Przetargi.pl
Zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie gminy Dobromierz w roku szkolnym 2023/2024 przez zakup biletów miesięcznych

GMINA DOBROMIERZ ogłasza przetarg

  • Adres: 58-170 Dobromierz, pl. Wolności 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DOBROMIERZ
    pl. Wolności 24
    58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
    REGON: 890718343
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie gminy Dobromierz w roku szkolnym 2023/2024 przez zakup biletów miesięcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z miejsca zamieszkania na zajęcia lekcyjne do placówek oświatowych oraz przewóz po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania (przystanki w miejscowościach, w których zamieszkują) wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu.2. Czas realizacji zamówienia obejmuje dni realizacji obowiązku szkolnego od 1 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.3. Przewóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych ulgowych biletów miesięcznych, zakupywanych przez Zamawiającego na podstawie list uczniów uprawnionych do przejazdów, sporządzanych co miesiąc przez poszczególne placówki oświatowe.4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe, do których dowożeni są uczniowie z ich miejsca zamieszkania:Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Dobromierzu, ul. Podgórna 2Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Gniewkowie, Gniewków 3Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Roztoce, ul. Jana Pawła II 7/9 Liczbę uczniów dojeżdżających do w/w szkół przedstawiono w tabelach poniżej.5. Zamawiający zastrzega, że liczba uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach może ulec zmianie w trakcie trwania umowy (w przypadku np. rezygnacji ucznia z kształcenia w danej placówce, zdarzenia losowe, przyjęcia ucznia do szkoły).6. Zamawiający zastrzega, że liczba przystanków może ulec zmianie w trakcie trwania umowy.7. Do obsługi zamówienia Wykonawca zapewni minimum dwa autobusy, które będą dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby wszystkie przewożone dzieci miały zapewnione miejsca siedzące. Pojazdy muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być odpowiednio oznakowane, muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki zewnętrznej i wewnętrznej.8. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy, spełniający warunki określone w niniejszej SIWZ w ciągu 60 minut, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ze strony Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z tego obowiązku, Zamawiający zorganizuje przewóz uczniów na koszt Wykonawcy a Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów przewozu zastępczego w terminie 3 dni od dostarczenia rachunku lub faktury za przewóz zastępczy. Wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za niewykonanie usługi jedynie w przypadku wystąpienia czynników zewnętrznych uniemożliwiających jej wykonanie, takich jak: nadmierne opady atmosferyczne, gołoledź, klęska żywiołowa, działania wojenne.9. Wykonawca musi zapewnić w każdym autobusie opiekuna, którego zadaniem będzie sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami.Szczegółowe zasady dowozu uczniów zawarte są w Regulaminie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Dobromierz, stanowiącym załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada uprawnienia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),4) zdolności technicznej lub zawodowej:Za minimalny poziom zdolności technicznej uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:- posiada co najmniej trzy autobusy przystosowane do przewozu osób wyprodukowane nie wcześniej niż w 2006 roku, odpowiednio oznakowane, które posiadają co najmniej 49 miejsc siedzących wyposażonych w pasy bezpieczeństwa oraz w miękkie, wysokie siedzenia.Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o:1) oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3 do swz2) Wykaz wyposażenia przeznaczonego do realizacji zamówienia - załącznik nr 4A do swzWarunek zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej trzema osobami odpowiednio wykwalifikowanymi, posiadającymi Prawo jazdy kategorii D, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach