Przetargi.pl
Zapewnienie kompleksowej obsługi prawnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie kompleksowej obsługi prawnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zapewnienie kompleksowej obsługi prawnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku. Ogólny zakres zamówienia Prowadzenie bieżącej obsługi prawnej w zakresie: prawa pracy, prawa zamówień publicznych, prawa opieki zdrowotnej oraz zastępstwo procesowe; forma czynności: sporządzanie opinii i ekspertyz, sporządzanie projektów i opiniowanie umów, reprezentacja przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym oraz organami administracji i sądami administracyjnymi, przygotowywanie projektów aktów wewnętrznych, opiniowanie regulaminów, udział w negocjacjach i rokowaniach w imieniu Zamawiającego; przedmiot zamówienia będzie wykonywany: w siedzibie Zamawiającego przez 8 godzin w tygodniu w uzgodnionym dniu lub dniach, w godzinach pomiędzy 8:00 a 15.30; poza siedzibą Zamawiającego - w szczególności w zakresie przygotowania opinii prawnych, projektów umów, aktów normatywnych oraz zastępstwa procesowego i reprezentacji Zamawiającego; poprzez bieżące konsultacje telefoniczne i pocztą elektroniczną - w sprawach nagłych i pilnych; Zamawiający nie przewiduje specjalnych wymagań w zakresie ilości osób mających wykonywać usługę; wykonawcami mogą być kancelarie jednoosobowe; Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania obsługi w siedzibie Zamawiającego przez aplikantów radcowskich/adwokackich; Zamawiający dopuszcza możliwość wymieniania się adwokatów/radców prawnych z jednej kancelarii w ramach wykonywania zadań w siedzibie Zamawiającego; Maksymalny, dopuszczalny czas wykonania pojedynczej usługi prawnej, zleconej przez Zamawiającego, Zamawiający ustala na 5 dni kalendarzowych (bieg terminu rozpoczyna się w dniu następującym po dniu otrzymania zlecenia); przewidziane są zlecenia usług pilnych - czas wykonania: 1 dzień roboczy, tj. następny dzień roboczy po dniu otrzymania zlecenia; Zamawiający nie dopuszcza ograniczenia liczby zleceń do ustalonej liczby zleceń dziennie; dopuszczalne formy przedłożenia efektów pracy poza formą papierową - fax, e-mail (zawsze muszą zostać potwierdzone doręczeniem w formie papierowej z podpisem Wykonawcy przy najbliższej obecności Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego); Zamawiający wymaga kontaktowania się przez Wykonawcę zarówno z Dyrektorem i Zastępcami Dyrektora Zamawiającego jak i z Kierownikami Działów oraz innymi pracownikami wskazanymi do kontaktu w konkretnych sprawach;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach