni CODGiK oraz wsparcia na oprogramowanie do monitoringu BO-ZP.2610.11.2016.IZ
- Dodano: 2016-07-14Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point
- Dodano: 2016-07-06Świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu urządzeń CRC oraz odnowienie usług wsparcia technicznego systemów informatycznych - Przedłużenie wsparcia serwisowego dla macierzy HUS130
- Dodano: 2016-06-24Zapewnienie wsparcia technicznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowań i urządzeń, z możliwością składania ofert częściowych
- Dodano: 2016-06-04Asysta techniczna oprogramowania DELL na 2016 rok wraz ze zwiększeniem posiadanych licencji, znak sprawy: ZP-AI-42/16
- Dodano: 2016-05-25Zapewnienie wsparcia technicznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowań i urządzeń, z możliwością składania ofert częściowych
- Dodano: 2016-05-24Zakup usługi świadczenia serwisu pogwarancyjnego dla sprzętu serwerowego KGP/KWP/KSP systemów wewnętrznych Policji, numer postępowania 120/BŁiI/16/MR