Powiat Lipnowski ogłasza przetarg
- Adres: 87-600 Lipno, ul. Sierakowskiego 10B
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 2872039 , fax. 54 2872039
- Data zamieszczenia: 2011-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lipnowski
ul. Sierakowskiego 10B 10B
87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 2872039, fax. 54 2872039
REGON: 91086972000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie usług hotelowych, gastronomicznych i wynajmu sali z wyposażeniem na potrzeby organizacji szkoleń organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług hotelowych, gastronomicznych i wynajmu sali z wyposażeniem na potrzeby organizacji szkoleń organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim realizowanego w ramach działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. a.Zakwaterowanie uczestników szkolenia tj. 50 osób w następujących terminach: Z podziałem na 3 grupy A , B i C Rok 2011 Sierpień: 11-12,18-19,25-26 Wrzesień: 8-9,15-16,22-23 Październik: 6-7,20-21,27-28 Listopad: 3-4,17-18,24-25 Grudzień: 1-2,5-6, 15-16 Przy czym uczestnicy szkolenia będą podzieleni na trzy grupy A , B i C /grupa A i B po 17 osób, grupa C -16 osób/. Terminarz szkoleń wg podziału na grupy jest następujący: Terminy dla grupy A: Terminy dla grupy B: 11-12 sierpień 2011 r. 18-19 sierpień 2011 r 8-9 wrzesień 2011 r. 15-16 wrzesień 2011 r. 6-7 październik 2011 r. 20-21 październik 2011 r. 3-4 listopad 2011 r. 17-18 listopad 2011 r. 1-2 grudzień 2011 r. 5-6 grudzień 2011 r. Terminy dla grupy C: 25-26 sierpień 2011 r. 22-23 wrzesień 2011 r 27-28 październik 2011 r. 24-25 listopad 2011 r 15-16 grudzień 2011 r. Wymagane jest więc zapewnienie w w/w terminach następującego asortymentu pokoi z łazienką : 5 pokoi jednoosobowych 7 pokoi dwuosobowych Pokoje hotelowe powinny odpowiadać standardowi hotelu co najmniej 3 gwiazdek, w rozumieniu przepisów § 2 ust.2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie /Dz. U z 2004 roku Nr 188, poz. 1945/ oraz który ma możliwość, w ramach prowadzonej działalności : serwować gościom całodzienne wyżywienie, udostępnić sale konferencyjne z pełnym wyposażeniem, posiadać parking dla gości. W cenie zakwaterowania należy uwzględnić cenę noclegu w w/w terminach, przy czym zakwaterowanie uczestników ma nastąpić od godz.8:30 pierwszego dnia szkolenia /oddanie do dyspozycji kluczy do pokojów uczestników wg przedłożonej imiennej listy przydziału miejsc w pokojach/ do godz. 12:30 drugiego dnia szkolenia /do tej godziny uczestnicy szkolenia powinni wykwaterować się i zdać klucze od zajmowanych pokoi/. Cena obejmować również powinna kolację dla uczestników szkolenia w formie szwedzkiego stołu z przewidzianym /kącikiem wegetariańskim/, w tym trzy dania ciepłe mięsne i dwa dania ciepłe bezmięsne, dodatki typu frytki, chleb, kluski śląskie , bukiet surówek lub sałatek min. 3 rodzaje, dwa dania mięsne na zimno , ryby oraz pieczywo białe i ciemne wraz z gorącymi napojami /kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier/ oraz napojami zimnymi bezalkoholowymi pierwszego dnia szkolenia od godz. 18:15- 19:00 oraz śniadanie dla uczestników szkolenia drugiego dnia szkolenia w formie szwedzkiego stołu z przewidzianym /kącikiem wegetariańskim/ w tym min. 4 rodzaje wędlin, trzy rodzaje sera, twarożek, jajecznica, parówki na ciepło, płatki z mlekiem, dżem oraz pieczywo białe, ciemne i bułki wraz z gorącymi napojami /kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier/ od godz. 8:00 do 8:45. Cena powinna obejmować również udostępnienie uczestnikom szkolenia parkingu dla 10 samochodów. b. Catering dla uczestników szkolenia tj. - I dnia zagospodarowanie dwóch przerw kawowych : napoje ciepłe /kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier + napoje zimne bezalkoholowe/, ciasta w godz. 10:30- 10:45 i 12:15-12:30 i obiad w formie szwedzkiego stołu dla uczestników szkolenia z przewidzianym /kącikiem wegetariańskim/ od godz. 14:00- 14:45 w ramach obiadu należy zapewnić: dwa rodzaje zup, dwa dania ciepłe mięsne, dwa dania ciepłe bezmięsne, bukiet surówek /min. 3 surówki w zestawie/ dodatki w postaci ziemniaków, frytek, kopytek, chleba do wyboru oraz deser /ciasto lub lody/ oraz sok . - II dnia zagospodarowanie dwóch przerw kawowych : napoje ciepłe /kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier + napoje zimne bezalkoholowe/, ciastka lub ciasta w godz. 10:30- 10:45 i 12:15-12:30 i obiad dla uczestników szkolenia w formie szwedzkiego stołu z przewidzianym /kącikiem wegetariańskim/ od godz. 14:00- 14:45 w ramach obiadu należy zapewnić: dwa rodzaje zup, dwa dania ciepłe mięsne, dwa dania ciepłe bezmięsne, bukiet surówek /min. 3 surówki w zestawie/ dodatki w postaci ziemniaków, frytek, kopytek, chleba do wyboru oraz deser /ciasto lub lody/ oraz sok, c. sala szkoleniowa zapewniająca komfortowe warunki szkolenia na 17 osób + wykładowca z wyposażeniem multimedialnym /klimatyzacja, rzutnik, ekran, flipchard + markery+ bloki do flipcharda, możliwość podłączenia komputera przenośnego, dostęp do Internetu/ na szkolenia w w/w terminach / 5 dwudniowych szkoleń dla trzech grup/, przy czym szkolenia odbywać się będą od 9:00 do godz. 16:15 . Każda z zaoferowanych pozycji w ramach usługi gastronomicznej w ramach śniadania, kolacji, obiadu i przerw kawowych ma być dostępna w takiej ilości, by była dostępna dla każdego z uczestników szkolenia. W cenę oferty należy wkalkulować koszty udostępnienia nieodpłatnie dla uczestników szkolenia oferowanych przez Wykonawców atrakcji sprzyjających integracji i wymianie dobrych praktyk wśród uczestników szkolenia, tj.: 1.Basen 2.Sauna 3.Jakuzi 4.Usługi SPA -min. 30 minut dla każdej z usług świadczonych przez SPA 5.Bilard 6.Wycieczki/zwiedzanie z przewodnikiem 7.Grill/ognisko 8.Wieczorek taneczny / wieczorek przy muzyce /koncert/ 9.Kort tenisowy /z udostępnieniem sprzętu/ 10.Boisko do siatkówki, koszykówki, piłki nożnej /z udostępnieniem sprzętu/ 11.Przejażdżki bryczką, konno 12.Siłownia 13.Kręgle 14.Darty /rzutki/ 15.Karaoke W ofercie Wykonawca powinien wymienić jakie atrakcje zostały wliczone w cenę oferty. Zamawiający preferuje obiekty położone w odległości od siedziby Zamawiającego /miejscowość Lipno, województwo kujawsko-pomorskie / w przedziale od 25 km do 50 km / włącznie z podanymi wartościami odległości/. Jednocześnie Zamawiający wymaga aby obiekt był położony w miejscowości oddalonej maksymalnie do 70 kilometrów od siedziby Zamawiającego /miejscowość Lipno, województwo kujawsko-pomorskie /. Liczba kilometrów wskazujących odległość powinna uwzględniać jedynie poruszanie się drogą lądową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość od siedziby Zamawiającego
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne (wraz z dostępem do sali wykładowej) związane ze szkoleniem z zakresu obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych organizowanym przez Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-07-26 - Usługi hotelarsko-gastronomiczne (wraz z dostępem do sali wykładowej) związane ze szkoleniami z zakresu obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych organizowanymi przez Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-05-25 - Usługi hotelarsko-gastronomiczne (wraz z dostępem do sali wykładowej oraz miejsca do zajęć terenowych) związane ze szkoleniami z zakresu obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych organizowanymi przez Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-04-06 - ZP-331-2/2016
Dodano: 2016-01-26 - ZP-331-1/2016
Dodano: 2016-01-12 - Świadczenie usług hotelarskich dla potrzeb działalności Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy
Dodano: 2015-12-14 - Usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z udostępnieniem sali wykładowej dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 18-19.06.2015r. przez Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2015-05-11 - Usługi hotelarsko-gastronomiczne (wraz z dostępem do sali wykładowej oraz miejsc do zajęć terenowych) związane ze szkoleniami z zakresu obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych organizowanymi przez Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2015-04-20 - Świadczenie usług hotelowych oraz transportowych w 2015 roku na potrzeby Pacjentów Centrum Onkologii im. prof. F. Łukaszczyka w Bydgoszczy. Nr sprawy 800/P/2015
Dodano: 2015-03-30 - ZP-331-1/2015
Dodano: 2015-01-20