Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych ogłasza przetarg
- Adres: 02-106 Warszawa, ul. A.Pawińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 923 450 , fax. 226 584 733
- Data zamieszczenia: 2019-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
ul. A.Pawińskiego 5 A
02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 923 450, fax. 226 584 733
REGON: 13285610000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckppip.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAPEWNIENIE POMIESZCZEŃ I INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DLA PRZEPROWADZENIA EGZAMINU PAŃSTWOWEGO DLA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W SESJI WIOSENNEJ W ROKU 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zapewnienie sal egzaminacyjnych w terminach: marzec/kwiecień/maj 2020 roku (sesja wiosenna) w dni od poniedziałku do piątku dla liczby osób określonej w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 -POZ 2. Lokalizacja oferowanych sal egzaminacyjnych w promieniu do 20 km od Dworca Centralnego, umożliwiająca dotarcie środkami komunikacji publicznej wraz z dostępnością: 1) bazy hotelowej w tym zapewnienie do 110 miejsc noclegowych ze śniadaniem dla członków komisji egzaminacyjnych, w pokojach jednoosobowych z łazienką lub dwuosobowych z łazienką do samodzielnego wykorzystania. Miejsce noclegowe ze śniadaniem obejmuje dobę/doby z dnia poprzedzającego egzamin i/lub w dniu egzaminu. Miejsca noclegowe powinny być zapewnione w odległości nie większej niż 1000 m (1km) od miejsca egzaminu. Na co najmniej 21 dni przed ustalonym terminem egzaminu Wykonawca poinformuje na piśmie Zamawiającego o zapewnieniu miejsc noclegowych dla danej dziedziny egzaminu 1) miejsc parkingowych – zapewnienie i oznaczenie miejsc parkingowych dostępnych w dniach przeprowadzania egzaminów na ok. 5 stanowisk płatnych dla członków PKE. 2) miejsc parkingowych - zapewnienie i oznaczenie 3 miejsc parkingowych niepłatnych do wykorzystania przez Zamawiającego na czas przeprowadzania egzaminu. 3. Dostępność sal egzaminacyjnych: na 5 godzin zegarowych, w przedziale od 8.00 – 13.00. 4. Lokalizacja sal egzaminacyjnych w strefie wolnej od hałasu, zapewniającej warunki do przeprowadzenia egzaminu. 5. Powierzchnia sal egzaminacyjnych: powinna być dostosowana dla każdej grupy zdających i liczby członków komisji egzaminacyjnej, Egzaminy powinny odbywać się w tym samym obiekcie: 1) egzamin do 250 osób w nie więcej niż 1 sali 2) egzamin od 251 osób do 718 osób w nie więcej niż 3 salach jednocześnie przy zachowaniu zasady porównywalnego rozmieszczenia zdających w poszczególnych salach egzaminacyjnych. 6. Sale egzaminacyjne, ciągi komunikacyjne oraz wszystkie pomieszczenia z których będą korzystać uczestnicy egzaminów oraz członkowie komisji powinny spełniać wszystkie wymagania P-poż, w tym instrukcje ewakuacji. Przepustowość dróg ewakuacyjnych powinna być dostosowana do określonej liczby osób, które uczestniczą w egzaminach, a stan pomieszczeń powinien być zgodny z wymaganiami technicznymi. 7. Sale egzaminacyjne wyposażone w: 1) zegar dostosowany do wielkości sali pozwalający wszystkim uczestnikom egzaminu jego odczytanie, 2) sprzęt nagłaśniający – co najmniej 1 mikrofon, 3) odpowiednie oświetlenie naturalne i sztuczne, sprawne rolety/wertykale przeciwsłoneczne w oknach, 4) tablicę suchościeralną magnetyczną lub tablicę papierową nie mniejszą niż 2m2, 5) stoliki w ustawieniu szkolnym, o długości nie mniejszej niż 170 cm (dla dwóch osób) lub o długości nie mniejszej niż 80 cm (dla jednej osoby), ustawione w odległości nie mniejszej niż 1,0 m od siebie (odległość między stolikami mierzona od krawędzi stołów), wraz z krzesłami w liczbie odpowiadającej liczbie zdających lub krzesła z pulpitem do pisania ustawione w odległości nie mniejszej niż 1,0 m od siebie w rzędach. 6) stół, wraz z krzesłami dla komisji egzaminacyjnej (dostosowany do liczby członków komisji) usytuowany w odległości nie mniejszej niż 2,0 m od stolików osób zdających, 7) tablice dla każdego rzędu z oznaczeniem grupa I, grupa II. 8) każda sala powinna być wyposażona. w dodatkowe stoliki (od 2 do 5 sztuk) wraz z krzesłami 8. Zapewnienie członkom komisji napojów ciepłych i zimnych (kawa, herbata, cukier, mleko, woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz przekąsek. 9. Szatnia z obsługą oraz zaplecze sanitarne dla uczestników egzaminu w tym samym budynku, w którym będą wynajmowane sale egzaminacyjne. 10. Przed drzwiami lub w pobliżu każdej sali egzaminacyjnej stoliki (od 1 do 3) i krzesła (od 2 do 6 ) dla członków komisji egzaminacyjnej w celu sprawdzenia tożsamości zdających. 11. Właściwe oznaczenie drogi wewnętrznej do sali egzaminacyjnej i informacja w recepcji lub u ochrony obiektu. 12. Terminy egzaminów będą uzgodnione pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą w formie pisemnej w terminie do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 13. Zapewnienie dodatkowego sprzętu nagłaśniającego przed salą egzaminacyjną. 14. Udostępnienia oferowanych pomieszczeń celem wglądu przez Zamawiającego, przed podpisaniem umowy. 15. W dniu poprzedzającym egzamin Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania oceny stanu technicznego sal w tym ustawienia stolików, z którego zostanie sporządzony protokół. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55120000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, co w szczególności oznacza, że wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługę w zakresie zapewnienia pomieszczeń oraz infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia konferencji, szkoleń, spotkań, egzaminów, o wartości co najmniej 120 000,00 PLN brutto. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługę w zakresie zapewnienia pomieszczeń oraz infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia konferencji, szkoleń, spotkań, egzaminów, o wartości co najmniej 120 000,00 PLN brutto; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek o których mowa w art.24 ust.1 i 5 ustawy PZP. 2) Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków są obowiązani złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz usługi dodatkowe w ramach konferencji wyjazdowej pracowników Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie w dniach 26-27 września 2024 r.
Dodano: 2024-04-19 - Organizacja Seminarium wyjazdowego Kolegium Gospodarki Światowej w dniach 30.06.- 2.07.2024 r.
Dodano: 2024-04-17 - Kompleksowa usługa w ramach Szkół Prototypowania 2024.
Dodano: 2024-04-10 - Świadczenie usług w postaci zapewnienia bazy hotelowo-konferencyjnej w związku z planowaną organizacją spotkań dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Dodano: 2024-04-05 - Usługi transportu i hotelowe w związku z wizytą delegacji Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości na Uniwersytecie w Stavanger w Norwegii - Partnerem Projektu
Dodano: 2024-04-02 - ZABEZPIECZENIE LOGISTYCZNE DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ „CLC 24” NA MAZURACH
Dodano: 2024-03-21 - Świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i gastronomicznych na potrzeby Sądu Okręgowego w Warszawie (pakiet konferencyjny).
Dodano: 2024-03-20 - Organizacja konferencji z Partnerami Rejestru domeny .pl
Dodano: 2024-03-20 - Organizacja 31. Sympozjum Naukowego Kolegium Zarządzania i Finansów w dniach 17-19 czerwca 2024 r.
Dodano: 2024-03-08 - Organizacja 2-dniowych spotkań w ramach projektu pn.: „Przygotowanie kompleksowego wsparcia poradni psychologiczno - pedagogicznych”
Dodano: 2024-02-09