Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg
- Adres: 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4445000 , fax. 022 4445415, 4445410
- Data zamieszczenia: 2012-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
ul. Filtrowa 57 57
02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4445000, fax. 022 4445415, 4445410
REGON: 00000005200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie świadczenia Asysty Technicznej producenta oprogramowania Oracle dla posiadanych przez Najwyższą Izbę Kontroli produktów Oracle - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie świadczenia Asysty Technicznej producenta oprogramowania Oracle dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Oracle, którego potwierdzeniem będzie dostawa dokumentu potwierdzającego uprawnienia Zamawiającego do korzystania z Asysty Technicznej producenta oprogramowania Oracle dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Oracle.
2. Wykaz oprogramowania, dla którego Wykonawca zapewni świadczenie Asysty Technicznej producenta oprogramowania Oracle:
2.1 Część I:
a) Diagnostics Pack - Processor Perpetual, numer CSI 18283291, ilość licencji - 4, poziom licencji FULL USE, okres obowiązywania asysty od 2012-11-18 lub od dnia zawarcia umowy po tym terminie, do 2013-12-31,
b) Tuning Pack - Processor Perpetual, numer CSI 18283291, ilość licencji - 4, poziom licencji FULL USE, okres obowiązywania asysty od 2012-11-18 lub od dnia zawarcia umowy po tym terminie, do 2013-12-31,
c) Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual, numer CSI 18283291, ilość licencji - 4, poziom licencji FULL USE, okres obowiązywania asysty od 2012-11-18 lub od dnia zawarcia umowy po tym terminie, do 2013-12-31,
d) Oracle Real Application Clusters, Processor Perpetual, numer CSI 18283291, ilość licencji - 8, poziom licencji FULL USE, okres obowiązywania asysty od 2012-11-18 lub od dnia zawarcia umowy po tym terminie, do 2013-12-31,
e) Oracle Business Intelligence Enterprise Edition Suite, numer CSI 18283291, ilość licencji - 25, poziom licencji FULL USE, okres obowiązywania asysty od 2012-11-18 lub od dnia zawarcia umowy po tym terminie, do 2013-12-31,
2.2 Część II:
a) Diagnostics Pack - Processor Perpetual, numer CSI 16102216, ilość licencji - 4, poziom licencji FULL USE, okres obowiązywania asysty od 2013-01-01 do 2013-12-31,
b) Tuning Pack - Processor Perpetual, numer CSI 16102216, ilość licencji - 4, poziom licencji FULL USE, okres obowiązywania asysty od 2013-01-01 do 2013-12-31,
c) Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual, numer CSI 15266950, ilość licencji - 4, poziom licencji FULL USE, okres obowiązywania asysty od 2013-01-01 do 2013-12-31.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ.
4. Zamawiający informuje, że ze względu na charakter zamówienia nie dopuszcza się rozwiązań równoważnych.
5. Termin wykonania zamówienia.
5.1 dostawa dokumentu potwierdzającego uprawnienia Zamawiającego do korzystania z Asysty Technicznej producenta oprogramowania Oracle dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Oracle - w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
5.2 zapewnienie świadczenia Zamawiającemu Asysty Technicznej producenta oprogramowania Oracle dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Oracle, o których mowa w pkt 2.1 - od dnia 18.11.2012 r. lub od dnia zawarcia umowy po tym terminie, do dnia 31.12.2013 r.,
5.3 zapewnienie świadczenia Zamawiającemu Asysty Technicznej producenta oprogramowania Oracle dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Oracle, o których mowa w pkt 2.2 - od dnia 01.01.2013 r., do dnia 31.12.2013 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 6 600,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy sześćset).
2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu,
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3 gwarancjach bankowych,
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2.2 - 2.5 SIWZ, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23.
5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać:
5.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
5.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
5.3 kwota gwarancji/poręczenia,
5.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert,
5.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
7.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
7.2 którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ lub zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu urządzeń CRC oraz odnowienie usług wsparcia technicznego systemów informatycznych - Przedłużenie wsparcia serwisowego dla rozwiązań IBM
Dodano: 2016-07-27 - Odnowienie wsparcia dla licencji MS Dynamics AX 2012 (BREP)
Dodano: 2016-07-26 - Zakup praw do korzystania z usługi software maintenance (Software Maintenance Renewal) dla oprogramowania będącego w posiadaniu Zamawiającego
Dodano: 2016-07-26 - Usługa serwisowa dla infrastruktury sprzętowej zasilania i klimatyzacji serwerowni CODGiK oraz wsparcia na oprogramowanie do monitoringu BO-ZP.2610.11.2016.IZ
Dodano: 2016-07-22 - Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu urządzeń CRC oraz odnowienie usług wsparcia technicznego systemów informatycznych - Przedłużenie wsparcia serwisowego dla macierzy HUS130
Dodano: 2016-07-06 - Zapewnienie wsparcia technicznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowań i urządzeń, z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2016-06-24 - Asysta techniczna oprogramowania DELL na 2016 rok wraz ze zwiększeniem posiadanych licencji, znak sprawy: ZP-AI-42/16
Dodano: 2016-06-04 - Zapewnienie wsparcia technicznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowań i urządzeń, z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2016-05-25 - Zakup usługi świadczenia serwisu pogwarancyjnego dla sprzętu serwerowego KGP/KWP/KSP systemów wewnętrznych Policji, numer postępowania 120/BŁiI/16/MR
Dodano: 2016-05-24