ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH I HOTELARSKICH IM. KAZIMIERZA ANDRZEJA JAWORSKIEGO W CHEŁMIE ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, Reformacka 13
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825652706 , fax. 825652706
- Data zamieszczenia: 2023-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH I HOTELARSKICH IM. KAZIMIERZA ANDRZEJA JAWORSKIEGO W CHEŁMIE
Reformacka 13
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 825652706, fax. 825652706
REGON: 000200696 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsgihchelm.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie noclegów dla uczestników projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”, realizujących staże zawodowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część nr 1: Zapewnienie noclegów dla uczniów i wychowawców w Poznaniu1. Termin noclegów:a. Szczegółowe terminy noclegów w Poznaniu będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następujących okresie 10.07-06.08.2023b. Ilość noclegów: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;c. Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego. 2. Wymagania dotyczące obiektu:a. hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945 z późn. zm.; tekst jednolity-Dz.U. z 24 listopada 2017r., poz. 2166)Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3 gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.b. Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1,5 km od ul. Babimojska 7, 60-161 Poznań, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz pieszo”, licząc od miejsca odbywania stażu w Poznaniu. Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1,5 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.c. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).d. Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków.e. W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.3. Wymagania dotyczące pokoi:a. Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowawców 1-osobowe,b. Wyposażenie pokoi, m.in.: łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby, pościel, ręczniki w standardzie, wnęka garderobiana lub szafa, biurko lub stół, lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko), telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny), kosz na śmieci w pokoju i łazience, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego – pokoje winny być wyposażone w środki do de-zynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.c. Wszystkie pokoje muszą posiadać: łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń, aneks kuchenny wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę lub nieodpłatny dostęp do aneksu (na tym samym poziomie co pokój, w którym będą zakwaterowani uczniowie) z wymienionym wyposażeniem, umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania).4. Inne informacje:a. Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.b. Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierw-szym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.d. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec: ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%); termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego, e. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonaw-cą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.f. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.g. W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza. h. Wykonawca, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka .i. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.j. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.k. Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresiel. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.Część nr 2: Zapewnienie noclegów dla uczniów i wychowawców w Radomiu 1. Termin noclegów:a. Szczegółowe terminy noclegów w Radomiu będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następującym okresie: 10.07-06.08.2023b. Ilość noclegów: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;c. Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego. 2. Wymagania dotyczące obiektu:a. hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945 z późn. zm.; tekst jednolity-Dz.U. z 24 listopada 2017r., poz. 2166).Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3 gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.b. Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1,5 km od ul. Narutowicza 9, 26-600 Radom tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz pieszo”, licząc od miejsca odbywania stażu w Poznaniu. Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1,5 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.c. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).d. Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków.e. W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.3. Wymagania dotyczące pokoi:a. Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowawców 1-osobowe,b. Wyposażenie pokoi, m.in.: łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby, pościel, ręczniki w standardzie, wnęka garderobiana lub szafa, biurko lub stół, lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko), telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny), kosz na śmieci w pokoju i łazience, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego – pokoje winny być wyposażone w środki do de-zynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.c. Wszystkie pokoje muszą posiadać: łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń, aneks kuchenny wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę lub nieodpłatny dostęp do aneksu (na tym samym poziomie co pokój, w którym będą zakwaterowani uczniowie) z wymienionym wyposażeniem, umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania).4. Inne informacje:a. Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.b. Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.d. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec: ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%); termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego, e. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonaw-cą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.f. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.g. W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza. h. Wykonawca, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka i. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.j. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.k. Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresiel. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.Część nr 3: Zapewnienie noclegów dla nauczycieli odbywających praktyki w Pile1. Termin noclegów:a. Szczegółowe terminy noclegów w Pile będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następującym okresie: 10.07-06.08.2023b. Ilość noclegów: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;c. Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego. 2. Wymagania dotyczące obiektu:a. hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz za-kresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945 z późn. zm.; tekst jednolity-Dz.U. z 24 listo-pada 2017r., poz. 2166).Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz za-kresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3 gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.b. Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1,5 km od Aleja Pia-stów 15, 64-920 Piła, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z nocle-gów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz pieszo”, licząc od miejsca odbywania stażu w Poznaniu.Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1,5 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.c. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie poziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do po-trzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z ni-skim brodzikiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).d. Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków.e. W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.3. Wymagania dotyczące pokoi:a. Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowaw-ców 1-osobowe,b. Wyposażenie pokoi, m.in.: łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby, pościel, ręczniki w standardzie, wnęka garderobiana lub szafa, biurko lub stół, lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko), telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny), kosz na śmieci w pokoju i łazience, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.c. Wszystkie pokoje muszą posiadać: łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń, aneks kuchenny wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę lub nieodpłatny dostęp do aneksu (na tym samym poziomie co pokój, w którym będą zakwaterowani uczniowie) z wymienionym wyposażeniem, umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania).4. Inne informacje:a. Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana re-zerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.b. Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawia-jący składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.d. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec: ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%); termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego, e. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą pośredniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umowy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.f. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizowania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim samym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.g. W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniechania. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, którymi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza. h. Wykonawca, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie hotelu/ośrodka i. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.j. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.k. Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresiel. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.Część nr 4: Zapewnienie noclegów dla nauczycieli odbywających praktyki w Toruniu1. Termin noclegów:a. Szczegółowe terminy noclegów w Toruniu będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następującym okresie: 10.07-06.08.2023b. Ilość noclegów: łącznie 27 dób hotelowych – 10 uczniów, 1 wychowawca;c. Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego. 2. Wymagania dotyczące obiektu:a. hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz za-kresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945 z późn. zm.; tekst jednolity-Dz.U. z 24 listo-pada 2017r., poz. 2166).Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz za-kresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3 gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.b. Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1,5 km od ul. Żeglarska 10-14, 87-500 Toruń, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz pieszo”, licząc od miejsca odbywania stażu w Poznaniu.Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1,5 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.c. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie poziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do po-trzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z ni-skim brodzikiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).d. Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków.e. W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.3. Wymagania dotyczące pokoi:a. Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowaw-ców 1-osobowe,b. Wyposażenie pokoi, m.in.: łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby, pościel, ręczniki w standardzie, wnęka garderobiana lub szafa, biurko lub stół, lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko), telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny), kosz na śmieci w pokoju i łazience, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.c. Wszystkie pokoje muszą posiadać: łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń, aneks kuchenny wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę lub nieodpłatny dostęp do aneksu (na tym samym poziomie co pokój, w którym będą zakwaterowani uczniowie) z wymienionym wyposażeniem, umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania).4. Inne informacje:a. Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana re-zerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.b. Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawia-jący składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.d. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec: ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%); termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego, e. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą pośredniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umowy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.f. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizowania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim samym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.g. W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniechania. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, którymi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza. h. Wykonawca, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie hotelu/ośrodka.i. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.j. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.k. Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresiel. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.Część nr 5: Zapewnienie noclegów dla nauczycieli odbywających praktyki w Lublinie1. Termin noclegów:a. Szczegółowe terminy noclegów w Lublinie będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następującym okresie: 10.07-06.08.2023b. Ilość noclegów: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;c. Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego. 2. Wymagania dotyczące obiektu:a. hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz za-kresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945 z późn. zm.; tekst jednolity-Dz.U. z 24 listo-pada 2017r., poz. 2166).Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz za-kresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3 gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.b. Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1,5 km od ul. Krakow-skie Przedmieście 56, 20-002 Lublin, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystają-cych z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz pieszo”, licząc od miejsca odbywa-nia stażu w Poznaniu.Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1,5 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.c. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie poziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do po-trzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z ni-skim brodzikiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).d. Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków.e. W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.3. Wymagania dotyczące pokoi:a. Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowaw-ców 1-osobowe,b. Wyposażenie pokoi, m.in.: łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby, pościel, ręczniki w standardzie, wnęka garderobiana lub szafa, biurko lub stół, lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko), telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny), kosz na śmieci w pokoju i łazience, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego – pokoje winny być wyposażone w środki do de-zynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.c. Wszystkie pokoje muszą posiadać: łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń, aneks kuchenny wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę lub nieodpłatny dostęp do aneksu (na tym samym poziomie co pokój, w którym będą zakwaterowani uczniowie) z wymienionym wyposażeniem, umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania).4. Inne informacje:a. Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana re-zerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.b. Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawia-jący składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.d. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec: ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%); termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego, e. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą pośredniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umowy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.f. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizowania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim samym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.g. W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniechania. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, którymi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza. h. Wykonawca, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie hotelu/ośrodka i. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.j. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.k. Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresiel. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zapewnienie noclegów dla uczestników projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”, realizujących staże zawodowe
Dodano: 2023-06-16 - Usługa noclegowa na organizację 57. Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym w dniach 22-25 czerwca 2023 r. podzielona na 3 zadania
Dodano: 2023-05-26 - Usługi hotelarskie i cateringowe w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca”
Dodano: 2023-05-17 - Usługa noclegowa na organizację 57. Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym w dniach 22-25 czerwca 2023 r. podzielona na 3 zadania
Dodano: 2023-05-15 - Usługi noclegowe na potrzeby wydarzeń organizowanych w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
Dodano: 2023-05-04 - Świadczenie usługi zakwaterowania dla podchorążych Lotniczej Akademii Wojskowej realizujących praktykę specjalistyczną w 42 Bazie Lotnictwa Szkolnego
Dodano: 2023-02-23 - Usługi cateringowe i hotelarskie w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca”
Dodano: 2022-10-10 - Zapewnienie noclegów dla 4 nauczycieli odbywających praktyki w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni"
Dodano: 2022-08-23 - Zapewnienie noclegów dla 4 nauczycieli odbywających praktyki w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni"
Dodano: 2022-07-28 - Zapewnienie noclegów dla uczniów odbywających staż i dla wychowawców w ramach projektu „Zawodowi.pl” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-20208
Dodano: 2019-06-12