Przetargi.pl
Zapewnienie obsługi technicznej i ochrony imprez promocyjnych w ramach projektu pn. Zielone serca Europy - promocja walorów kulturowych i turystycznych terenów Gminy Zamość

Urząd Gminy Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 92
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zamość
    ul. Peowiaków 92 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    REGON: 00054068200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mbnet.pl/zamosc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie obsługi technicznej i ochrony imprez promocyjnych w ramach projektu pn. Zielone serca Europy - promocja walorów kulturowych i turystycznych terenów Gminy Zamość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis zamówienia Obsługa techniczna - a) Dostawa, montaż i demontaż sceny obejmujące w szczególności: - dostawa, montaż sceny we wskazanym przez Zamawiającego miejscu wg/ załączonego harmonogramu załącznik 2a, - obsługa techniczna sceny podczas imprez, - demontaż sceny w dniu zakończenia imprezy po godzinie 19:30 r. b) Warunki techniczne sceny i jej obsługa: - scena o wymiarach co najmniej 10 m x 12,m z zadaszeniem i możliwością regulacji wysokości podestu z barierkami ochronnymi i ścianą tylną nieprzepuszczalną powietrze oraz dwoma ścianami bocznymi wykonanymi z siatki, podłoga podestu antypoślizgowa, podest segmentowy, scena ze schodami z obu stron, - oświetlenia sceniczne: sprzęt o parametrach równoważnych lub nie gorszych niż podane: doświetlacze 4 x par -3 6, oprawy: Par 64 długa czarna i srebrna, oświetlenie centralne typu Storm center piece - garderoby: dostarczenie, zamontowanie i serwisowanie dwu garderób dla artystów wyposażone w stoliki, ławki, wieszaki, lustra, ustawione za sceną lub tuż obok - o wymiarach przynajmniej 50 m2 każda, każda garderoba posiada toaletę c) Wyposażenie dodatkowe oraz jego obsługa: - dostarczenie i ustawienie krzeseł i ławek - 1500 miejsc siedzących - dostarczenie i zamontowanie parasoli (50 sztuk parasoli wraz ze stolikami w ilości 100 sztuk) wraz z miejscami do siedzenia - 1000 miejsc; - dostarczenie i zamontowanie barierek ochronnych o długości 150 metrów bieżących; - dostarczenie i zamontowanie innych urządzeń, osprzętu i infrastruktury technicznej niezbędnych do przeprowadzenia imprezy - toalety przenośne sztuk 10; - dostarczenie i zamontowanie jednolitego namiotu widowiskowego o powierzchni co najmniej 300 metrów kwadratowych, o wysokości w szczycie nie mniejszej niż 6 metrów - wymieniony w punkcie c wyposażenie dodatkowe zostanie dostarczone i ustawione na terenie organizacji imprezy do godziny 9:00 w dniu imprezy, oraz uprzątnięte po zakończeniu imprezy, nie wcześniej niż po godzinie 19:30, Ustalenie dokładnych ilości wyposażenia dodatkowego do ustawienia (ławki, krzesła, parasole, stoliki, namioty)nastąpi na 7 dni przed datą imprezy. d)) Dostawa, montaż i demontaż nagłośnienia: - dostawa, montaż nagłośnienia w dniu imprezy do godziny 9:00, - demontaż nagłośnienia w dniu imprezy, po zakończeniu imprezy po godzinie 19:30, e) warunki techniczne nagłośnienia i jego obsługa: - nagłośnienie sprzętem mocy 20KW o parametrach równoważnych lub nie gorszych niż: głośniki typu LF:1x18, subbasy pasywne LDM , końcówki mocy PLX 2400, Wzmacniacz mocy w klasie H, końcówki mocy ADS SPA800, miksery Yamacha MG 166CX, mikrofony bezprzewodowe typu Shure SM 58 - 4, statywy mikrofonowe, odsłuchy sceniczne - hand box, mikrofony pojemnościowe -6 i dynamiczne 6 Shure, AKG, Neuman, Sennheiser - 6, porty nagłowne - 6 oraz urządzenia multimedialne, odtwarzacze CD, MP3, MP4. MD; - stanowisko akustyka usytuowane 20 metrów przed sceną - obsługa prób wykonawców w dniu imprezy od godziny 9:00 do 13:00, - przygotowanie i realizacja akustyczna w dniach imprezy, od godziny 13:30 do 19:30; - przygotowanie i obsługa urządzeń multimedialnych w dniach imprezy, od godziny 13:30 do 19:30; - zabezpieczenie energii elektrycznej poprzez postawienie i obsługę agregatów prądotwórczych o odpowiedniej mocy potrzebnej do obsługi zadania Obsługa medyczna Zabezpieczenie medyczne stanowi: lekarz, karetka z kierowcą. Obsługa medyczna obejmuje przebywanie oraz udzielanie pomocy medycznej uczestnikom imprez w dniach imprezy, w godzinach od 13:30 do 19:30 r. Ochrona imprez Ochronę stanowią pracownicy ochrony. Ochrona imprez obejmuje: - ochronę uczestników oraz sprzętu użytego do organizacji imprez, a także wykonawców i pracowników obsługi technicznej w dniach imprezy, na terenie organizacji imprezy, w godzinach od 13:30 do 19: 30 - wykonywanie innych czynności ochroniarskich zgodnie z przyjętym regulaminem imprezy i planem sytuacyjnym obiektu, - ochronę mienia Zamawiającego oraz sprzętu użytego do organizacji imprezy, a znajdujących na terenie organizacji imprezy, w godzinach od 9:00 do 13:30, od 19:30 w dniu imprezy do dnia następnego, do godziny 13:30. Informacje dodatkowe: - W trakcie imprez przewidziane są: przeprowadzenie rywalizacji rekreacyjno-sportowych, występy polskich i zagranicznych artystów i zespołów folklorystycznych, wokalnych, tanecznych i kabaretowych. - Zamawiający może zmienić godziny rozpoczęcia i zakończenia imprez, jednakże zostaną one podane do wiadomości Wykonawcy nie później niż na dwa tygodnie przed podanymi terminami w formie pisemnej. Zamawiający może zmienić godziny rozpoczęcia i zakończenia imprez, jednakże zostaną one podane do wiadomości Wykonawcy nie później niż na dwa tygodnie przed podanymi terminami w formie pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach