Przetargi.pl
Zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom pochodzącym z terenu gminy Rudna

Gmina Rudna ogłasza przetarg

  • Adres: 59305 Rudna, Pl. Zwycięstwa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 767 492 117
  • Data zamieszczenia: 2017-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
    Pl. Zwycięstwa 15
    59305 Rudna, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7492100...134, fax. 767 492 117
    REGON: 39064755800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom pochodzącym z terenu gminy Rudna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zapewnieniu odłowionym zwierzętom z terenu Gminy Rudna bezterminowej opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1). Przyjęcia i zapewnienia bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Rudna miejsca w schronisku i bezterminowej opieki. 2). Zapewnienia wyżywienia i właściwej opieki zwierzętom umieszczonym w schronisku. 3). Rejestracji i elektronicznego znakowania (tzw. czipowania) przyjętych do schroniska zwierząt, poprzez wszczepienie pod skórę mikromodułu. 4). Kastracji i sterylizacji zwierząt przyjętych do schroniska. 5). Zapewnienia zwierzętom całodobowej opieki weterynaryjnej podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, na każdym etapie jej realizacji, w tym: 14 dniowej kwarantanny, odrobaczenia, szczepienia, w razie potrzeby leczenia, a w przypadkach określonych w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt uśpienia zwierzęcia. 6). Prowadzenia działań mających na celu przekazanie bezdomnych zwierząt nowym opiekunom. 7). Zapewniania utylizacji zwłok zwierzęcych. 8). Prowadzenia rejestru zgłoszeń przyjętych do schroniska zwierząt. 9). Prowadzenia ewidencji przyjmowanych i wydawanych oraz zdjętych ze stanu schroniska zwierząt poprzez założenie karty informacyjnej zawierającej szczegółową charakterystykę przyjętego do schroniska zwierzęcia i dokumentacje jego pobytu w schronisku, w tym rejestr wykonywanych zabiegów weterynaryjnych (14-dniowa kwarantanna, odrobaczenie, odpchlenie, szczepienie, leczenie, sterylizacja, oznakowanie zwierzęcia, padnięcie zwierzęcia oraz zabieg eutanazji potwierdzony wydanym świadectwem eutanazji). 10). Przekazania Zamawiającemu comiesięcznego sprawozdania dotyczącego realizacji umowy zawierającego następujące pozycje: informacje o zwierzęciu (gatunek, rasa, wielkość, płeć, opis zwierzęcia, numer oznakowania zwierzęcia, zdjęcie psa, itp.), numer pozycji w ewidencji przyjmowanych i wydawanych oraz zdjętych ze stanu schroniska zwierząt (karty ewidencyjnej), pozwalający na zidentyfikowanie zwierzęcia umieszczonego w schronisku prowadzonym przez wykonawcę. 11). Protokolarnego potwierdzenia przyjęcia (umieszczenia) do schroniska bezdomnych zwierząt z terenu gminy Rudna zawierającego szczegółową charakterystykę przyjętego do schroniska zwierzęcia i jego numer rejestracyjny elektronicznego oznakowania (tzw. czipowania). Zamawiający szacuje – na potrzeby złożenia oferty zapewnienie dla 20 sztuk psów pochodzących z terenu Gminy Rudna, miejsca i bezterminowej opieki w schronisku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. do zwiększenia przewidywanego zakresu zamówienia o 25%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98980000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj. posiadania uprawnień w zakresie: a). zapewnienia opieki w schronisku bezdomnych zwierząt - Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku przedkładając zezwolenie, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1289), b) posiada decyzję o nadaniu schronisku weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego zgodnie z art. art. 5 ust. 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t. j. Dz. U. z 2017r., poz.1855) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ww. pkt 1 - składane na podstawie art. 25a ust. 3 pkt 2 ustawy PZP wg wzorów stanowiących załączniki o nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik o nr 2a do SIWZ, na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy PZP . 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o których mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy PZP. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 5. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisywania oferty np.: Pełnomocnictwo do podpisywania oferty - jeżeli dotyczy. 6. formularz ofertowy, oświadczenia Wykonawcy, o których mowa w art. 22a ust. 2 ustawy PZP należy złożyć w formie oryginałów. Upoważnienia (pełnomocnictwa) należy złożyć w formie oryginałów lub w kopii poświadczonej notarialnie. Pozostałe dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone na każdej zapisanej stronie klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby, 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8. dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, 9. pobrany samodzielnie przez Wykonawcę wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej stanowi literalne odzwierciedlenie informacji publicznie udostępnionych za pośrednictwem strony internetowej CEIDG w związku z tym przyjąć należy, iż posiada on charakter dokumentu oryginalnego, niewymagającego składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń przez osobę posługującą się przedmiotowym dokumentem, w tym potwierdzania tego dokumentu przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wydruk powinien zawierać informację o treści „Niniejszy wydruk jest zgodny z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. i ma moc zaświadczenia o wpisie w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP”, 10. pobrane samodzielnie wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydanych przez Centralną Informację, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w Rejestrze (adres strony internetowej, na której zamieszczone są aktualne informacje o podmiotach wpisanych do Krajowego rejestru Sądowego, formę graficzną zgodną z przepisami, identyfikator wydruku) i nie wymagają podpisu ani pieczęci.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach