Przetargi.pl
Zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania kopiarek marki SHARP znajdujących się w Urzędzie Dzielnicy Białołęka, Warszawa ul. Modlińska 197, ul. Milenijna 2a, ul. Marywilska 44 i ul. Modlińska 61 poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek (z wyjątkiem papieru) oraz świadczenie usług serwisowych (naprawy, konserwacje, regulacje).

Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197/232
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5103125 , fax. 022 5103189
  • Data zamieszczenia: 2014-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
    ul. Modlińska 197/232 197/232
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5103125, fax. 022 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania kopiarek marki SHARP znajdujących się w Urzędzie Dzielnicy Białołęka, Warszawa ul. Modlińska 197, ul. Milenijna 2a, ul. Marywilska 44 i ul. Modlińska 61 poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek (z wyjątkiem papieru) oraz świadczenie usług serwisowych (naprawy, konserwacje, regulacje).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania kopiarek marki SHARP znajdujących się w Urzędzie Dzielnicy Białołęka, Warszawa ul. Modlińska 197, ul. Milenijna 2a, ul. Marywilska 44 i ul. Modlińska 61 poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek (z wyjątkiem papieru) oraz świadczenie usług serwisowych (naprawy, konserwacje, regulacje). 1. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać materiały eksploatacyjne i odbierać zużyte materiały eksploatacyjne własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do i z siedziby Zamawiającego w terminie do maksimum 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. W przypadku reklamacji dostarczonego materiału Wykonawca zobowiązuje się wymienić na nowy bez wad w terminie do maksimum 2 dni roboczych od dnia przekazania reklamacji. 3. Poprzez materiały eksploatacyjne rozumie się, tonery, developery, bębny światłoczułe, listwy bębna, pojemniki na zużyte tonery, zespoły grzewcze (utrwalania), elementy transportu papieru (rolki gumowe, taśmy transferowe) i inne, niezbędne do prawidłowej pracy kserokopiarek zgodne ze specyfikacją i zaleceniami producenta. 4. Konserwacje będą wykonywane (zachowując przepisy BHP i ppoż.) zgodnie z zaleceniami producentów kserokopiarek podanymi w dokumentacji technicznej (zakres i częstotliwość) jednak nie rzadziej niż raz na kwartał. 5. Do napraw i wymian materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie fabrycznie nowych materiałów i części zamiennych zgodnie ze specyfikacją techniczną producenta. 6. Maksymalny czas na wykonanie skutecznej naprawy kserokopiarek nie może przekroczyć 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia uszkodzenia emailem lub faxem. Gdyby z różnych przyczyn naprawa okazałaby się niemożliwa do wykonania Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w tym samym terminie kserokopiarki zastępczej o parametrach nie gorszych niż uszkodzone, przy czym wszelkie koszty (transportu, instalacji, ubezpieczenia) pokrywa Wykonawca. 7. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie potwierdzany pisemnym protokołem zdawczo- odbiorczym (materiały eksploatacyjne) lub innym dokumentem (naprawa, konserwacja, regulacja) sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. 8. W ramach przeglądu konserwacyjnego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania minimum: - przegląd i czyszczenie sekcji grzejnej - przegląd i czyszczenie sekcji wywołującej - przegląd i czyszczenie zespołu przenoszenia obrazu - czyszczenie wnętrza odkurzaczem (usunięcie pyłów papieru, tonera oraz kurzu) - czyszczenie zespołu optyki - czyszczenie kaset papieru - czyszczenie filtrów - czyszczenie drogi transportu papieru - czyszczenie sekcji pobierania papieru - sprawdzenie poprawności działania urządzenia - regulacja jakości kopii 9. W ramach napraw urządzeń drukujących Wykonawca zobowiązany jest do wykonania minimum: - zdiagnozowania usterki - wykonanie odpowiednich czynności serwisowych w celu usunięcia usterki - wymianę odpowiednich części lub podzespołów, zgodnych z zaleceniem i specyfikacją techniczną producenta urządzenia, niezbędnych do naprawy urządzenia - dokonanie odpowiednich regulacji i innych czynności w celu doprowadzenia urządzenia do pełnej sprawności 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany typu i lokalizacji (nr pokoju, komórka organizacyjna) urządzeń drukujących wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy Protokół wydruków z kserokopiarek. Zmiany mogą być spowodowane wymianą na inne kopiarki. Jeśli urządzenia te podlegałyby naprawom gwarancyjnym umowa dotyczyłaby wyłącznie dostarczania dla nich materiałów eksploatacyjnych. 11. W przypadku gdyby Zamawiający miał wątpliwości co do: - jakości lub sposobu wykonania naprawy - jakości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający zastrzega sobie prawo powołania rzeczoznawcy i obciążenia Wykonawcy kosztami wykonanej ekspertyzy w przypadku gdyby potwierdziła ona niewłaściwe wykonanie przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Aktualny spis kserokopiarek łącznie z ich modelem, s/n, lokalizacją, określa załącznik nr 1 Protokół wydruków z kserokopiarek. Stany liczników oraz miesięczne przebiegi określa załącznik nr 2 Lista i charakterystyka urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503132004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach