Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg
- Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 022 7670441
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
Pl. Wolności 1 1
05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
tel. 022 7670416, 7670442, fax. 022 7670441 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenach publicznych w gminie Nieporęt - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje opisane niżej usługi określone we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV - 93000000-8 - Różne usługi obejmujące: 1) przyjmowanie zagubionych, zabłąkanych i porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych zwierząt, w szczególności psów a także innych zwierząt z terenu gminy Nieporęt, 2) zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom, dostarczonym przez wskazanego przez Zamawiającego lekarza weterynarii lub inny podmiot uprawniony do wyłapywania zwierząt na terenie gminy i wystawiania potwierdzenia przyjęcia zwierzęcia do schroniska, 3) zapewnienie, w razie potrzeby stałej opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom, 4) przyjmowanie z interwencji zwierząt bezdomnych i poszkodowanych, 2. Przyjmuje się szacunkową ilość zwierząt objętych zamówieniem na ok.70 szt. rocznie. 3. Świadczone usługi winny być prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2003r. Nr 106, poz.1002 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23.06.2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. 2004, Nr 158, poz. 1657). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 930000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie przewiduje się.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ww. ustawy, jeżeli Wykonawca złoży: 1)oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)pozostałe dokumenty i oświadczenia określone w pkt XI niniejszej SIWZ. 4.Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, 3) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w części XI ust. 1 pkt 1, 3, 6-8 w odniesieniu do każdego z uczestników konsorcjum. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w niniejszym postępowaniu następujące dokumenty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia, do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 2) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj. aktualne zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt, 3) w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu (pracowników) przy pomocy, którego Wykonawca wykonywać będzie usługi objęte zamówieniem, należy załączyć do oferty wykaz tych pracowników, 4) dokument, że Wykonawca jest uprawniony do wykonania prac objętych SIWZ - decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o objęciu schroniska nadzorem weterynaryjnym, 5) informację o prowadzonych w okresie ostatnich 3 lat usługach w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, 8) oświadczenie o ew. powierzeniu części robót podwykonawcom, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dodatkowo wraz z ofertą: 1) winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, podpisany przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia 2)wykonawca składa pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. 3. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zastosowanie znajduje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AKTUALIZACJA UŻYTKÓW Z PONOWNĄ KLASYFIKACJĄ UŻYTKÓW ZMIENIONYCH WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI DLA AKTUALIZACJI OPERATU EGiB: I. AKTUALIZACJA UŻYTKÓW Gm. REGIMIN; obręby: REGIMIN, GRZYBOWO, LEKOWO, LEKÓWIEC, PAWŁOWO, PAWŁÓWKO. II. ZALESIENIA Gm. Ciechanów, gm. Glinojeck, gm. Grudusk, gm. Ojrzeń, gm. Regimin, gm. Sońsk - Razem 19 działek w 10 obrębach
Dodano: 2013-08-01 - Wykonanie prac projektowych instalacji gazowej, wewnętrznej grzewczej i ciepłej wody oraz kotłowni dla części biurowej budynku Hali Wystawienniczej w Mazowieckim Ośrdoku Badawczym Instytutu w Kłudzienku gmina Grodzisk Mazowiecki
Dodano: 2012-03-23 - AKTUALIZACJA UŻYTKÓW Z PONOWNĄ KLASYFIKACJĄ GLEBOZNAWCZĄ części gm. GLINOJECK
Dodano: 2011-05-30 - Zapewnienie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenach publicznych w gminie Nieporęt
Dodano: 2010-04-23 - Wybór kierownika projektu
Dodano: 2010-02-18 - Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie instalacji wyposażenia tec hnicznego szklarni doświadczalnej o wym 4m na 10 m tj 40 m2
Dodano: 2010-02-18 - Usuwanie awarii na gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej Gminy Nieporęt.
Dodano: 2009-12-01 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków. Założenie ewidencji budynków z aktualizacją użytków i ponowną gleboznawczą klasyfikacją gruntów dla części gminy SOŃSK II - obręby: BIEŃKI ŚMIETANKI, BURKATY, MĘŻENINO WĘGŁOWICE, OLSZEWKA, CIEMNIEWKO, CIEMNIEWO, PĘKAWKA, NIESŁUCHY, SZWEJKI, MARUSY, WOLA OSTASZEWSKA, OSTASZEWO Zadanie SOŃSK II
Dodano: 2009-08-21 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków. Założenie ewidencji budynków z aktualizacją użytków i ponowną gleboznawczą klasyfikacją gruntów dla części gminy CIECHANÓW - obręby: MODŁA WŁOŚCIAŃSKA, MODEŁKA, CHOTUM, BARAKI CHOTUMSKIE, RAJMUNDOWO, WOLA PAWŁOWSKA, GORYSZE, RYDZEWO, WÓLKA RYDZEWSKA, NOWA WIEŚ, RUTKI BORKI, RUTKI GŁOWICE, RUTKI BEGNY, RUTKI MARSZEWICE. Zadanie CIECHANÓW III
Dodano: 2009-08-20 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków. Założenie ewidencji budynków dla części gminy Gołymin Ośrodek - obręby : ZAWADY DWORSKIE, ZAWADY WŁOŚCIAŃSKIE, GARNOWO STARE, RUSZKOWO, WATKOWO, WOLA GOŁYMIŃSKA, GARNOWO DUŻE, OSIEK ALEKSANDROWO, OSIEK GÓRNY, OSIEK WÓLKA, GOŁYMIN OŚRODEK, GOŁYMIN PÓŁNOC, GOŁYMIN NOWY, GOŁYMIN POŁUDNIE, KAŁĘCZYN NOWY
Dodano: 2009-05-22