Przetargi.pl
Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) z terenu miasta Zgierza

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0427162854 w. 200, 7143200 , fax. 042 7143203
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax. 042 7143203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) z terenu miasta Zgierza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) z terenu miasta Zgierza poprzez: I. Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) przebywającym obecnie: - w Fundacji Medor w Zgierzu w liczbie: ok. 50 psów oraz ok. 5 kotów, - w Schronisku dla Zwierząt w Pabianicach w liczbie ok. 50 psów. (Część I zamówienia, której opis stanowi załącznik nr 1 do niniejszego opisu). II. Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) z terenu miasta Zgierza, które zostaną odłowione przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy w liczbie ok. 35 psów i ok. 5 kotów rocznie. (Część II zamówienia, której opis stanowi załącznik nr 2 do niniejszego opisu.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983800000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 4 000.00 PLN dla części I zamówienia, 2 000.00 zł dla części II zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych, tj. warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą, że: - posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej (właściwej dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: Dla części I: 1) zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008), 2) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i/lub transportu i/lub odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych (zwłok zwierzęcych) na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), 3) decyzja powiatowego lekarza weterynarii na transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008r. Nr 213, poz. 1342), 4) zezwolenie na prowadzenie grzebowiska i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008), lub umowa z wyspecjalizowanym przedsiębiorcą, który posiada stosowne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie grzebowiska i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008), 5) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów (dot. przeterminowanej żywności do skarmiania zwierząt) na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). Dla części II: 1) zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt , a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008) 2) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i/lub transportu i/lub odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych (zwłok zwierzęcych) na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), 3) decyzja powiatowego lekarza weterynarii na transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008r. Nr 213, poz. 1342), 4) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów (dot. przeterminowanej żywności do skarmiania zwierząt) na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.); - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również którzy wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone załączonymi dokumentami (np. referencjami), że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów wg kryterium: spełnia - nie spełnia, przy czym niewykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia; - oświadczenia Podmiotu Składowego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, - złożone / podpisane odrębnie przez każdy podmiot składowy (również przez każdego przedsiębiorcę tworzącego spółkę cywilną) - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - koncesję, zezwolenie lub licencję (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany wspólnie): Dla części I: 1) zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008), 2) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i/lub transportu i/lub odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych (zwłok zwierzęcych) na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), 3) decyzja powiatowego lekarza weterynarii na transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008r. Nr 213, poz. 1342), 4) zezwolenie na prowadzenie grzebowiska i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008), lub umowa z wyspecjalizowanym przedsiębiorcą, który posiada stosowne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie grzebowiska i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008), 5) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów (dot. przeterminowanej żywności do skarmiania zwierząt) na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). Dla części II: 1) zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt , a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008) 2) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i/lub transportu i/lub odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych (zwłok zwierzęcych) na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), 3) decyzja powiatowego lekarza weterynarii na transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008r. Nr 213, poz. 1342), 4) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów (dot. przeterminowanej żywności do skarmiania zwierząt) na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.); - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument i spełnianie warunku - wspólne); - opłacona polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - dokument wymagany jako załącznik do oferty (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany odrębnie dla każdego podmiotu składowego). Dodatkowo, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w szczególności - do podpisania oferty wraz z załącznikami - o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału, kopii (odpisu, wypisu) potwierdzonej przez udzielającego pełnomocnictwa lub kopii (odpisu, wypisu) poświadczonej przez notariusza. UWAGA I: Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo to powinno wskazywać wszystkie podmioty, które wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a także zawierać deklarację wszystkich uczestników konsorcjum (również tzw. Lidera Konsorcjum), co do ustanowienia pełnomocnika. UWAGA II: Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie. UWAGA III: Umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa konsorcjum) będzie wymagana przed zawarciem umowy, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach