Przetargi.pl
Zapewnienie obsługi ratowniczej na plażach strzeżonych gminy Dziwnów w miejscowościach: Międzywodzie, Dziwnów i Łukęcin.

Gmina Dziwnów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-420 Dziwnów, ul. Szosowa 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3275163 , fax. 091 3275164
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziwnów
    ul. Szosowa 5 5
    72-420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3275163, fax. 091 3275164
    REGON: 81168491800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziwnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie obsługi ratowniczej na plażach strzeżonych gminy Dziwnów w miejscowościach: Międzywodzie, Dziwnów i Łukęcin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: - zorganizowanie (uzyskanie niezbędnych dokumentów w imieniu Zamawiającego w celu prowadzenia kąpieliska morskiego) i zapewnienie obsługi ratowniczej strzeżonych kąpielisk morskich na plażach gminy Dziwnów w miejscowościac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 936100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla poszczególnych zadań przedmiotu zamówienia w wysokościach: Zadanie nr 1 - wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), Zadanie nr 2 - wadium w wysokości 4.000,0
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie: prowadzenie minimum 5 razy strzeżonego kąpieliska przez okres minimum 30 dni oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) zaakceptują projekt umowy, e) posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z pisemną ofertą Wykonawcy składają następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Pisemne oświadczenie, że zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca (Załącznik nr 1): a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio 4. Aktualne zezwolenia, licencje lub inne dokumenty wymagane do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje itp.), że te usługi zostały wykonane należycie ( Formularz A w zał. 4). 6. Wykaz niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia wyposażenia i sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca zgodnie z Formularzem B w zał. nr 4. Sprzęt ratowniczy musi posiadać wymagane aktualnie atesty. 7. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę: - dla Zadania 1 i 2 w okresie od 01.06.2009 r. do 15.09.2009 r. na sumę nie mniejszą niż 150 000,00 zł. - dla Zadania nr 3 w okresie od 01.06.2009 r. do 15.09.2009 r. na sumę nie mniejszą niż 80 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziwnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną